اخباراخبار داخلیاسلایدربررسیچینی

چانگان CS35 در یک نگاه +مشخصات فنی و گالری

 

وقتی نام خودروی چینی را می شنویم مهم ترین مساله ای که ذهنمان را مشغول می کند کیفیت آن است . چانگان در گذشته مشکلاتی کیفی داشت که باعث شد برای این خودروها فراخوانی داده شود. آن ها در کشور خود شهرت زیادی دارند به طوری که از نظر تیراژ و فروش جزوچهار شرکت برتر چینی قرار می گیرند و مشتری هایشان در چین پس از حذف محصولات اروپایی، آمریکایی و ژاپنی به سراغشان می آیند.
در ایران اگر چه از نظر کیفی، چانگان توانایی رقابت با اسم های بزرگ را ندارد و از همین الان بازنده رقابت است اما مزیت بزرگی به نام قیمت پایین دارد که می تواند در نهایت ورق را به نفع شان برگرداند.
مشخصات فنی
چانگان CS35 دومین خودروی شاسی بلند چینی بعد از برلیانس V5 در سبد محصولات سایپا است. تغییر رویکرد از محصولاتی V5 و Z300 به سمت خودروهای چانگان در مدتی چنین اندک، عجیب است.
جدا از مشکلات کیفی چانگان که سال گذشته باعث شده بود این خودروها فراخوان شوند این شرکت یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین خودروسازهای چینی به شمار می رود که توانسته با همکاری گسترده و طولانی مدت با برندهایی چون سوزوکی ، مزدا و فورد، خود را آبدیده کند.کراس اوور CS35 نیز همانند سدان ایدو از موتور چهار سیلندر 1,6 لیتری با قوای 125 اسب بخار استفاده می کند. البته یک موتور 1,5 لیتری توربو با قدرت 174 اسب بخار نیز برای این خودرو انتخاب می شود. برای انتقال نیرو هم گیربکس های پنج سرعته دستی یا چهار سرعته خودکار قابل انتخاب هستند.
طراحی چانگان CS35
طراحی CS35 نسبتا خوب است اگر چه می توان محصولاتی کاملا مشابه پیدا کرد که نشان دهنده تقلید هستند. این خودرو در اصل اولین SUVچانگان است که با نشان تجاری این شرکت به فروش می رسد. همانند سایر خودروهای اخیر چاگان، یک مرکز طراحی وابسته به این شرکت در ایتالیا، کار طراحی آن را برعهده داشته است.در نگاه نخست چراغ های بزرگ و جلو پنجره آن ممکن است یادآور خودروهای دیگری باشند. با این وجود نمی توان نقص ظاهری خاصی را به آن اضافه کرد . هماهنگی بین خطوط کناری بدنه، گلگیرهای برجسته، شیب سقف، چراغ ها و سپرها به خوبی دیده می شود.
اسپویلر کوچک سقفی عقب به گونه ای به سقف متصل است که همراه با قطعه مشکی رنگ پلاستیکی ستون های عقب، حالتی شناور به سقف داده است.
طراحی داخلی
طراحی داخل کابین این خودرو نیز جذاب و مدرن است. نورپردازی مناسب نمایشگرها، کلیدهای زیبا، فرمان با دکمه های روی آن با روکش چرم، دوخت صندلی ها با روکش چرمی و کوک قرمز رنگ، همه در کنار هم می توانند مورد توجه قرار گیرند. البته کیفیت مواد را تنها با لمس و تجربه واقعی می توان به دست آورد. در صورتی که بر خلاف بسیاری از خودروهای چینی از کیفیت مناسبی استفاده شده باشد می توان به ایجاد حس خوب برای راننده و سرنشینان امیدوار بود .ابعاد CS35 نسبتا جمع و جور و در حد لیفان X60 و ام وی ام x33 و برلیانس V5 است. همچنین می توانید فهرستی از تجهیزات کامل این خودرو را پیدا کنید. چرخ های 16 اینچی آلیاژی، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سنسور عقب، تهویه مطبوع، ورود بدون کلید،سیستم صوتی با شش بلندگو و رابط USBو ترمزهای ضد قفل ABS+EBD از جمله همین تجهیزات هستند.

 

 

موتور و قدرت

نوع موتور 4 سیلندر خطی
حجم موتور 1.6 (لیتر)
حداکثر قدرت 123 اسب بخار در 6000دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر در 4000 – 5000 دور دردقیقه
سوپاپ 4 عدد در هر سیلندر
قطر سیلندر x کورس پیستون
نسبت تراکم
گیربکس 4 دنده اتوماتیک
شتاب اولیه 14

 

 

وزن و ابعاد خارجی
وزن خالص 1270-1290 (کیلوگرم)
طول 4160 (میلی متر)
عرض 1810 (میلی متر)
ارتفاع 1670 (میلی متر)
فاصله دو محور 2560 (میلی متر)
فاصله چرخ های جلو 1560 (میلی متر)
فاصله چرخ های عقب 1560 (میلی متر)

 

سوخت
ظرفیت مخزن سوخت
نوع سوخت بنزین
مصرف سوخت در شهر 9.8 لیتر در هر 100 کیلومتر
مصرف سوخت در بزرگراه 5.8 لیتر در هر 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 4

 

سال ساخت 1393
کمپانی مادر
کمپانی سازنده سایپا
مدل سی اس35
تریم 1.6
شکل ظاهری شاسی بلند
سبک متوسط

آزمایش و بررسی چانگان CS35 در پیست آزادی تهران

آزمایش و بررسی چانگان CS35 در تهران

تیبا از نگاه اوکراینی ها

تیبا از نگاه اوکراینی ها

عملکرد ضعیف چانگان CS35 در روسیه

عملکرد ضعیف چانگان CS35 در روسیه

 

چرا چانگان CS35 نود و پنج میلیون آب می خورد؟!

چرا چانگان CS35 نود و پنج میلیون آب می خورد؟!

تست و بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

تست و بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

 

483 دیدگاه

  1. ماشین شاسی بلند یا ماشین فقط بلند؟؟؟!!! هدف از شاسی بلند تنها نشستن رد ارتفاع زیاد نیستا معیار های دیگه هم دخیلند مثل دو دیفرانسیل بودن ، تستای افرود و…. به نظرم بیشتر از این مسایل زیبایی باید به اونام اشاره میشد که نشده….؟؟!!!

    1. ياشار عزيز در اين مورد خيلي بحث شده . اتفاقا بر خلاف نظر شما CS35 خودرويي شاسي بلند هست و كاملا در دسته بندي شاسي بلندها طبقه بندي ميشه . اين طبقه بندي هم مختص ايران يا چين نيست . بلكه طبقه بندي اروپايي و آمريكايي هست . آفرود مد نظر شما گونه اي از شاسي بلندها هست نه كل شاسي بلند !
      CS35 نمونه كاملا مشهود از دسته شاسي بلندهاي شهري هست . J-segment ها دسته پرطرفداري در دنيا هستند . كه ميشه به رنو كپچر و پژو 2008 و يا نيسان جوك در كنار چانگان CS35 اشاره كرد.
      دو و يا تك ديفرانسيل بودن نماد شاسي بلندي نيست . اينجوري باشه خيلي از خودروهاي سدان هم شاسي بلند حساب ميشند . J-segment در چهار دسته كلي S-C-L-Pickups دسته بندي ميشند.
      براي اطلاعات بيشتر به لينك زير مراجعه كنيد:
      http://en.wikipedia.org/wiki/J-segment
      براي اطلاع از طبقه بندي چانگان CS35 هم به مرجع SUV هاي جهان مراجعه كنيد:
      http://www.worldofsuv.com/changan/changan-cs-35/

  2. سلام دوستان
    امروز از نمایندگی به من زنگ زدم که برم دعوتنامه ایدو رو بگیرم و مراحل تکمیل وجه رو انجام بدم ومن به یکی از دوستانم که تو نمایندگی تویوتا بود زنگ زدم تا مشورت کنم الان برم یا بزارم یه مقدار زمان بگذره و اون به من گفت که به هیچ عنوان نرم چون یه منبع موسخی بهش گفته بود که به دلیل مذاکرات هسته ای تا 1 ماه اینده ماشین و خیلی چیزای دیگه با کله میاد پایین.گفتم به شما هم بگم که یه وقت کلا سرتون نره.

  3. سلام.من هم ازیکی ازدوستان که تونمایندگی سایپا کارمیکنه عین سخنان اقاسعیدروشنیدم واسه همین پیشنهادمیکنم اصلاعجله نکنید

  4. سلام دوستان
    جالبه این دوستمان برای ایدو که نمیدونم تحویل چه ماهی بوده میگه دعوتنامه اش امده درحالی که من تحویل خرداد بودم وحدود دوماه یا بیشتر قبل تکمیل وجهه کردم اما هنوز حتی خبری ازفاکتورشدن هم نیست ولی دعوتنامه هاههای بعد را میفرستند!!!

    1. شما ایدو تحویل خرداد داشتید؟!!!!
      تا اونجایی که من میدونم اولین تحویل ایدو اذر هست که من ثبت نام کردم.

  5. دوستان کسی میدونه اون 25 میلیونو که اقساط میخوان ببندند توی سه سال چقدر سود میکشند روش؟؟؟؟پرداختیم 40 ت بوده تحویل دی

      1. سالی 5000000 میاد روش.سودش 21 درصده.3ساله قسطش میوفته ماهی 1100000 و دوساله 1450000.من دو ساله رو گرفتم چون عاقلانه تره.

        1. سعيد عزيز فكر كنم هر قسط سه ماهش 1.100 و يا 1.450 بشه نه هر ماهش ! چون ماهي 1.100 كه ميشه 13.200 و هم خواني نداره.
          شما 25 ميليون وام را در عرض 3 سال 40 تا 41 ميليون بر ميگردونيد . يكيش ايدو هست و يكيش CS35.
          اما با فرض 15 يا 16 ميليون در 3 سال ميشه همان سالي 5 تا 5.300 كه سودش همان 21 تا 21.5 درصد ميشه.
          سود يكساله بانكها 22 درصد هست . در نتيجه وام ليزينگي سايپا نرخ خوبي داره و مقرون به صرفه هست.
          در ضمن مباركتون هم باشه.

          1. توضيح مهم اينست كه من فقط سود را محاسبه كردم و به اصل وام كاري نداشتم.چون اصل وام كه معلوم هست و راحت محاسبه ميشه.
            يعني دو بخش محاسبه ميشه .بخش اول كه اصل وام 25 ميليوني هست كه تماما در 3 سال تسويه ميشه.
            بخش دوم سود وام 25 ميليوني هست كه اون هم بايد تسويه بشه.
            آقا سعيد هم كل مبلغ را نوشتند . يعني اصل و سود باهم .
            براي بخش اول كه اصل وام هست بر اساس ماه ، مبلغ 694 هزار تومان جهت ايدو و CS35 درمياد.
            براي بخش دوم كه سود وام هست بر اساس ماه ، مبلغ 417 هزار تومان جهت ايدو و 442 هزار تومان جهت CS35 پرداخت ميشه.
            در نهايت پرداختي خالص جهت چانگان ايدو تقريبا معادل ، ماهي 1111000 هزار تومان خواهد شد.
            و همچنين پرداختي خالص جهت چانگان CS35 تقريبا معادل ، ماهي 1136000 هزار تومان خواهد شد.

  6. خبر موثق داشت از وقتی خودرو چانگان بهترین خودرو شناخته شد با این قیمت حرفی دیگر خودروها دارند که ندارند پس انتخاب میکنم چانگان ایدو را با دلار آزاد اقساط بسیار خوب بگذارد سایپا یحتمل زارع یکتا

    1. از اقای چلنگر خواهش میکنم حرفای اقای عباسوند را ترجمه کند .با تشکر .شوخی میکنم ناراحت نشی چرا اینجوری تایپ میکنی

  7. فلسفه نیست بزرگوار واقعیت تنها و اینجاست با قیمت ها داده شده به خودرو چانگان بهترین و ارجمند تر از انخاب نیست شما خود بگذار درس بگیر بفهم دیگر سید تو خود جریان را

    1. مقايسه X33 و چانگان كه درست نيست. چانگان اگر برترين برند چيني نباشه يقينا جزو برترين برندهاي چين هست . خودم تو نمايندگي MVM رفتم . خودشون X33 را قبول نداشتند . موتورش 2000 هست ولي وزنش هم 1455 كيلو هست ؟؟ به لحاظ كلاس خودرو و كيفيت قطعات هم قابل مقايسه نيستند. خصوصا اينكه X33 مشكلات زيادي داشته كه الان عوض كردن ذهنيت مردم مشكل هست . چانگان CS35 قيمتش مناسب هست . اگر خودتون وارد كنيد 80 تا 81 ميليون قيمت آب ميخوره . كاري به سايپا ندارم . ولي همچين گران فروشي هم نشده . در ضمن چانگان با مدل 2015 وارد شده كه استاندارد يورو 5 را پاس كرده . ساير مشخصات هم كه دوستان به تفصيل بحث كردند.

  8. اين مطلب را يكي دو روز پيش نوشته بودم . ولي مثل اينكه مشكلي در نت به وجود آمده بود و ثبت نشد . دوباره مينويسم .

    دوست عزيز سعيد ، شما بايد مينوشتيد كه در دعوتنامه چي اومده ؟ براي تكميل وجه زمان تعيين شده ! بريد دعوت نامه را بگيريد و خوب به دعوتنامه دقت كنيد ! چون بعيد ميدونم كه تا 28 آبان بيشتر فرصت داشته باشيد . تكميل نكنيد از نوبت خارج ميشيد . اينطور نيست كه صبر كنيد تا مذاكرات چي بشه . و براي شما كه ذينفع هستيد ، نخريدن سودي نداره . و حتي اگر انصراف بديد در سود پولتون ضرر خواهيد كرد . مثلا ثبت نام CS35 خيلي وقته پر شده . و فعلا هم ثبت نام جديد اعلام نشده.

    (((البته در پست جديد آقا سعيد ، ظاهرا ايشون ماشينشون را تكميل وجه كردند . چون ايشون در پاسخ آقا نادر نوشتند كه : سالی 5000000 میاد روش.سودش 21 درصده.3ساله قسطش میوفته ماهی 1100000 و دوساله 1450000.من دو ساله رو گرفتم چون عاقلانه تره.)))

    اون دوستم اكبر هم فكر كنم s300 نوشته باشند كه خرداد ثبت نام داشتند . ثبت نام Cs35 و ايدو از مرداد ماه و به صورت مقطعي شروع شده و اولين تحويلش هم آذرماه هست.

    اما براي قيمت و منتظر نتايج مذاكرات شدن ، كه علي و سعيد اشاره داشتن هم كه كاملا يك دور باطل هست . خصوصا دوست آقا سعيد كه راهنمايي كردن بايد اين مطلب را مينوشتند كه در اين بين تويوتا بيشتر از بقيه ضرر ميكنه . يعني باور كنيم كه مثلا تويوتا راو 205 ميليوني بشه 160 ميليون؟؟؟
    به دلايل زير اين مطلب را مينويسم.

    اول اينكه قيمت خارج از كشور ماشينهاي وارداتي كه معلوم هست و تقريبا رنج ثابت داره .
    دوم اينكه تعرفه گمرك و ماشين فرسوده هم كه معلوم هست و ثابت . اگر تغيير كنه بالا ميره نه پايين .
    سوم بحث دستمزدها هست كه هميشه بالا ميره . به تامين اجتماعي رجوع كنيد . پايه دستمزد هر سال بالاتر از سال قبل هست.
    چهارم بحث دلار هست كه نهايتا مذاكرات برروي دلار اثر گذار ميشه كه مقاومت بازار ايران بسيار بالا هست . شما در بحث طلا هم ميبينيد كه طلا در دنيا ارزان شده ولي بازار ايران كاملا مقاوم هست . اگر اينروزها به بازار طلا سر بزنيد متوجه ميشيد كه دلالان خريدار طلاي شما هستند و فروشنده بازار كم هست .
    پنجم هم قيمت نفت به عنوان پايه اوليه بسياري از قطعات هست كه الان با رقم 70 دلار در پايين ترين سطح خودش هست . با اين وجود هيچ تغييري مبني بر كاهش قيمت كارخانه هاي اتومبيل سازي شاهد نيستيم . بيشتر به سودشون منجر شده تا نفع مشتري.
    ششم ختم كلام و از همه مهمتر اينكه اينجا ايران هست و قرار نيست چيزي ارزان بشه و نخواهد شد.

    اما در بحث خريد و فروش هم اشاره كنم كه فصول بهمن و اسفند ، قيمت هميشه بالا ميره . چون تقاضا زياد ميشه . به نظر من بهترين وقت خريد همين آذر ماه و اوايل دي هست كه هم مدل 2015 توليد و عرضه ميشه و هم هيجان بازار قيمتها را نگرفته و به اصطلاح هنوز بازار خواب هست . ولي اواخر دي تا اواخر اسفند بازار كاملا خواب زمستانيش را كنار ميذاره و روند صعودي به خودش ميگيره.

    ماشين فعلي خودم بالاي 2500 سي سي هست و اين بخشنامه جديد به شدت ارزش خودروي شخصيم را بالا برده . من شايد خيلي سود كرده باشم و كردم . ولي چون مصرف كننده هستم ! ميشه گفت كه از طرفي هم ضرر كردم . چون لوازم يدكي اش هم به شدت بالا رفته . اگر اقتصاد ما سالمتر بود بهتر بود تا سودهاي كلان .

    به دليل مشغله كاري ، احتمالا كمتر در اين انجمن حضور داشته باشم . براي همين يك توضيح را لازم به ذكر ديدم !!! براي دوستاني كه فكر ميكنند من كارمند سايپا هستم ، هم ذكر كنم كه متاسفانه و يا خوشبختانه كارمند سايپا نيستم . اما شركت من مجاور نمايندگي سايپا هست و صاحب نمايندگي هم از دوستان صميمي خودم . براي همين اطلاعات به روزتري نسبت به ساير كاربران دارم . در ضمن اين دوست عزيز بنده از اعضاء فعال فدراسيون هم هست و كاپهاي زيادي هم برده . بسياري از مطالب فني را از ايشون سوال كردم و در سايت گذاشتم . اگر هم اشتباهي بوده ، سهوي و عمدتا به تايپ سريع برميگرده . خصوصا اينكه اين سايت اجازه ويرايش مطالب به كاربر را نميده .

    در مورد ماشين چيني هم يادآوري كنم كه كشته و مرده ماشين چيني نيستم . بسياري از محصولاتشون ايرادات زيادي داره . ولي مشخصا در مورد چانگان با نظر منفي نگاه نميكنم و نظرم كاملا مثبت هست. محصولات چانگان با كيفيت به مراتب بالاتري نسبت به ساير چيني ها توليد و عرضه ميشه . از بهترين شركاي خارجي و بهترين طراحان بين المللي بهره مند هست و نميشه اين شركت و محصولاتش را بي كيفيت خواند . در همين مقاله و مقاله موازي ( فروش ویژه سایپا اس 300، سایپا ایدو، سایپا CS35 ) ، كساني هستند كه در خارج از كشور سوار شدند و كيفيت CS35 را بسيار مطلوب ارزيابي كردند . با منطق و استدلال نميشه مقابله كرد .

    كاش ما هم از روش چيني ها تقليد ميكرديم . براي من جالبه كه با مهندسي معكوس پ.هپاد و م.و.شك ميسازيم ولي نميتونيم خودروي با كيفيت بالا و كاملا ايراني شده بسازيم . نظر سنجي همين سايت هم معلوم هست كه 70 درصد كاربران خودروي چيني را از ايراني بيشتر قبول دارند و ميپسندند . (چشمها را بايد شست … جور دگر بايد ديد)

  9. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار حامد علی مبارکی مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار درباره قطب سوم خودروسازی کشور که سال گذشته دبیر شورای عالی مناطق آزاد آن را مطرح کرد و برخی این خبر را شایعه دانستند و حتی در مقطعی عنوان شد که ایجاد قطب سوم تنها برای تلنگر زدن به ایران خودرو و سایپا بوده است گفت: قطب جدید خودروسازی بزودی فعالیت خود را آغاز می‌کند و مردم می‌توانند از خودروهای با کیفیت این مجموعه بهره‌مند شوند. خودروهایی که با قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید می‌شود و می‌تواند به خواسته مردم پاسخ دهد. به هر ترتیب چند سالی است که مردم از وضعیت خودروهای داخلی ناراضی هستند و این امر از سوی مقام‌های دولتی نیز مطرح شده است.
    http://chabahar.org/component/content/article/16-important-events/1624-2014-11-16-05-17-24.html

  10. سلام.
    کسی خبری از تست درایو پیست ازادی چانگان نداره?
    4 شنبه بوده.
    نمیدونم چرا عکس و فیلمی ازش نیومده!

  11. برای انصراف باید به همون نمایندگی که ثبت نام کردیم بریم یا فرقی نداره؟کسی میدونه؟؟

  12. حسن عزيز بايد به همون نمايندگي خودتون بريد. ولي من توي مبحث ديگه اي نوشتم . اگه فكر ميكنيد قسطيش براتون بالا ميافته انصراف نديد . خيلي ضرر ميكنيد. سود انصراف تو حالت اعتباری 16 درصد هست.یقینا توی سود که ضرر میکنيد.یک ماه هم که سودی بهشون تعلق نمیگیره. به نظرم حواله را بفروشيد خیلی کمتر ضرر می کنيد.این بهتر از انصراف هست.
    شما فكر ميكنيد چيزي ميشه. نه دوست عزيز مشتري پاش خوابيده.اونا از خداشون هست كه هم از شما سود كنند و هم بفروشند به يكي ديگه. بازنده شماييد.اين ماشين با اين جذابيت كه عمرا دستشون بمونه.براي همين هست كه توي انصراف مينويسند كه اگر انصراف داديد امكان رجوع نيست. يعني چي ؟ يعني از خداشونه شما انصراف بديد كه به يكي دست به نقدتر بفروشند.بازهم خود دانيد. من اينطور فكر ميكنم.

  13. دوستانی که اذر ماه تحویل میگیرند چکها را زمان تحویل خودرو میگیرند یا دعوتنامه که اومد چکها را باید رفت داد؟

    1. سلام.
      دعوت نامه که اومد باید بری هم چک بدی هم مبلغ تسویه کنی.
      فعلا نرو من 10 روزه پیش رفتم.امروز زنگ زدم می گم پی ماشین کی میاد?میگن فعلا مشکل پلاک داریم .خود نمایندگی مرکزی گفت سایپا واسه هر ماشین باید 3تا ماشین اسقاط میکرده که نکرده و بهشون پلاک نمیدن.

  14. اقا سعید یه سوال دیگه اگه به یکی وکالت بدم که کاراشو انجام بده و چکها را امضا کنم بدم ببره نمایندگی قبول میکنن؟خودم نیستم

  15. سلام..این ماشین با توجه به وزن و مشخصات موتور و گیربکس در جاده های کفی شاید تا حدودی انتظارات را براوده کنه ولی حتما در سربالایی های معمولی کم میاورد..

  16. خير ، كم نمياره. از خيلي از خودروهايي كه همين الان مردم سوار ميشوند بهتر هست.
    منم تحقيق كردم و مشاهده كردم كه در آمريكاي جنوبي در كشورهاي پرو-شيلي-بوليوي-اكوادور-كلمبيا فروش خوبي داره.
    اين آدرس هم براي نمايندگي آمريكاي جنوبيش پيدا كردم http://www.changan.cl/modelos/ficha_cs35.php#.VHSvimdVUs1
    اين كشورها كشورهايي تقريبا كوهستاني هستند.اكثرشون از يه طرف با كوهستان و از طرفي با اقيانوس محيط شدند.
    اين نوع محيط شدند نشان از شيبهاي نسبتا تند داره.

  17. -اگر دوستان به کلیه ماشین های چینی توجه کنن مثل MVM530 و کاپرا و جیلی (7 -X7) و MVM315و غیره در مشخصات تمامی این ماشین ها توان و گشتاور و اسب بخار در حد زانتیا وحتی بالاتر ذکر شده است ولی در عمل به گرد زانتیا هم نمیرسن..پس این ماشین با 123 اسب بخار و این وزن و این گیبرکس حرفی برای گفتن نداره..

    1. چیزی که گفتید چندان غیر طبیعی نیست.سی اس فرمت و تیپ شاسی بلند داره و سطح باد گیرش خیلی بیشتر از زانتیا هست.کلا اس یو وی ها چابکی سدانها را ندارند.

  18. این ماشین با این مشخصات در سربالایی به یقین کم خواهد اورد..حالا اگر با قیمت کمتر بود شاید میشد قدرت موتور رو تحمل کرد ولی با این قیمت نه..دوستان توجه کنن تکنولوژی بنز وbmwبا موتور 1600قدرت و گشتاوری و اسب بخاری بسیار بالاتر از حدی که انتظار داریم را ایجاد میکنن.ولی ماشین های چینی اصلا اینگونه نیستن.

    1. بنز كجا و چانگان كجا ؟ اين قياس درست نيست . قيمتهاشون هم اصلا قابل قياس نيست . همين امروز خبري در اومد كه كمپاني سانگ يانگ كره بزودي كراس اوري در اندازه چانگان و با موتور 1600 سي سي در همان حد توليد كرده . اصلا اين تيپ ماشين خيلي پرطرفدار شده . پژو – رنو – نيسان – اپل و چندتا ديگه هم هستند. بجز نيسان ، همشون هم تقريبا مثل هم هستند . در ضمن موتور چانگان هم توسط كمپاني مطرحي ساخته شده . من خيلي تحقيق كردم . خيلي ها ميگند كه كار ميتسوبيشي هست كه نيست . اما مدل توربوش كار ميتسوبيشي هست . مدل توليد انبوه ، كار مزدا بوده كه توي انگلستان توسعه دادند و قويترش كردند.

  19. دوست عزیزی گفته که ماشین ها ی شاسی بلند چابکی سدان رو به خاطره سطح بادگیر بیشتر و عوامل دیگه طراحی که دارن رو نداره که کاملا صحیح ولی صحبت سر این موضوع که با این قیمت انتظار اینه که این ماشین بتونه جادههای سربالایی اسفالت رو با ظرفیت کامل راحت طی کنه و نه مثل ماشین هایی باشه که تا بیست میلیون ارزونتر هستن ولی با عملکرد مثل چانگان…

  20. همچنین منظورازمقایسه بنز و چانگان این است که مشخصات قدرت موتور و گشتاور و اسب بخار در بنز و هر ماشین اروپایی دیگری بصورت واقعی ذکر میشود که در عمل هم برای راننده ملموس است ولی در کلیه ماشین های چینی هیچ وقت مشخصات ذکر شده با عملکرد ماشین همخوانی ندارد وبسیار کمتر است.پس نبایدهرگز منتظر 123 اسب بخار واقعی در چانگان بود…

  21. دوستانی که دعوتنامه گرفتن از زمانی که دعوتنامه پست میشه -برای تکمیل وجه چند روز وقت میدن؟

  22. اگرچه من خودم مشخصات فنی وقیمت چانگان را نمیپسندم ولی اگر هرکی این ماشین را ثبت نام کرده حتما دلیلی غیر از این دو مورد داشته و مبارکش باشه وماشین خوبی از اب در بیاد….

  23. اعتقاد دارم که چانگان خیلی به روز طراحی شده.متوجه شدم طراحیش کار ایتالیایی ها هست که کاملا معلومه.داخلش هم خیلی چشمگیر هست.منم برای خریدارانش آرزوی خوشی دارم.شاید در آینده نزدیک بخرمش. البته بیشتر وارداتیش مد نظرم هست تا مونتاژی.

    1. علی آقا لطفا در یک سایت دیگه آپلود کنید.یوتیوب برای من قابل دسترسی نیست.ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا