اخباراسلایدرچینی

برلیانس H330،قیمت+ شرایط فروش، گالری تصاویر

برلیانس H330 زودتر از آنچه فکرش را می کردیم نسبت به عرضه نمونه سدان برلیانس H320 به بازار عرضه شد.

این خودرو از نظر کیفیت، فضای داخلی، قدرت پیشرانه (105 اسب بخار) و طراحی ظاهری به راحتی می تواند با محصولات ایران خودرو به خصوص دنا (که از نظر قیمتی در همین بازه قرار میگیرد) رقابت کند و محصولی قابل تامل در مقایسه با پلت فرم قدیمی و خسته کننده پژو 405 به شمار می آید. اما از نظر قیمتی به خودرویی همچون رنو ساندرو نزدیک شده است و رقابت را در این بازه سخت کرده است.

آزمایش برلیانس H330 با صد هزار کیلومتر کارکرد

معایب و مزایای خودروهای برلیانس از دید مردم ایران

رنو ساندرو، 10 نقطه قوت و ضعف که باید بدانید

برلیانس H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک + گالری تصاویر

البته بر طبق تجربه سواری با این خودرو در پیست آزادی می توان گفت که عایق کاری صوتی خودرو مانند تمام خودروهای چینی دیگر چندان خوب انجام نشده و تایرهای چینی نیز از کیفیت مناسبی برای تامین چسبندگی کافی برخوردار نبودند ، همچنین مشخص نیست که پیشرانه 105 اسب بخاری حتما توان رقابت در مقابل تندر 90 و یا پیشرانه 110 اسبی TU5 را داشته باشد، اما با تمام این اوصاف می توان برلیانس H320 ,هاچ بک   H33سدان را یک محصول متناسب ، خوش قیافه و قابل قبول دانست که می تواند فروش خوبی را در بازار کم رقیب خودروهای 40 – 50 میلیونی تجربه کند.

پیشرانه‌ی 1.5 لیتری 4سیلندر 16 سوپاپه با آرایش خطی آن قادر به تولید 103 اسب‌بخار در 5800 دور در دقیقه و گشتاور 138 نیوتون‌متر در 3800 دور در دقیقه است. رسیدن به سرعت صفر تا صد آن زیر 12 ثانیه است که می‌تواند وزن 1245 کیلوگرمی‌اش را به حرکت درآورد. باک آن قادر است 55 لیتر بنزین را درون خود ذخیره کند که عدد مناسبی است. مسافت از سرعت 100کیلومتر در ساعت تا حال سکون، به‌طور رسمی، 40 متر ذکر شده است. جعبه‌دنده‌ی خودکار آن 5سرعته بوده و قابلیت تعویض دستی نیز دارد.

سیستم صوتی آن با قابلیت پخش mp3 و usbخور با داشتن 6 بلندگو، تنظیم ارتفاع نور و مه‌شکن‌ها، قفل‌شدن درها به‌طور خودکار، تنظیم صندلی‌ها به‌طور برقی و 8 جهته، تنظیم آینه‌های جانبی به‌طور برقی، شیشه‌های بالابر برقی، سیستم تهویه‌ی دستی (خودکار سفارشی)، سنسور دنده‌عقب از جمله ویژگی‌های این سدان چینی هستند. سیکل ترکیبی در نوع اتومات 6.7 لیتر و در نوع دستی 6.4 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است.

برلیانس دارای ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای در نوع دستی و ترمزهای جلو و عقب دیسکی در نوع جعبه‌دنده‌ی خودکار است. بهره‌گیری از سیستم ضدقفل ABS وEBD و همچنین کیسه‌های هوای جلو برای راننده و شاگرد، ایمنی نسبتا خوبی را در هنگام تصادف از خود نشان می‌دهد.

 

 

امکانات

* گیربکس اتوماتیک مجهز به تیپ ترونیک
* سیستم فرمان الکترونیکی هوشمند EPS
* سیستم ترمز تمام دیسکی (جلو و عقب ) مجهز به ABS,EBD
* سانروف برقی
* سیستم تهویه اتوماتیک

شرایط فروش برلیانس H330 – خرداد 1397

شرایط فروش برلیانس H330

 

 

 

مشخصات فنی کامل و امکانات رفاهی برلیانس H330 و برلیانس H320

 

برلیانس H330

 

سگمنت سدان شهری جمع و جور – C سدان شهری جمع و جور – C
طول (میلی‌متر) 4510 4510
عرض (میلی‌متر) 1758 1758
ارتفاع (میلی‌متر) 1460 1460
فاصله محوری (میلی‌متر) 2580 2580
حجم باک (لیتر) 55 55
حجم صندوق (لیتر) 460 460
رینگ و لاستیک جلو 195/65 R15 195/65 R15
رینگ و لاستیک عقب 195/65 R15 195/65 R15
وزن (کیلوگرم) 1250 کیلوگرم 1240 کیلوگرم
پیشرانه 4 سیلندر خطی 4 سیلندر خطی
کد پیشرانه (BM15L (EU5 (BM15L (EU5
حجم موتور (سی‌سی) 1498 1498
قدرت (دور در دقیقه / اسب‌بخار) 102 / 5,800 102 / 5,800
گشتاور (دور در دقیقه / نیوتن‌متر) 143 / 3,800 143 / 3,800
محور محرک دیفرانسیل جلو (FWD) دیفرانسیل جلو (FWD)
گیربکس 4 سرعته اتومات 5 سرعته دستی

 

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

خبر بد برای مالکین خودروهای جیلی

خبر بد برای مالکین خودروهای جیلی

برلیانس V3 توربو شد

برلیانس V3 توربو شد

برلیانس V5 صد میلیونی شد + شرایط تحویل فوری

برلیانس V5 صد میلیونی شد + شرایط تحویل فوری

مقایسه ارزشی خودروهای چینی در بازار ایران

مقایسه ارزشی خودروهای چینی در بازار ایران

آغاز تولید چینی های جدید پارس خودرو

آغاز تولید چینی های جدید پارس خودرو

پژو های جدید ایران خودرو،گالری تصاویر + قیمت

پژو 208

اولین تجربه رانندگی با بسترن B50 F – مزدا 6 چینی

اولین تجربه رانندگی با بسترن B50 F – مزدا 6 چینی

پرسیس / برلیانس H230 توسط سایپا تولید می شود + مشخصات و قیمت نهایی

پرسیس / برلیانس H230 تولید می شود + مشخصات و قیمت نهایی

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

 

پژو پارس ELX در برابر جک J5، لیفان 620، جیلی EC7 و ام وی ام 530

پژو پارس ELX در برابر جک J5، لیفان 620، جیلی EC7 و ام وی ام 530

از عرش تا فرش، تصاویر منتخب هفته

از عرش تا فرش، تصاویر منتخب هفتهo

802 دیدگاه

    1. من و داداشم باهم حدود سه ماه که یه اریو و 330 تحویل گرفتی چفتشم خوبه ولی ماشین داداشم که اریو هست هم مصرفش کمتره و هم نرمتره نمیدونم چه چور توصیف کنم ولی انگار سوار یه ماشینی مصل تویوتا کمری کرند شودی به نظر دوستانی که می خواهند بریلانس بخرند یه اریو رو هم برسی کنند حکایت بریلانس مصل ام وی امه 315 هست فقط قیافش جو میده من که اشتباه کردم خریدم .

  1. با سلام بنده در تاریخ 5/21/94 از خرید خودروی خود اچ 330 انصراف داده ام الان بیش از سه ماه است که هیچ مرجعی پاسخگو نیست آقا شورش را از حد گذ راندند با پول ملت تجارت می کنند وهيچ نظارتی نمی کنند خواهشمند است بنده را راهنمایی بفرمایید واگر کسی مثل من مشکل داشته یا نه اطلاع رسانی کند نمایندگی نیک بین سمنان

  2. درود بر دوستان عزیز. به خدا قسم دوستان گرامی این آهن پاره ها اصلا ارزش اینو ندارن که خدایی نکرده باعث بشن هموطنی رنجیده خاطر بشن ولی چرا برخی از دوستان که میشه به جرات قسم خوردکه حتی این خودرو رو از نزدیک هم دیده باشن به خودشان اجازه میدن و میان این جا و سمپاشی میکنند و فقط به خاطر چینی بودنش شروع میکنند به بدوبیراه گفتن و دروغ پردازی علیه این خودرو. من 3ماهی که میشه که این خودرو رو خریدم و قبلا هم تجربه سواری چندین ماشینو دارم که آخریشم ال نود بود ولی خداییش این خودرو ی سرو گردن از همشون سره، ظاهر زیبا، گیربکس و موتور بسیار هماهنگ، تو سربالایی و کفی امتحان کردم شتاب عالی طوری که باورش سخته که موتورش 1500هست، کولر عالی واصلا برخلاف ال نود که هروقت کولر میگرفتم موتورش دچار افت میشد اصلا ذره‌ای رو موتورش تاثیر نمیزاره و خنکی لازم و داره و واسه سرنشین عقب هم دریچه کولر داره خلاصه اینکه خدا را سپاسگزارم که از اعتمادی که به پارس خودرو کردم ضرر نکردم و از رانندگی باهاش دارم لذت میبرم و هرروزم بیشتر عاشقش میشم. پیروز و پایدار باشید

  3. سلام احمد جان حق با شماست پسر خاله من یه اریو خریده واقعان عالی کاملان درست شرکت زوتای چین امتیاز اریو رو از تویوتا در سال 2011 خریده همون تویوتا الویلنه متورشم لنسر 2.14 تحت لیسانس مستقیم میتسوبیشیه البته سانروف این بزک دوزکهارو نداره ولی خیلی نرمو بی صدا هست کولر عالیم داره بریلانس امکاناتش بالاتر ولی چیزی به نام کمک فنر واسش تعریف نشوده ارتفاعشم خیلی پاینه کفش گیر میکنه من جزوه اولی تحویلیه بودم برج 4 تحویل گرفتم عایق بندیشم افتضاحه حرارت متور میاد تو کولرشم ضعیفه .

    1. اگه خوب بود که روی دست سازنده ش نمی موند تا کارمندای اون شرکت مجبور بشن توی سایت ها تبلیغ کنن. (مدیونید فکر کنید منظورم شما بود!)

  4. سلام. من نه خودرو دارم ونه توانایی خرید اونو دارم چون فعلا دانشجو هستم دانشگاهم خارج از شهر خودمه و45 کیلومتر فاصله داره وبیشتر اوقات داداش بزرگترم میرسونتم یکسال پیش داداشم بالاخره ی ال نود خرید خداییش خیلی دوست داشت ال نود بخره ولی متاسفانه مدتی بعد از صحبتاش متوجه شدم که خیلی راضی نیست. 20کیلومتر از مسیر منزل تا دانشگاه سربالاییه که حدود 10کیلومترش شیب تندی داره وقتی با ال نود میرفتیم تو این سربالایی دچار افت میشد حالا اگر کولر روشن میرفتیم اوضاع خیلی بدتر میشد و موتورش واقعا باکولر خیلی افت میکرد وداداشم میگفت صندلی‌ها شم خیلی خشکه و کمرش درد میگرفت خلاصه فروختش و h330 اتوماتیک خرید ولی نگران قدرت موتورش بود ولی تاحالا چند بار که منو رسونده دانشگاه خداییش قدرت و شتابش خیلی بهتر از ال نود هست حتی یکبار با وجودی که هوا خنک بود تو سربالایی واسه امتحان کولر گرفت و من خودم شاهد بودم خیلی خوب و باقدرت بالا رفت و کولرش رو قدرت موتور تاثیر نزاشت خلاصه خیلی راضی و خوشحاله و امیدوارم چرخش واسش بچرخد.منم خیلی خوشم اومده و صندلی‌شم خیلی خوبه. ببخشید زیاد نوشتم. موفق باشید

  5. آقا ال 90 دارای گشتاور بیشتر وزن کمتر گیربکس 5 دنده دستی میشه شما رو یه دلیل علمی به من بگی چرا ال 90 تو سربالایی نسبت به h330 ضعیف تره!!!!

    1. سلام. من خودم ال نود داشتم واقعا موتورش تو سربالایی با سرنشین دچار افت میشد و زمانی هم که کولر میگرفتم موتورش ضعیف نشون میداد فقط موتور کم خرجی داره اگر هم باورش سخته هر کسی به راحتی میتونه امتحان کنه. ال نود متاسفانه برخلاف تصور موتورش خیلی قوی نیست علی‌الخصوص باکولر روشن.

      1. سلام دوستان.یه تجربه! بنده تجربه سواری با تندر ۹۰ و برلیانس ۳۳۰ دستی رو داشتم.یه مقایسه کوچیک می کنم. توشتاب تندر یکم بهتره.البته شتاب ۳۳۰ هم نسبت به موتورش خیلی خوبه.کولر تندر خیلی محسوس قدرت موتورو کم میکنه ولی ۳۳۰ تاثیرش رو قدرت خیلی کمتره.فرمون ۳۳۰ برقیه که مزیت بزرگی محسوب میشه در مقابل فرمون تندر .صدای موتور داخل اتاق زیاده البته ۳۳۰ یکم کمتره.سیستم تعلیق تندر دست اندازهای ریز رو نرمتر و بی صداتر رد میکنه که از نظر من ۳۳۰ چون نو بود باید بهتر عمل میکرد.تو سربالایی قدرت هر دو ماشین در یه حده .چهره ۳۳۰ خب خیلی زیباتره.مصرفش پایینتره.گیربکس هر دو خوبه و تقریبا هماهنگ.هندلینگ ۳۳۰ خیلی بهتره.فضای داخل ۳۳۰ قشنگتره.تو جاده تندر سرعت بیشتری داره.از نظر دوام چون ۳۳۰ تازه وارد بازار شده هنوز مشخص نیست.تندر که اکثرا میدونن که ماشین با دوامیه .صندوق عقب ۳۳۰ خیلی جادار به نظر میرسه و کاربردی.تومعکوس کشیدن گیربکس هردو ماشین خوب عمل می کنه وبه نظر من از بقیه ماشینای هم رنج داخلی بهتره.دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه!!

    2. موتور ال نود هم 105 اسب بخار قدرت داره نه بیشتر. شتابش تو کفی خوبه ولی تو سربالایی با سرنشین تعریفی نداره

      1. بله دوست عزیز منم نظر شما رو قبول دارم چون خودم قبلا ال90 داشتم موتور و گیربکس هماهنگی خوبی با هم دارن و شتابشم با توجه به 105 اسب بخار و 140 گشتاور( البته توی بعضی سایتا نوشته شده 148 ) خوبه اما وقتی کولر روشن میشه افت قدرت واقعا درش محسوسه

  6. مشکل چینی ها این نیست که کیفیت ندارن یا آشغالن . ماشینهای ایرانی هم کیفیت ندارن و آشغالن مشکل اصلی اینه که کیفیت چینی ها با قیمتش نمیخونه. دیگه طراحی برلیانس از ام جی انگلیسی که سرتر نیست؟ ببینید چین چه بلایی سر قطعات ام جی آورده که تا گارانتیش تموم میشه میذارنش برای فروش و صاحبش میترسه خرج نجومی رو دستش بذاره! هرچند برلیانس و مدلهای ام جی در گروه مختلف هستن ولی از نقطه نظر طراحی برلیانس در رده پایینتریه نسبت به ام جی . حالا ام جی انگلیسی که اینقدر چین بهش گند زده برلیانس که طراحی خود چینه چی میخاد از آب دربیاد؟ دوست من کارگر سایپاست پارسال میگفت برلیانس خیلی خوبه امسال نظرش عوض شده میگه همشون مشکلات طراحی داره در جلوبندی و…

    1. سلام. من کاری به خوب یا بد بودن هیچ خودرویی ندارم ولی تعجبم از اینه تو اکثر سایت ها کسانی که میخان از ی خودرویی تعریف کنن یا بد اونو بگن تو همون شرکت خودرو دوست و آشنا دارن!!!!!!!!!!

  7. یه کاربر در یه سایت حرف خوبی زده بود کلی بحث و جدال و سفسطه و دلیل و بی دلیل و غیره در مورد خودروهای داخلی و چینی ملت میگفتن مثلا دنا را با چری قیاس میکردن و 206 با فالووین 2 (ام وی ام 315)در نهایت این کاربر گفته بود اینقدر بحث نکنید اگه مولش داری دل و بزن دریا و خودروی کره ای و یا ژاپنی بحر حتی دست دوم و کارکرده اگر هم ندارین سوار همین پژو و پراید و اقمار اونها بشید و دم نزنید همین ..
    درواقع خیلی ساده بود اما کلی ازش میشه مطلب استخراج کرد ببینید این خودروهای جینی که دوام و کیفیت ندارن بخصوص موتورها و گشتاور پایینی دارن حتی قدرتی که براشون ذکر میشه تصنعی هست و با واقعیت فرسنگ ها فاصله داره در هنگام فروش هم که با دردسر و ضرر بالا مواجه میشه فروشنده قطعاتشون هم که کمیاب هست داخلی ها هم که اظهر المنشمس دیگه هرکسی میدونه که کیفیت پایین و روغن ریزی و ظاهر قدیمی و تعمیرگاه باید بجون بخری پس اصلا بی نتیجه هست تمام این بحث ها اگر پول دارید دوروبر چینی و ایرانی (که باید گفت چینی مونتاژ ایران)نرید اگرهم که فولوس لاموجود پس باید باهمین ارابه ها سرکرد قیمت خودروپایین نمیتد شاید بالا هم بره اینا درهای گمرک باز نمیکنن چرا متوجه نیستید؟؟این منبع درآمد عالی و خوان گسترده را ازدست نمیدن ممکنه جند نمونه پژو و چینی های جدید و رنو و حتی دوتا برند دیگه هن بدن بیرون اما ازهمینجا بگیر و برو جلو که قیمتی که واسه تیگو 5 مثلا در نظر گرفتن نزدیک 100 ملیون و 208 که قراره مونتاژ بشه 51 ملیونه . قیمت ال نوت جدید هم که دیدید 76 ملیون پس دلخوش نباشید

  8. به این دلیل که L90 طراحی چند سال پیش فرانسه هستش اما موتور برلیانس طراحی 2014آلمان !

      1. برلیانس شریک تجاری bmw هستش
        حتی چند مدل از bmw داخل کمپانی برلیانس تولید میشه برای چین؛ با این حساب اگه حتی طراحی ظاهر ابن ماشین شبه bmw باشه نمیشه بهش خورده گرفت!

        1. ارتباط فنی بین اچ 330 و ب ام و وجود نداره، لینکی اگر دارید میتونید ارائه کنید، اما اگر صرفا به دلیل اشتراک کارخونه هست، در ایران خودرو ،سواری بنز هم مونتاژ میشد،دلیل نمیشه در سمند خبری از تکنولوژی های بنز باشد.

          1. سلام دوست عزیز اگر مرسدس بنز هم تا کنون شریک ایران خودرو باقی مانده بود و مالک مقداری از سهام این شرکت بود قطعاً حالا هم خودروهای ایران خودرو کیفیت خیلی خیلی خیلی بهتری داشتند

      2. منبع سایت fear.comدرجداول این سایت همه چیز ریز به ریز اومده حتی گیربکس هم زده ساخت هیوندا و موتور تحت نظارت بوش آلمان

  9. سایه بان (سای پا اسبق) در حال مونتاژ سراتو کره جنوبی با 95 درصد قطعات وارداتی هست عایا ارتباطی بین کیا موتورز و سایه بان میبینید؟؟؟حتی لکسوس و بی ام دبلیو درحال جمع کردن سایت خولیدی خود در شانگهای و پکن هستن بعلت افت شدید کیفیت الان در آگهی های باما گریت وال m4 مدل 2015 با قیمت 48 ملیون و چانگان ایدو 2015 با 54 ملیون مشتری ندارن و فروشنده حاضره این خودروها را با انواع پارس و دنا و غیره و ذالک تاخت بزنه باینکه مطمئنم چانگان و گیرت وال و جک و برلیانس و چری ام جی و جلی از تولیدات داخلی حداقل زیباتر و اصولی تر طراخی شده و ایمن تر هستن حالا زیبایی که بماند بسیار بروزتر هستن اما در نهایت بعلت جلب بودن چین و دید منفی بدلیل عملکرد ضعیف و بساز بنداز اژدهای زرد ملت طرف خودروی چینی نمیرن طرف حاضره بره 405 دموده و 80 درصد چینی 20 درصد زورآبادی بخره انا سمت چینی نره

    1. دوست عزیز بین پاراگراف ابتدایی شما در مورد سایپا و سراتو و بقیه کامنت جنابعالی هیچ وجه اشتراک بدرد بخوری دیده نمیشه و در ضمن این دو شرکتی که نام بردی منظورم لکسوس و بی ام دبلیو در شرکت‌های چینی سهامدار هستند و سود زیادی میبرند خواهشا هر چیزی که شنیدی و یا به ذهنت رسید تا از صحت و سقمش مطمئن نشدی به اشتراک نزار. سپاسگزارم

  10. درود بر دوستان.انسانیت حکم می‌کند که هیچ همنوعی را از خود نرنجانیم. و قصد بنده توصیه ای بیش نیست. جناب سان مارتین عزیز که ایکاش به جای این واژه بیگانه یک اسم اصیل پارسی ویا لااقل معنی پارسی آن را انتخاب میکردین. بگذریم بنده بخاطر علاقه‌ای که دارم اکثر اوقات به سایت های مختلف سر میزنم و استفاده میبرم و این خوبه که میبینم جنابعالی اکثرا حاضر هستید و در مورد بیشتر خودرو ها اظهار نظر میفرمایید و کار به درست و غلط بودن آن ندارم ولی بنده نظرات جنابعالی را در مورد مثلا همین برلیانس در این سایت و سایت پدال در کنار هم قرار دادم و ضد و نقیض بسیار در آنها مشاهده کردم گاهی مقداری تعریف و تمجید کرده بودید و پاره ای اوقات به شدت کوبیده بودید آیا بهتر نیست که ابتدا تکلیفتو لااقل با خودت مشخص کنی و بعد بیایی و اطلاعات مفیدتان رو دراختیار دیگران قرار بدهید. موفق و پیروز باشید

  11. این روزها اگر به تردد خودروها دقت کنید متوجه خواهید شد که تعداد خودروهای چینی نسبت به قبل بطور چشمگیری زیاد شده و همینطور اگر به انواع تعمیرگاها سری بزنید میبینید که اکثرا خودروهای غیر چینی در دست تعمیر هستند و چینی ها خیلی خیلی با توجه به تعدادشون در تعمیرگاها حضور دارند این نشون میده که مردم دیدشون نسبت به خودروی چینی عوض شده و چینی ها یواش یواش دارن اعتماد مردم و به خودشون جلب میکنند و جایگاه خوبی نزد مردم پیدا می‌کنند. سپاسگزارم

  12. ببخشید اصلاح میکنم خیلی خیلی کم با توجه به تعدادشون در تعمیرگاها حضور دارند

  13. به نظر خانواده جك بيستر تو خيا بونها ديده ميشن ، ولي نظر اكثر مردم در مورد شون

    منفي ايه ،
    ودر بيشتر موارد بايد راي اكثريت پذيرفت ، چينيها بازار دست دوم خوبي اصلا ندارن

    افت قيمتي شون خيلي زياده ، و بدليل كيفيت پايين قعطعات ، در اغلب موارد استهلاك با لا يي دارن

    والبته چون در خودروهاي جديد داخلي هم از همين قعطات چيني داره استفاده ميشه

    شاهد همين مشكلات با درجات بالاتري هستيم ،

    يعني ميشه گفت ، كه بي كفايتي خودرو سازاي داخلي و جولان چيني ها در خودرو سازي

    ايران كيفيت را به حد فاجعه رساند ،

  14. در کل تو مملکت ما در مورد هروسیله ای بیشتر کسانی نظرشون منفیه که اون وسیله رو ندارن اگر هم ازهرکدومشون بپرسی آیا اون وسیله رو دارن قطعا جوابشون منفیه و فقط به کلمه میگن اکتفا میکنند درصورتیکه مالکان اون وسیله مورد نظر اکثریت نظر دیگه ای دارند

    1. سلام. داخل این سایت منفی هم که به نظرات داده میشه جالبه، طرف کامنت گذاشته اگر امکانش هست منو هم به گروه تلگرام اضافه کنید چند تا منفی گرفته در کل منفی دادن تو این سایت‌ها مثل شعار مرگ بر آمریکا میمونه. در ضمن خداییش اصلا تابلو نیست که مدیر سایت از شرکت خاصی جانبداری میکنه منظورم اصلا کرمان موتور نیست!!!!!!!

  15. نکاتی راجع به H300 منبع : http://www.Fcar.com (در جداول این سایت همه مراحل ریز به ریز اومده)
    پایه طرح اصلی موتور از شرکت زیمنس
    گیربکس اتوماتیک ساخت هیوندای و از سری HPT
    ABS ساخت بوش و از نسل 8
    EOBD ساخت تویوتا و از نوع 3RZ
    نرم افزار ECU(آخرین ورژن نرم افزار9.41 و مربوط به 2015/1/23):
    موتور: BM15 ساخت UAES با ورژن 3TZ Engine Delphi 22.1
    گیربکس اتو: HPT ساخت HYUNDAI
    ترمز: ABS8 ساخت DELPHI و MK70 ساخت SABS
    ایربگ: SRS ساخت Jinheng AB با طراحی Delphi MT22.1 باH2L Bosch Airbag control module
    فرمان: EPS ساخت MANDO
    امنیت: ایموبلایزر و کیلس ساخت Brilliance و اصلاح شده Mitsubishi
    آلایندگی: Euro 5 ساخت DELPHI
    – زیمنس: چند ملیتی آلمان-آمریکا siemens.com
    -هیوندای: کره (صنایع هیوندای آمریکایی الاصل است) hyundai.com
    – بوش: آلمان bosch.com
    – UAES: مخفف United Automotive Electronic Systems Co. Ltd چین و زیرمجموعه بوش bosch.com.cn
    -دلفی: چندملیتی delphi.com
    -جنهنگ: چین jinhengholdings.com
    -ماندو: چین mando.com
    mitsubishi-motors.com
    en.brilliance-auto.com
    toyota.com
    sabs.co.za

  16. سلام بالاخره ما 320 رو تحویل گرفتیم، اتومات هم گرفتیم. تا الان که خیلی خوبه من نگران کولرشم میگن خوب نیست که الان نمیشه تست کرد.
    تعویض دنده فوق العاده نرمه، کمک هاشم خوبه خشکه ولی از ماشینای ایرانی خیلی سرتره، زیبایی که حرف نداره، صدای داخل کابین تو دور موتورهای کم واقعا کمه، حس خوبی داره نسبت به قیمت واقعا میرزه
    ایشالا که دوامش خوب باشه

  17. سلام عزیزان من تاریخ 94/03/09 تحویل گرفتم و تاریخ 94/09/07 فر.ختم با 10 بار آگهی فروختم با 6000 کارکرد تو رو خدا اینو رو نخرید آشغال به تمام معنا من ریو 86 دارم به خدا صد رحمت به ریو پولتون نریزید دور موتور بسبت به وزن سنگین .مو تور کم میاره .فرمون خوب بود اما بعد از 5 هزار تا ضربه میزد صدای اتاق زیاد شد. به طوری که انگار15 تا راه رفتی روزی 10 بار می گفتم چه اشتباهی کردم در آخر یا 3 میلیون ضرر + 1 میلیون خرج انتقال فروختم . خیلی خوشحالم .تو رو به خدا نخرید اینم بدونید خیلی ناراحتم که کسی این بلا سرش بیاد به خدا میسپارمتون

  18. از لحاظ قیافه و طراحی که خیلی خوشگله و حسابی آدمو جذب میکنه .اما موتورش ضعیفه .تجربه یک مسافرت تا آستارا رو باهاش داشتم.رانندگیش حس خوبی داره اما بکشیش ۱۷۵ تا بیشتر نمیره که نمیره. ۱۰۲ اسب بخار قدرت برا اون بدنه سنگینش کمه .البته چینی ها قدرتشون اسمیه و در عمل ضعیفترن.تجربه سواری با ۵ دستگاه چینی مثل ام وی ام ۵۳۰ و ۳۱۵ و جک ۱۵۰۰ خودم و برلیانس و لیفان ۵۲۰ این مسئله رو بهم ثابت کرده.نمیدونم اون قدرتهایی که نوشتن صرف چی میشه؟ مثلا جک اینجانب در عمل ضعیفه اما پارس موتور زانتیام مدل ۸۸ با جی پی اس راحت ۲۰۰ تا رو تو کفی میره و تو هیچ جاده کوهستانی هم کم نمیاره

    1. پس بنابراین ماشین خوبیه چون که بزرگترین حسن یک خودرو اینه که رانندگی باهاش حس خوبی به آدم بده که شما هم این نکته رو تایید کردید

    2. یعنی واقعاً معیار شما از خوب بودن یک ماشین اینه که بتونه 200 تا سرعت بره؟ اصلاً این سرعت قانونیه که بشه معیار انتخاب یک ماشین رو بر اساس اون تعریف کرد؟
      خودتون که هیچ حداقل برای بقیه ارزش قائل باشین که با این سرعت با زندگیشون بازی میکنین.

    1. جناب سنمارتین لطفا از گوگل ترنسلیت یا سایر ابزارهای ترجمه برای استفاده از منابع انگلیسی بهره ببرید.ترجمه خبری که ارسال کردید / http://dande6.com/28750

  19. در لینک بالا یک نمودار وجود داره در میانه page که بخوبی افت شدید محصولات تحت لایسنس و چینی شده نشان میده من معتقدم هر کالایی که بدست جین بیوفته دقیقا بمانند ایران اون کالا را بدنام و کیفیتش نابود میکنه خیلی ها برای لاپوشانی و فروش اجناس خود از جمله پوشاک فروشان میگن اجناس چینی درجه بندی هست بله هست اما حتی بهترین کالاهای چین حتی وجه تسمیه ای با انواع اروپایی آمریکایی و کره ای ندارند هموطن گرامی اجناس چینی را نخرید و بدیگران هم هم توصیه کنید که نخرند چون ریختن پول به جیب چینی ها و رنج و مشقت و عذاب تعمیرات و فروش آن برای شماست

    1. جناب سن مارتین هر جور که دوست داشته باشه و به دیدگاه خودش نزدیک باشه لینک خبر رو تفسیر میکنه ولی غافل از اینکه هرکس به اندازه خودش درک و فهم داره و میتونه مطالب رو مطالعه و حلاجی کنه

    2. آقای سن مارتین که بهتره صدات کنیم چین مارتین چون واقعا عاشق چین هستی بگذریم. کشور چین مقدار زیادی از مبادلات اقتصادی دنیا رو در دست گرفته و فقط در زمینه خودرو هست که هنوز به اون چیزی که مد نظرش هست نرسیده که اونم با این سرعتی که داره عمل میکنه دور از دسترس نیست اونوقت جنابعالی فکر میکنی دولت مردان چین منتظر نظر مثبت جنابعالی هستند. حتما فکر میکنی بنده طرفدار اجناس چینی هستم نه خیر بنده طرفدار جنس با کیفیت هستم و کاری ندارم ساخت کدوم کشوره ولی اینو که گفتم واقعیته دوست عزیز. چشم ها را باید شست

  20. سلام دوستان بنده دانشجو هستم با هزار زورو زحمت میخوام یه ماشین در حد 45 میلیون بخرم
    پیشنهاد شما چیه ؟
    رخ این ماشین فوق العادس امکانتشم که نابه … فقط تنها چیزی که منو نگران میکنه قطغاتشه و جنسشه که شک دارم … آیا ارزش خرید داره مگه ادم از یه ماشین چی میخواد که میاید میگید بیش تر از 170 تا پر نمیکنه مگه تو جاده های ایران میشه بیشتر از 120 تا رفت …..
    به نظر شما کارشناسا که واقعا اظلاع دارین ارزش داره بخرم این ماشینو ؟؟؟ پشیمونم نکنه هی خراب شه ببرم تعمیرگاه :))

    1. سلام
      با توجه به اینکه میفرمایید دانشجو هستید و احتمالا فروش خودرو دست دوم و اینکه افت قینتش کم باشه برای شما مهمه حتما از محصولات داخلی استفاده کنیدد و الا خودرو چینی و یا کره ایتوی این رنج قیمت موقع فروش افت زیادی داره
      نگران تعمیرگاه رفتن زیاد هم نباشید اکثر این دوستانی که توی سایتهای خودرو میچرخند عشق ماشین هستند و به علت وسواس زیاد عموما مراجعه غیر ضروری به تعمیرگاه زیاد دارند خود من توی ده سال گذشته حداقل 8 تا ماشین صفر از سایپا و ایران خودرو و مدیران خودرو و کرمان موتور گرفتم مشکل خاصی هم نداشته معملا هم همزمان به دلیل نوع زندگیم دو سه تا ماشین برای خودم و خونواده دارم.

      1. مرسی از راهنمایی شما دوست عزیز…
        تو این رنج قیمت پیشنهاد شما چه خودروایه اگه میشه اولویت بندی کنین واقعا کلافه شدم … 🙂

        1. به نظر من اگر میخای از تولیدات داخلی استفاده کنی رانا بخر
          رانا و 206 اس دی تمام قطعاتشون مشابه هست ولی به خاطر دریچه گاز سیمی رانا تاخیر در گاز نداره و به خاطر گیربکس منحصر به فردش و ضریب دنده هاش شتابش خیلی عالیه. در رانا رکابها تغییر کرده و عرض ماشین نسبت به 206 بیشتر شده و سیستم تعلیق عقب نسبت به اس دی خیلی بهتر شده و در موقع لایی کشیدن در سرعت بالا اصلا حس ناامنی بهت نمیده . سیستم تعلیق عقب رو دادن پورش آلمان واسشون طراحی کرده.
          ایمنیش هم از 206 بیشتر نباشه کمتر نیست چون رکابهاش و خیلی از قطعات بدنه تقویت شده و عین 206 ماشین 3 لایه است یعنی از سه جور ورق برای ساختش استفاده شده که در عین سبکی استحکام و ایمنی هم بالا رفته
          من خودم 206 تیپ 5 تیون شده موتور فرانسوی دارم و دوستم رانا خریده بود باهاش ده دفعه درگ انداختم واقعا با اختلاف زیادی ازم جلو زد لعنتی 🙂
          رودری ها و صندلی ها و داشبورد رانا یکم بی کیفیت به نظر می یاد و ممکنه موقع بخاری زدن یا کولر زدن یکم صدای چق چق بده ولی 206 های جدید ایرانیزه شده هم تزئینات داخلیش تعریفی نداره.
          من توی جاده سوارش شدم تا 190 تا باهاش پر کردم بازم جا داشت ولی اصلا اون حس ناامنی که با 206 در این سرعت داشتم رو نداشت فکر کنم به خاطر زیاد شدن عرض و تغییر سیستم تعلیق عقب باشه. کلن از سواریش خوشم اومد
          اگر بیشتر توی جاده هستی دنا هم انتخاب خوبیه

          1. دوست عزیز، در بین تولیدات داخلی از رانا آشغالتر نداریم!
            الان 206 های چینی شده سرشار از ایرادن، رانا که اصلا اساسو بنیانش اشتباه بوده! افت قیمتشم که ماشالله از چینیا بیشتره.
            شما مثلا خواستی ایشونو راهنمایی کنی یا تو چاه بندازیش?

          2. تولیدات داخلی همشون آشغال هستن کدوم ماشین آشغال نیست؟ 🙂
            الان گیربکس 206 ایرانی شده موتور تیپ 2 ایرانی شده قطعات داخل کابین همه ایرانی شده و تمام قطعات موتور و جلوبندی رانا با 206 یکیه یعنی دقیقا همون کارخونه همون مارک و حتی ecu یکیه کولر یکیه و تنها چیزی که 206 داره و رانا نداره سیستم تهویه اتوماتیکه !
            یعنی باید به خاطر یه سیستم تهویه اتوماتیک 38-32=6 میلیون تومن اضافی بدی؟
            من خودم اگر مجبور باشم داخلی بخرم حداقل سعی میکنم منطقی تر خرید کنم. با توجه به اینکه شتاب رانا خیلی عالیه و هندلینگش بهتر از 206 و اس دی هست و جوون پسند تره چرا که نه؟ حداقل پلتفرمش مال سال 1998 هست نه مثل پلتفرم سمند و دنا که مال پژو 405 مال عهد تیرکمون شاهه 🙂

        2. اگه با شکل ماشین مشکل نداری ال90 گزینه مناسبیه من خودم مدل 87 رو سه سال داشتم نسبتا خوب بود البته کیفیت اون هم افت کرده ولی نه خیلی از بستگان هرکی خریده راضیه اتومات و دنده ای هم داره ولی اگه با شکل ال 90 مشکل داری میتونی همین ماشین هاچ بکشم آمده به اسم ساندرو…. بقیه محصولات ایران خودرو و سایپا هم به لحاظ کیفیت مثل هم هستند فقط کمی شکل ظاهر یا اپشن متفاوت دارن از هرکدام خودت بیشتر خوشت میاد بخر

    2. دوست عزیز فرشاد خان اینجا قاعدتا هیچ کارشناسی به معنای واقعی وجود نداره ومتاسفانه اکثرا از روی سلیقه راهنمایی میکنن اگر از این خودرو خوشت اومده یک سری به نمایندگی ها بزن ابتدا تستش کن و سپس از تعمیرگاهای داخل نمایندگیها در مورد کیفیتش سوال کن وسپس عاقلانه تصمیم بگیر من خودم اینکار و انجام دادم و متوجه شدم متاسفانه واقعیت برخلاف پاره ای از نظرات میباشد. سربلند و پیروز باشی

    3. هرچند با دست دوم مخالفم ولی تو این رنج قیمت به نظرم دست دوم بهتره چون نو ها خیلی چینی و بد کیفیت تر شده. نظرم اینه که یه زانتیا دست دوم کم کار یا یه l90 اتومات کم کار بخر. زانتیا رو خودم داشتم میدونم چه ماشین خوبیه هرچند یه عده حالا میان میگن طراحیش قدیمیه و اله و به له ولی من که ازش خیلی راضی بودم طراحیشم به نظر من خوشگله! سگش میارزه به رانا و دنا و این بی هویت ها. l90 نداشتم ولی کلا این ماشین هرچند بد قیافه است ولی ظاهرا فنیش خوبه. اگر هم اینا رو دوست نداری و به فکر پژو و سمند و اینا هستی یه قدیمیش رو با قیمت کمتر بخری به نفعته

    4. برلیانس پارس خودرو گزینه ی مناسبی هست
      اما اگر خیلی به کیفیت و دوام حساس هستی برو دنبال ساندرو !

  21. آخی فدات بشم عزیز دانشجو که تونستی با هزار زور و زحمت 45 تومن نا قابل جور کنی ماشین بخری!!!! خدایی اگه با هزار زور و زحمت جور کردی پس انداز کن کم کم یه خونه بگیر واجب تره ولی زانتیای دست دو خیلی تمیز میتونی پیدا کنی که هم ایمنیش بالاتره هم قوی تره هم اگه خوب رانندگی کنی تعمیرگاه هم نیاز نداری

    1. مرسی از راهنمایی شما من حرف از ماشین میزنم شما میگی خونه 😐 خونرو که خداروشکر دارم …. دنبال یه ماشینم بندازم زیر پام خسته شدم از پراید…
      توفکر دنا هم بودم … ال 90 واقعا زشته

      1. شما میخوای پز قیافشو بدی ، یا سواری بی دردسر و بی خرج میخوای؟
        اگه مورد دوم مد نظرته ال نود واقعاً گزینه خوبیه! (تجربه اکثر خودروهای داخلو داشتم که میگم)

    2. تست تصادف زانتیا رو ندیدی انگار،بدنه کلاف میشه تو خودش،ایمنیش در حد پرایده!!!
      پراید مدل 84،85 بگیر خیال خودت و راحت کن….والا

  22. دانشجوی متمول گرامی که الان 45 ملیون پول داری،،من با سابقه کاری و مدرک کارشناسی نمیتوانم حتی به این مبلغ فکر کنم بهر حال شما پول کمی تو دست و بالت نیست هدرش نده اگه اچ 330 و یا 320 بگیری باید با برچسب چینی و کمبود قطعات و فروش دست دوم با ضرر بالا مواجه شوید چرا سمت دنا نمیری ؟؟ که حداقل شتاب اولیه و قدرت بیشتر صندلی های 8 جهته برقی و دوربین و جی پی اس و ..و حداقلش اینه که قطعاتش بهتر از 320 یا 330 پیدا میشه اگه با ظاهر مکعبی ال نوت کنار میای چرا یه ال نوت اتومات دست دوم تر و تمیز نمیخری
    یا پژو 207 اتومات؟ البته کیفیت خودروهای داخلی افت زیادی کرده و واقعا مشتری سردر گم میشه

  23. سلام دانشجوی عزیز ماشین می خوای چیکار اونم چینی ایرانی حتما پولم زحمت خودت نیست که دنبال خرج کردنش هستی برو یک وانت پیکان بگیر باهاش کار کن خرجت رو دربیاربقیش پس انداز کن من خودم پزشکم پراید پیکان سوارم خیلی از پزشکا اینجورین از اونا بالاتر که نیستی

  24. سلام، آقای سان مارتین عزیز شما اول موضع خودتونو مشخص کنید، یه بار میاین میگین ماشین چینی بده یه بار میگین خوبه، مردم گمراه میشن اینجوری ، اگر تجربه شخصی با ماشین چینی دارین خیلی خوب میشه بیاین بگین اگر نه حداقل مدام حرفتونو عوض نکنید. با کمال احترام خدمت شما دوست عزیز

  25. محمد ر گرامی بنده تا حالا دوتا خودروی چسنی کاملا تست کردم اولیش جک جی 5 بود که یکسال داشتم و مستندات حرفم و تست های آماتوری بنده موجود هست خودروی بعدی ام جی 6 بود که بخاطر قرابت و نزدیکی بین بنده و دارنده خودرد اکثر مواقع بنده دنبال کارهای خودروی ایشان بودم هرکدام مزایا و مشکلات خود را دارند اما اگه از من میشنوید در رنج قیمتی بالاتر از 45 هیچگاه سمت چینی نرید میدونید چرا خیلی ساده قطعات مانند دیسک و صفحه و یا سیستم انتقال قدرت و استارت و دینام و بلبرینگ چرخ ها و دسته موتور و هرزگردها و تعادل های عقب و سیستم ایروکندیشن و ..عمر بسیار کوتاهی دارند و برای یک دوره زمانی مشخص کار میکنند مشکل بعدی تامین قطعات هست بنده بخاطر یک آینه و دسته برف پاککن جک 5 دوماه و نیم معطل شدم و در نهایت در روز اول خرید و تحویل جک باطری خوابیده بود درب های عقب باز نمیشد سیستم tpms هر بار یک عدد نشان میداد و در وسط تیرماه با سه بار استارت روشن میشد کمک های عقب میکوبیدند و سنفونی سر و صدا در داخل کابین همیشه وجود داشت در نهایت مجبور به فروش شدم در مورد ام جی این مسائل وحود نداشت اما مشکل ترمز و صدای زوزه گیربکس بهمراه خدمات گرانقیمت و کمرشکن و خرید لنت ترمز و پوسته سپر هم قیمت تویوتا آریون یعنی عملا شما پول یک النترا و یا سراتو و یا اپتیمای کم کارکرد دادی چینی سوار شدی و برای یک تعویض و سرویس دوره ای همانند صاحب تویوتا باید پول مرداخت کنی اما دراین بازار آشفته با 45 ملیون دنا سفارش مدیران که گرمکن صندلی آینه الکتروکرومیک صندلی برقی با مموری یخچال و سیستم جی می اس فعال با دوربین و غیره داره بنظر مناسب هست البته چون انتخاب محدوده گفتم گزینه های بعدی اچ 320 هست که هنوز امتحان خود را پس نداده اما اتومات هست و سانروف داره اما خب بازار دست دوم خوبی نداره و کیفیت قطعات پلاستیکی سپر و تزئینات خارجی و داخلی ضعیفی داره مورد دیگه جک دنده دستی هست و در نهایت رنو ساندرو که از 22 آذر با قیمت 43 ملیون مدل دنده دستی قابل خرید هست

  26. سلام دوستان من نمیدونم نظر این جناب سان مارتین پای همه کامنت ها دیده میشه. ماشاءالله به این همت. به قول ما شیرازیها هرجایی که آشه، کچل هم پاشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا