اخباراخبار داخلیاسلایدربررسیچینی

چانگان CS35 در یک نگاه +مشخصات فنی و گالری

 

وقتی نام خودروی چینی را می شنویم مهم ترین مساله ای که ذهنمان را مشغول می کند کیفیت آن است . چانگان در گذشته مشکلاتی کیفی داشت که باعث شد برای این خودروها فراخوانی داده شود. آن ها در کشور خود شهرت زیادی دارند به طوری که از نظر تیراژ و فروش جزوچهار شرکت برتر چینی قرار می گیرند و مشتری هایشان در چین پس از حذف محصولات اروپایی، آمریکایی و ژاپنی به سراغشان می آیند.
در ایران اگر چه از نظر کیفی، چانگان توانایی رقابت با اسم های بزرگ را ندارد و از همین الان بازنده رقابت است اما مزیت بزرگی به نام قیمت پایین دارد که می تواند در نهایت ورق را به نفع شان برگرداند.
مشخصات فنی
چانگان CS35 دومین خودروی شاسی بلند چینی بعد از برلیانس V5 در سبد محصولات سایپا است. تغییر رویکرد از محصولاتی V5 و Z300 به سمت خودروهای چانگان در مدتی چنین اندک، عجیب است.
جدا از مشکلات کیفی چانگان که سال گذشته باعث شده بود این خودروها فراخوان شوند این شرکت یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین خودروسازهای چینی به شمار می رود که توانسته با همکاری گسترده و طولانی مدت با برندهایی چون سوزوکی ، مزدا و فورد، خود را آبدیده کند.کراس اوور CS35 نیز همانند سدان ایدو از موتور چهار سیلندر 1,6 لیتری با قوای 125 اسب بخار استفاده می کند. البته یک موتور 1,5 لیتری توربو با قدرت 174 اسب بخار نیز برای این خودرو انتخاب می شود. برای انتقال نیرو هم گیربکس های پنج سرعته دستی یا چهار سرعته خودکار قابل انتخاب هستند.
طراحی چانگان CS35
طراحی CS35 نسبتا خوب است اگر چه می توان محصولاتی کاملا مشابه پیدا کرد که نشان دهنده تقلید هستند. این خودرو در اصل اولین SUVچانگان است که با نشان تجاری این شرکت به فروش می رسد. همانند سایر خودروهای اخیر چاگان، یک مرکز طراحی وابسته به این شرکت در ایتالیا، کار طراحی آن را برعهده داشته است.در نگاه نخست چراغ های بزرگ و جلو پنجره آن ممکن است یادآور خودروهای دیگری باشند. با این وجود نمی توان نقص ظاهری خاصی را به آن اضافه کرد . هماهنگی بین خطوط کناری بدنه، گلگیرهای برجسته، شیب سقف، چراغ ها و سپرها به خوبی دیده می شود.
اسپویلر کوچک سقفی عقب به گونه ای به سقف متصل است که همراه با قطعه مشکی رنگ پلاستیکی ستون های عقب، حالتی شناور به سقف داده است.
طراحی داخلی
طراحی داخل کابین این خودرو نیز جذاب و مدرن است. نورپردازی مناسب نمایشگرها، کلیدهای زیبا، فرمان با دکمه های روی آن با روکش چرم، دوخت صندلی ها با روکش چرمی و کوک قرمز رنگ، همه در کنار هم می توانند مورد توجه قرار گیرند. البته کیفیت مواد را تنها با لمس و تجربه واقعی می توان به دست آورد. در صورتی که بر خلاف بسیاری از خودروهای چینی از کیفیت مناسبی استفاده شده باشد می توان به ایجاد حس خوب برای راننده و سرنشینان امیدوار بود .ابعاد CS35 نسبتا جمع و جور و در حد لیفان X60 و ام وی ام x33 و برلیانس V5 است. همچنین می توانید فهرستی از تجهیزات کامل این خودرو را پیدا کنید. چرخ های 16 اینچی آلیاژی، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سنسور عقب، تهویه مطبوع، ورود بدون کلید،سیستم صوتی با شش بلندگو و رابط USBو ترمزهای ضد قفل ABS+EBD از جمله همین تجهیزات هستند.

 

 

موتور و قدرت

نوع موتور 4 سیلندر خطی
حجم موتور 1.6 (لیتر)
حداکثر قدرت 123 اسب بخار در 6000دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر در 4000 – 5000 دور دردقیقه
سوپاپ 4 عدد در هر سیلندر
قطر سیلندر x کورس پیستون
نسبت تراکم
گیربکس 4 دنده اتوماتیک
شتاب اولیه 14

 

 

وزن و ابعاد خارجی
وزن خالص 1270-1290 (کیلوگرم)
طول 4160 (میلی متر)
عرض 1810 (میلی متر)
ارتفاع 1670 (میلی متر)
فاصله دو محور 2560 (میلی متر)
فاصله چرخ های جلو 1560 (میلی متر)
فاصله چرخ های عقب 1560 (میلی متر)

 

سوخت
ظرفیت مخزن سوخت
نوع سوخت بنزین
مصرف سوخت در شهر 9.8 لیتر در هر 100 کیلومتر
مصرف سوخت در بزرگراه 5.8 لیتر در هر 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 4

 

سال ساخت 1393
کمپانی مادر
کمپانی سازنده سایپا
مدل سی اس35
تریم 1.6
شکل ظاهری شاسی بلند
سبک متوسط

آزمایش و بررسی چانگان CS35 در پیست آزادی تهران

آزمایش و بررسی چانگان CS35 در تهران

تیبا از نگاه اوکراینی ها

تیبا از نگاه اوکراینی ها

عملکرد ضعیف چانگان CS35 در روسیه

عملکرد ضعیف چانگان CS35 در روسیه

 

چرا چانگان CS35 نود و پنج میلیون آب می خورد؟!

چرا چانگان CS35 نود و پنج میلیون آب می خورد؟!

تست و بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

تست و بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

 

483 دیدگاه

    1. دوست خفن شما برو تو مبحث مرتبط با جک و پیش دوستان کرمان موتوریت خوش باش.ایکس 60 را با خود جک مقایسه کن نه چانگان که به لحاظ کیفیت و اعتبار خیلی خیلی بالاتر از برندی هست که براش تبلیغ میکنی.

  1. چانگان cs35 ١٢٣ اسب بخار و ١٢٧٠ كيلوگرم وزن اگر با سرنشين فول و سربالايي باشه بنظر مياد كه به مشكل ميخوره ،،،،،،البته جديدا سايپا براي بار دوم براي پيش خريدكنندگان قيمت افزايش داده و قيمت تمام شده رسيده به ٩٨ تومان ،،،،،،،، حداقل تو هر ماشين ٣٠ ميليون سود خالص براي سايپا داشته باشه كه فكر ميكنم بيشتره ، ضرب كنيد در ٣٠٠٠ دستگاه كه فروختن ميشه به عبارتي ٩٠ ميليارد تومن ،،،،،،، بدون هيچ گونه هزينه اي از طرف خود شركت و فقط با پول مصرف كننده صاحب سود كلان و بي دردسر ،،،،،،، انوقت دوستان بابت ماشيني كه فقط عكسش ديدن نظرات قاطعانه ميدن به جاي اينكه فرغون سازي سايپا را به خاطر فقط سود جو يي و واسطه گري صرف زير سوال ببرن و توضيح بخوان ميگيد ماشين فلان است و بهمان ،،،،،،،، با نود هشت تومان گزينه هاي بهتري براي خريد داريد ،،،،، متحد باشيد و مبالغ اضافي پرداخت نكنيد

    1. یک نکته را فراموش نکنید، باید برای نمره کردن یک خودرو را اسقاط کنند، ۴۰٪ سود گمرکی‌را هم باید به آن اضافه کنید، پس قیمت تمام شده به حدود ۷۵ میلیون میرسه ، البته بدون بیمه و غیره…

  2. سلام عزیزان قیمت این خودرو 83 میلیون هست قیمتهایی که می فرمایید مربوط به اقساط 3 ساله هستش

  3. این عزیزان به اصطلاح تازه وارد ولی در واقعیت خیلی هم کهنه کاربر فقط و فقط یک هدف کثیف بیشتر ندارند.اونم اینه که توی این چند وقت مبحث جک اس 5 خیلی مورد انتقاد قرار گرفته و انواع واقسام ایرادات محصول تازه وارد کرمان موتوری رو شده.
    برای اینکه توجهات کاربران از اون مبحث کم بشه و بیشتر از این مشکلات جک اس 5 رو نشه با فعال کردن سایر مباحث و خصوصا چانگان سعی میکنند برای یه مدت هم شده تو سر تیتر انتقادات نباشند.
    برای همین میبینید که سوال مبتدیانه و خیلی قدیمی و نخ نما شده مطرح میکنند که خیلی وقت پیش مطرح شده و پاسخ دندان شکنی هم بهشون داده شده.
    دوستان کرمانی و یا فریب خوردگان کرمانی لطفا به مبحث خودتون برید و به تبلیغ محصولاتتون ادامه بدید.برای فروش یک محصول راههای بهتری هم هست.
    نیازی به کد غلط دادن و قیمت اشتباه گفتن نیست.در ضمن سال 2015 سال برند مشترک چانگان فورد هست.خیلی زود خبرش موجب رنجش شما کرمانی ها خواهد شد.
    مردم هوشمندانه متوجه نیت ناصوابتون میشند.@!@

    1. آقا لطفا از روی حدس و گمان به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی تهمت نزنید، شما هیچ سند و مدرکی ندارید که سایر کاربران از کرمان خودرو پول دریافت کردند، کارمندشون هستند و یا با هدف و منظور خاصی نظر می دهند و …ما هم نمیتوانیم در فضای دنده 6 شاهد اتهام زنی های بی اساس و حرف های بی فایده در راستای تبلیغ یا ضد تبلیغ و تخریب و …باشیم و حتی الامکان چنین مواردی را تذکر میدهیم.در صورتی که خیلی بر روی نظرات خودتان مصر هستید، می توایند از اسم و رسم واقعی با ادرس ایمیل واقعی و …استفاده نمایید تا موارد مطرح شده قابل پیگیری باشند.

  4. با سلام بنده حقیر قبلا خدمت دوستان عارض شدم که قبل از سوار شدن خودرو و امتحان ان نمیتوان نظر داد قیمت هم که خدارو شکر همه چی ارزون اینم روش مابقی میشه سلیقه ای ضعیف ترین چینیها و به قول سازمان بررسی کیفیت بی کیفیت ترین محصول ام وی ام 110 هستش ولی در عرض این چند سالی که تو ایران هست خوب فروخته و اکثر دارند گان این خودرو کم و بیش راضیند با این موتور ضعیف من نفر سراغ دارم که با 3 سرنشین رفته سیاهکل (دیلمان) حالا هر کس نسبت به نیاز خودش خرید میکنه . پس به نظر من بهتره دوستان که قصد خرید خودرو مثلا چانگان رو دارند بیان این صفحه و در رابطه با دیده ها و مسایل فنی و ثبت نامی نظر بدن تا مفید باشه و دیگه نیازی نیست که با بنز و بی ام دبیلیو مقایسه بشه (مثال) ممنون منتظر نظرات دوستان بخصوص دوستانی که تحویل گرفتن هستیم تا بهتر با این خودرو اشنا بشیم

  5. خیلی جالبه هیچ کدام از این خودروها وارد بازار نشده کسی سوارش نشده بعد یک عده از cs35 دفاع می کنن و یک عده از s5 دوستان در آینده همه چیز روشن میشه اما نکته اینه شاید چانگان روی کاغذ ضعیف باشه و جک قوی ولی آنچه کاملا مشخصه اینه که موتورهای توربو با این کیفیت بنزین در ایران جواب نمیده دوست من یک بی ام دبلیو توربو داشت که بعد مدتی موتورش به مشکل خورد وقتی به تعمییرگاه مراجعه کرده بود گفته بودن چون بنزین ایران ناسازگاره با توربو هست به مشکل خورده. دوست بدبخت ما هم فروخت البته مشکل از بنزین هست نه از موتور توربو. خود چانگان هم یک مدل توربو داره که 1500 هست ولی خوب وارد ایران نمیشه اما به نظر میاد تکنولوژی بلوکور چیز جالبی باشه که تونسته از یک حجم موتور 1600 این حجم قدرت و گشتاور رو به دست بیاره. در هر صورت به جای اتهام زنی صبر کنید این دو خودرو بیاد و در عمل ببینیم چه خواهند کرد هر چند امیدوارم کیفیت رنگ s5 مثل بقیه محصولات کرمان خودرو نباشه

  6. با تشكر از اقا سپهر بابت توضيحا تشون ،،، در مورد نگهداري و رسيدگي به موتورهاي توربو توضيح بدين و دوستاني هم كه چانگان تحويل گرفتن بابت قيمت تمام شده و در مورد خود ماشين نظر بذارن ،،،،،، تا (خ از خ ) و امثال اين افراد جنبه بحث و تبادل نظر و انتقاد پيدا كنن

  7. اگه 30 سال پیش میگفتن که واردات خودرو باید کنترل بشه میگفتم خوب دارن روی صنعت خودرو برنامه ریزی میکنن دارن این همه مالیات و تعرفه گمرکی میگیرن که تو صنعت خودرو خودکفا بشیم خوب حالا چندین سال گذشت و ما نتیجه رو داریم میبینیم تازه بعد از این همه سال خودرو سازامون تازه دارن خودروهای چینی رو مونتاژ میکنن اونم با چه کیفیتی و چه قیمتی دقیق نمیدونم چند هزار نفر تو صنعت خودرو کار میکنن ولی اگه یه خورده دقت کنم میتونم به راحتی از بین دوستام و همکارام و آشناهام اسم حداقل 20 نفر رو بیارم که به خاطر اینکه منتظریم صنعت خودروی کشور شکوفا بشه جون خودشون رو از دست دادن و حالا که خوب فکر میکنم میبینم اگه کل صنعت خودرو هم تعطیل بشه ارزشش اونقدر دردناک نیست که چند تا بچه یتیم بشن و یا یه دختر بچه تو تصادف دستشو قطع بشه یا یه تازه داماد که دنبال وام ازدواج بود فلج بشه و زندگی شروع نشدش به تباهی بره تو رو جون مادرتون اگه نمیتونید نسازید برید تو یه کار دیگه سرمایه گزاری کنید که با جون مردم سر و کار نداشته باشید اگه جاده هامون ایمن نیستند حداقل بزارید مردم سوار ماشین ایمن بشن ما بهای زیادی دادیم اینکه یه روزی افتخار کنیم که یه روز خودروی ایمن با قیمت مناسب ساخت وطن سوار بشیم ولی افسوس بعد از این همه هزینه باید ببینم که تو نظر سنجی ها مردم از خودروی چینی راضی ترند تا ایرانی نمیخوام هیچ قومی رو نکوهش کنم ولی برید ببنید تو کشورهای همسایه مردم چی سوار میشن مردم ما چی تو رو خدا تعرفه واردات رو بردارید بزارید مردم خودروی خوب سوار بشن خودرو سازا هم اگه تونستن رقابت کنن نتونستن برن تو یه کار دیگه سرمایه گزاری کنن به عنوان یه ایرانی که واقعا دلم واسه مردم کشورم میسوزه عاجزانه از شما میخوام اینکار رو بکنید و جون هزاران نفر رو از مرگ حتمی نجات بدید

  8. سینا جان مشکل اینجاست که آقایون دنبال منافع خودشون هستن نه پیشرفت خودروسازی یا حتی مسله اشتغال وگرنه خود دولت مردها هم میدونن صنعت خودرو ما ورشکسته هست الان هم اگر میبینی رو به خودرو چینی آوردن به دو دلیل عمده هست 1. باج دادن به چین 2. ارزان تمام شدن خودرو چینی و فروش با نرخ بالا در کشور. همین جناب وزیر دولت تدبیر و نا امیدی خودش از سهامداران خودرو هست برای همین دفاع میکنه آیا شما میدونید در سال این خودرو سازها چقدر هزینه نمایندگان محترم مجلس رو میدن تا مبادا کسی به اسب شاه بگه یابو. متاسفم که باید بگم اینجا تنها کشوری هست که منافع مادی عده ای انگشت شمار بر تمام زندگی اکثریت ترجیح داده میشه. جالب اینه بدونید روی هر خودرو که فروش میره سهم . چندین ارگان دیگه وجود داره خوب با این شرایط سخت بشه گفت باید به فکر ملت بود.

  9. با سلام دوستان من میخواستم از بازار این ماشینو بگیرم ولی اکثر تحویل رو دلالا گرفتن قیمت هم میگن 100 میلیون با این قیمت کسی سراغ این ماشین نمیره میره جیلی ایکس 7 2400 میگیره با 6 دنده اتومات

    1. شما چرا از دلال بیرون میخرید.توی سایت باما برای فروش گذاشتن.حواله های دیرترش هم هست.نقدی تحویل فوری 93 میلیون تومان هم موجوده.تحویل بهمن 90 تومان هم هست.برای چی 10 میلیون اضافه پرداخت کنید.bama.ir

  10. پويا شما درست ميگيد.
    الان اكثر بنگاه ها هم كه بريد زير 94 نميفروشند.
    من حتي 105 هم ديدم كه به نظر من مسخره هست.
    اتفاقا ايران جيب هم كه با 14 بنگاه معتبر چك ميكنه چكيده قيمت روزش را 94 زده.
    روز به روز گرونتر ميشه. از اول معلوم بود كه اين خودرو پرفروش ميشه ولي تا اين حد فكر نميكردم.
    خودم اگر مطمئن بودم كه تحويلش انجام ميشه يكي ثبت نام ميكردم.از بس كه شركتها بد قولي ميكنند آدم نميتونه تصميم بگيره.
    الان پشيمونم كه چرا نگرفتم . خصوصا سري اولش كه خيلي طالب پيدا كرده.دوستان هشدار داده بودند ولي يكي مثل من جدي نگرفته بود.
    بالاخره از اين دست به اون دست 11 -12 ميليون سود ميارزه.يه بيزينس هست.اوني كه ريسك كرده بود و خريده بود جواب مثبت گرفته.
    سايپا وقتي رو يه ماشين كليد كنه يعني بازارو ميگيره.عجيب اين سايپاي ها كارشون را بلدند.بخدا اگر هاوال را دست ميگرفت الان مثل چانگان راحت 3000 تا فروخته بود. ولي از شانس هاوال افتاده دست ديار خودرو كه هم زورش به اينا نميرسه و هم يه نمايندگي مياد تو مشهد كلاه مردم را بر ميداره و همين يه تيكه اعتبارش هم خراب ميكنه.
    من سايپا و ايران خودرو را چك كردم . سايپا وقتي تحويل را شروع كرد تمام خبرهاي خوش چانگان را هم منتشر كرد.الان كه معلوم شده شراكت سايپا با چانگان جدي هست ، مردم هم استقبالشون بيشتر ميشه . همين خبرها بازارو تكون ميده.هرچي كه دوستان ميخوان بگند بگند ولي اين سايپا بيزينس را خيلي خوب بلده. سايپا و ايران خودرو عين مافيا ميمونند . عمرا بذارند كسي بغير از خودشون بازار ايران را دست بگيره.
    راستي آقا سعيد از سوم تحويلها شروع شده.با پلاك.

      1. سلام.نه خیلی زیاد نیست.قسطی این ماشین بعد از تسویه 97 میلیون در میاد.فعلا که مونتاژ شروع نشده.من که میگم تا 100 هم جا داره. یه نکته مهم هست.مطمئن هستم که حداقل 10 الی 20 درصد این خودرو را خود نمایندگی ها و بنگاه دارها و کارمندان سایپا خریدند.اینها هستند که قیمت را تعیین میکنند.میبینید که بنگاهی های تهران 94 میلیون قیمت گذاشتند.وقتی طرف میگه درب کارخانه و پلاک شده تحویل میده یعنی چه؟الان به برلیانس توجه کنید.هر چی ازش بد گفته بشه انگار نه انگار .گرانتر هم شده.گ انتر هم میشه.
        اول اینکه برای سال 94 بودجه مملکت با ارز مبادله ای2800 بسته شده و دیگه 2600 نیست.دوم اینکه نفت اومده پایین و دلار تقویت شده.سوم اینکه خود چانگان شرکت معتبری هست.در خودروسازان چین هم کیفی و هم کمی جزو بهترینها هست و سایپا هم همکاری با چانگان را تایید کرده.مورد بعدی هم گارانتی 5 ساله هست که خیلی در خرید و فروش و رونق بازار دست دوم این ماشین موثر هست.
        بعد هم سایپا پشتش هست.میدونید که سایپا حتی اگر تراکتور هم بسازه مردم میگند بده ولی فرداش زودتر اولین نفر میرند میخرند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        تو اواسط بهمن و اسفند هم که اوج بازار هست و فکر کنم تا 95 یا 96 بالا هم بره.بعد از سال هم که گفتم پایین بیا نیست.کلا قیمت گرفته و بعید میدونم افت کنه.خصوصا اینکه سری اولش وارداتی کامل هست و مشتریش بیشتره.
        این خودرو تو بازار پر بشه و تو تمام بنگاهها دیده بشه به خاطر فیس خیلی خوبی که داره گرانتر هم میشه.
        دوستان گفته بودند ولی حتی من هم ثبت نام نکردم.حتی اگر سوارش هم نمیشدم ارزش 11 میلیون سود را داشت.به نظر من حتی اگر به چشم بیزینس هم نگاه کنید بیزینس خیلی خوب و بی دردسری بود.
        منکه اشتباه کردم و ننوشتم ولی اگر شما نوشتید مبارکتون باشه.سوار بشید بهتره.ولی اگه خواستید بفروشید بذارید آخر بهمن.سودش تپل تر میشه.

  11. ممنون از نظر همه دوستان مخصوصا جناب آفرود…فقط میخواستم بدونم اگر کسی اطلاع داره لطف کنه و پاسخ بده که آیا میارزه برای 30 تومن میلغ اقساطی،49 تومن تو 3 سال بگیرن یا وام بانکی بصرفه تره؟ آخه تو شرایط جدید گفتن مبلغ 30 تومن مانده در 9 قسط 4 ماهه و جمع مبلغ کل 49/2 تومن…بنظر بقیه دوستان خیلی بالا نیست کارمزد وامش؟ ممنونم

    1. اقا اگر تو بانک اشنا دارید که برای ماشین ببشتر از 7 تومان وام میده وام بانکی کمتر در میاد.وام بانک بگیرید و ماشین را نقدی بخرید خیلی براتون مقرون به صرفه تر هست. اما اگر ندارید چاره ای جز لیزینگ نیست.ماهی 2.5 درصد و 10 درصد هم کارمزد.

  12. قبلا از يك نمايندگي پرسيده بودم ، ميگفت كه قرار براي تحويل بهمن بازم برنامه فروش بذارند . ميخوام براي بهمن ثبت نام كنم. دوستان قيمتش خيلي رفته بالا . همين الان چك كردم . تو باما تحويل آذر راحت رو 100 ميليون دور ميزنه.در ضمن يكي هم نوشته كه ماشينش فاكتور شده و تا 3 روز ديگه تحويل ميگيره.اقا منكه ميگم چه چانگان چه ام جي شاسي بلند (اگر ثبت نامش شروع بشه)هر كدوم رو بخريد سود داره. اگر كسي خبر ثبت نام داره لطفا اطلاع رساني كنه.

  13. با سلام خدمت دوستان و تشکر از کسانی که اطلاعات فنی خودروی چانگان رو به اشتراک میگذارند.دوستان خودرو هنوز از گمرک شهید رجایی ترخیص نشده تا به مرحله تحویل برسه و ظاهرا مشکلات قانونی ترخیص دارند و کسایی که تو سایت باما میگن 3 روزه تحویل میدن بر اساس قولهایی که بعضی نمایندگی ها میدن و میگن انشاا… سه روزه میدن هست .ولی به هر حال من همثبن نامی تحویل آذریم و امیدوار

    1. سلام دوست عزيز.پارت اولش كه ترخيص شده.شايد شما پارت دوم و سوم منظورتون باشه.سري دي و بهمن.
      ماشيني كه اواخر آبان تست شده هم از همون سري اول هست.
      در ضمن مالك خودرو تو سايت باما واضح نوشته كه فاكتور شده.
      اگه زده بود آماده تخصيص ميشد به مشكل گمركي مربوط دونست. ولي وقتي كه فاكتور ميشه يعني ميره براي پلاك . پلاك هم به ماشين موجود ميدند . شماره شاسي و شماره موتور با برگ ترخيص گمرك لازم هست.
      من نوشتم كه جزو جامانده هاي ثبت ناميش بودم . براي همين دنبال باز شدن ثبت نام مجددش هستم . بهرحال اگه تحويل آذر هستيد كه جزو خوشفكرهاي بازار بيزينس خودرو هستيد و حتما بزودي دستتون ميرسه. البته ايندفعه من هم جا نميمونم.موفق باشيد.

  14. سلام بنده جزء تحویل فوری ها بودم هنوز هیچ خبری نیست. ماشینها وارد شده ولی هنوز اجازه پلاک نداره .گفتن بازای هر 10ماشین فرسوده که از رده خارج بشه یکی پلاک می شه.من حتی رفتم انصراف بدم می گن 90روزه پولتو پس میدیم .خودشون میگن تحویل نشده شما چطور می گین تحویل گرفتن ؟

    1. والا برای بنز با اون عظمتش 3-4 تا خودروی فرسوده کافی هست.اونوقت برای چانگان 10 تا خودروی فرسوده ! مطمئن هستید واقعا درست راهنماییتون کردند؟ تا اونجایی که خود سایپا گفته بود اصلا برای آذر ماه تحویل فوری نداشتن.همه ثبت نامی های مرداد که اولین سری تحویلش بودند , تحویل فوری نداشتند. تحویل فوری برای بهمن بود که کل پول را یکجا و نقدی گرفتن.

  15. سلام.کی میگه تحویل دادن.من تحویل اذرم ولی تو سایت هنوز اماده ترخیص خورده.
    2 ماه دارم به سایپا مرکزی زنگ میزنم او بی همه چیزای دزد اصلا گوشیو بر نمیدارن.
    امروزم انقدر کفری شدم زنگ زدم وزارت صنعت و معدن و دفتر ریاست جمهوری شکایت کردم.
    این شمارشه6133.
    شما هم زنگ بزنید که زود تر رسیده گی کنن.
    دوستان شایعه هم درست نکنید هیچ کس تا حالا تحویل نگرفته!!!

    1. اقا ترجیح میدم که راجب ماشین شما نظر نمیدم ولی از شکایت تاخیر تحویلتون حمایت میکنم. فقط متاسفانه من نخریدم ولی حاضرم زنگ بزنم.فقط اگر شماره مشتری یا چیزی خواستن چی بگم؟

    2. اینا تازه دارن ماشینارو بار میزنن که بیارن مرکز. تازه در صورتی که این خبر درست باشه و مثل بقیه وعده هاشون خالی بندی نباشه.
      http://asrekhodro.com/fa/page/52962/+%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C+%DA%86%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%86+%D8%AF%D8%B1+%D8%AD%D8%A7%D9%84+%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%84+%D8%A7%D8%B2+%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3+%D8%A8%D9%87+%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86+.html

  16. یه جایی توی همین سایت نوشته بودم “سایپا اگه قاطر هم بفروشه یه عده بدو بدو میرن میخرن”. الانم باید همینو بگم! من قصد توهین به هیچکس رو ندارم. ولی چطور برای ماشینی که اصلا ندیدین و هیچکس تجربه ای ازش نداشته و اصلا معلوم نیست وضعیتش چجوریه حاضر شدین اینهمه پول به سایپا بدین؟ تا الان فقط یکی دوتا نقد ازش بیرون اومده که نوشته بودن علی رغم ظاهر خوب، شتاب و قدرت و هندلینگ بسیار ضعیفی داره. من اگه جای شما بودم اول صبر میکردم ماشین بیاد و عیب و ایراداتش مشخص بشه، بعد تصمیم میگرفتم بخرم یا نه. مگه این که کسی به قصد فروش و سود این خودرو رو ثبت نام کرده باشه که اون سود هم با تاخیر های سایپا عملا عدد قابل توجهی نمیشه.

    1. سلام.کسی هست که با شنیدن این جمله ناراحت نشه؟!!!(“سایپا اگه قاطر هم بفروشه یه عده بدو بدو میرن میخرن”)
      لطف کنید توهین نکنید !!!
      من قبل از خرید 1 هفته سایتهای چین.روسیه و ترکیه رو زیرو رو کردم تا بابت این ماشین مطمعا شم.
      طبق رده بندی این ماشین توی چین که رتبه 7 فروش رو داشت و( جیلی رتبه 11) و ظاهر خوبی هم داشت منو قانع کرد که تو ایران موفق میشه .البته من ایدو رو ثبت نام کردم.
      این ماشین چه توی ایران بود چه نبود قبل از خریدش حتما سایتای خارجی رو چک می کردم تا ضرر نکنم.
      بله اقا علی رضا درسته که ماشین هنوز ایران نیومده ولی توی کره زمین که بوده!!!
      منم به شما پیشنهاد میکنم که اگه خواستی ماشینی بخری این راه رو طی کن تا اطلاعاتتم بالا برهو

      1. آقا سعید شما که اینقدر تحقیق کردین میشه بگین دقیقا از چی این ماشین خوشتون اومده که ندیده این همه پول بابتش دادین؟ قبول دارم خوشگله و کیفیت متریال داخلیشم خوبه. ولی تست همین دنده 6 رو بخونین.
        صدای زیاد موتور توی اتاق
        گیربکس ضعیف
        تعویض دنده خیلی بد
        کم فرمانی شدید و سیستم تعلیق نه چندان مناسب

        به نظر من اکثر کسایی که این ماشینو گرفتن برای فروش گرفتن و نمیخوان استفاده کنن. وگرنه هر کسی بخواد این همه پول رو بده سعی میکنه قبلش لااقل یک بار ماشین رو ببینه و توش بشینه.

  17. من توسان موتور2400دارم وقتی سربالایی یکم تندرو باکولرمیری دقیقا احساس میکنی موتورخیلی بهش فشارمیادوداره کم می یاره حالااین ماشین باموتور1600عملکردش چطوری میتونه باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!….ضمن اینکه مصرف سوخت توسان داخل شهرحدود11است ولی این ماشین باموتورضعیف ترووزن کمترحدود10یکم غیرعادیه

    1. نکته اینجاست که راننده در مقابل شرایط سخت ناخودآگاه فشار بیشتری به پیشرانه های کم حجم و ضعیف وارد میکنه و همین باعث افزایش مصرف سوخت میشه، برای مثال توی تست های انجام شده مصرف سوخت هوندا آکورد 4 سیلندر در مقایسه با نمونه 6 سیلندر فقط حدود نیم لیتر تفاوت داشته.

  18. با سلام خدمت همه دوستان…من شنیدم تحویلش شروع شده،حقیقت داره یا مثل قبل فقط شایعه هست؟ ممنون از همه با مطالب خوب و اطلاعات به روز

  19. سلام.
    من امروز رفتم نمایندگی مرکزی بعد کلی دادو بیداد یکی از کارمنداش منو کشید کنار گفت مشخص نیست ماشین های چانگان اصلا تحویل داده بشه سعی کن زود تر انصراف بدی تا حد اقل پولتو زود تر بهت بدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مثل اینکه به گند خورده این قضیه هم.
    فقط خدا کنه کلاه بر داری نباشه چون من دارو ندارم رو واسه ثبت نام دادم.
    دوستان خواهشا اگه کسی اطلاعاتی بدست اورد مارو هم سریع خبر کنید

    1. آقا سعید امروز 93/10/20به نمایندگی سر زدم واز مسئول ان که یکی از دوستان صمیمی است پرسیدم گفت در مورد
      تحویل چانگان شاید کمی طول بکشد ولی این یک کلک بعضی از همکاران است ازانجای که قیمت این ماشین
      بالا می رود می خواهند بعضی از مشتری هارا بااین ترفند منصرف وخود امتیاز را وردارند در ضمن در صورتی که اگر ماشین رادیر تحویل بدهند 30درصد روزانه دیرکد میدهند ودر غیر این صورت از روزی که پول گرفته اند
      باید 30درصدرا دیرکرد بدهند باتوجه به سایت ستکو که اقا اکبر لینکش را گذاشته صحت خبر 100درصددرست
      است انشا الله همه خوشحال بشوند

  20. سلام دوست گرامی آقا سعید اگر خبری که اون نمایندگی به شما داده درست باشه من هم سرویس شدم.بنظر اگه از مسئولین اصلی سایپا پرسده بشه بهتره که اون هم دسترسی هموطنان تهرانی به مسئولین سایپا بیشتره و اگه لطف کنن و بپرسن خوبه .

    1. سلام
      این شماره سایپا مرکزیه 021-44906841-9
      فکر می کنم این خبر درست باشه چون دیگه سایپا تلفنهاشم جواب نمیده.
      فکر کنم بیچاره شدیم

  21. سعید جان جو نده آقا تو سایت سپکو زده در هفته پیش 1000 دستگاه وارد شده در حال انتقال به تهرانه این شماره هم کلا الکیه کلا جواب نمی دن یه دکوره نه العان بلکه صد سال دیگم تماس بگیری جواب نمی دن همه خوابن من از نمایندگی پرسیدم گفت نهایت تا آخر دی

    1. سلام
      اقا شما مطمئا هستید؟
      پس اون کارمند چرا همچین حرفی زده؟!!!
      چرا گوشی رو جواب نمیدن؟!!!

      1. سلام.جناب سعيد تو سايت افرود ادرس و تلفن اصلي ستكو اومده.شما از ستكو پيگيري كنيد.نه سايپا مركزي.يكم صبر كنيد.كارمند مورد نظرتون ميخواد انصراف بديد كه خودش سهميه را برداره و تو بازار ازاد معامله كنه.وقت تحويل كه نزديك ميشه از اين تكنيكها زياد ميزنند.من هم از همون منبعي كه افرود معرفي كرده شماره ها را براتون مينويسم.يكم صبر كن برادر من.گول نخوري پس بدي. خيلي ضرر ميكني.

        شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا (ستکو)

        آدرس : تهران – کیلومتر 16 بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج) – بعد از بلوار گلستانک – پلاک 555
        تلفن : 3-44922340
        نمابر : 44922274
        کد پستی : 1388144511
        ایمیل: Info@autosetco.com

        دفتر فروش:
        آدرس : تهران – جاده مخصوص کرج (لشگری) – بین کیلومتر 10 و 11 – ساختمان شرکت سایپا لجستیک – طبقه همکف
        تلفن : 44512353-44512286

  22. اینم لینک خبر در سایت شرکت ستکو ( http://www.autosetco.com/خودروهای-چانگان-در-حال-انتقال-از-بندرعباس-به-تهران ) احتراما با ید به استحضار برسونم ستکو یکی از شرکت های وابسته به سایپاست که کارش وارد کردنه خودرو به صورت CBU و تامین قطعات خودرو هست. نگران نباشید چون سایپا اگر بخواد تحویل نده بدبخت میشه شک نکنید من خودم کاری می کنم باهاش که جمع کنه بره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا