اخباراسلایدرچینی

برلیانس H330،قیمت+ شرایط فروش، گالری تصاویر

برلیانس H330 زودتر از آنچه فکرش را می کردیم نسبت به عرضه نمونه سدان برلیانس H320 به بازار عرضه شد.

این خودرو از نظر کیفیت، فضای داخلی، قدرت پیشرانه (105 اسب بخار) و طراحی ظاهری به راحتی می تواند با محصولات ایران خودرو به خصوص دنا (که از نظر قیمتی در همین بازه قرار میگیرد) رقابت کند و محصولی قابل تامل در مقایسه با پلت فرم قدیمی و خسته کننده پژو 405 به شمار می آید. اما از نظر قیمتی به خودرویی همچون رنو ساندرو نزدیک شده است و رقابت را در این بازه سخت کرده است.

آزمایش برلیانس H330 با صد هزار کیلومتر کارکرد

معایب و مزایای خودروهای برلیانس از دید مردم ایران

رنو ساندرو، 10 نقطه قوت و ضعف که باید بدانید

برلیانس H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک + گالری تصاویر

البته بر طبق تجربه سواری با این خودرو در پیست آزادی می توان گفت که عایق کاری صوتی خودرو مانند تمام خودروهای چینی دیگر چندان خوب انجام نشده و تایرهای چینی نیز از کیفیت مناسبی برای تامین چسبندگی کافی برخوردار نبودند ، همچنین مشخص نیست که پیشرانه 105 اسب بخاری حتما توان رقابت در مقابل تندر 90 و یا پیشرانه 110 اسبی TU5 را داشته باشد، اما با تمام این اوصاف می توان برلیانس H320 ,هاچ بک   H33سدان را یک محصول متناسب ، خوش قیافه و قابل قبول دانست که می تواند فروش خوبی را در بازار کم رقیب خودروهای 40 – 50 میلیونی تجربه کند.

پیشرانه‌ی 1.5 لیتری 4سیلندر 16 سوپاپه با آرایش خطی آن قادر به تولید 103 اسب‌بخار در 5800 دور در دقیقه و گشتاور 138 نیوتون‌متر در 3800 دور در دقیقه است. رسیدن به سرعت صفر تا صد آن زیر 12 ثانیه است که می‌تواند وزن 1245 کیلوگرمی‌اش را به حرکت درآورد. باک آن قادر است 55 لیتر بنزین را درون خود ذخیره کند که عدد مناسبی است. مسافت از سرعت 100کیلومتر در ساعت تا حال سکون، به‌طور رسمی، 40 متر ذکر شده است. جعبه‌دنده‌ی خودکار آن 5سرعته بوده و قابلیت تعویض دستی نیز دارد.

سیستم صوتی آن با قابلیت پخش mp3 و usbخور با داشتن 6 بلندگو، تنظیم ارتفاع نور و مه‌شکن‌ها، قفل‌شدن درها به‌طور خودکار، تنظیم صندلی‌ها به‌طور برقی و 8 جهته، تنظیم آینه‌های جانبی به‌طور برقی، شیشه‌های بالابر برقی، سیستم تهویه‌ی دستی (خودکار سفارشی)، سنسور دنده‌عقب از جمله ویژگی‌های این سدان چینی هستند. سیکل ترکیبی در نوع اتومات 6.7 لیتر و در نوع دستی 6.4 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است.

برلیانس دارای ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای در نوع دستی و ترمزهای جلو و عقب دیسکی در نوع جعبه‌دنده‌ی خودکار است. بهره‌گیری از سیستم ضدقفل ABS وEBD و همچنین کیسه‌های هوای جلو برای راننده و شاگرد، ایمنی نسبتا خوبی را در هنگام تصادف از خود نشان می‌دهد.

 

 

امکانات

* گیربکس اتوماتیک مجهز به تیپ ترونیک
* سیستم فرمان الکترونیکی هوشمند EPS
* سیستم ترمز تمام دیسکی (جلو و عقب ) مجهز به ABS,EBD
* سانروف برقی
* سیستم تهویه اتوماتیک

شرایط فروش برلیانس H330 – خرداد 1397

شرایط فروش برلیانس H330

 

 

 

مشخصات فنی کامل و امکانات رفاهی برلیانس H330 و برلیانس H320

 

برلیانس H330

 

سگمنت سدان شهری جمع و جور – C سدان شهری جمع و جور – C
طول (میلی‌متر) 4510 4510
عرض (میلی‌متر) 1758 1758
ارتفاع (میلی‌متر) 1460 1460
فاصله محوری (میلی‌متر) 2580 2580
حجم باک (لیتر) 55 55
حجم صندوق (لیتر) 460 460
رینگ و لاستیک جلو 195/65 R15 195/65 R15
رینگ و لاستیک عقب 195/65 R15 195/65 R15
وزن (کیلوگرم) 1250 کیلوگرم 1240 کیلوگرم
پیشرانه 4 سیلندر خطی 4 سیلندر خطی
کد پیشرانه (BM15L (EU5 (BM15L (EU5
حجم موتور (سی‌سی) 1498 1498
قدرت (دور در دقیقه / اسب‌بخار) 102 / 5,800 102 / 5,800
گشتاور (دور در دقیقه / نیوتن‌متر) 143 / 3,800 143 / 3,800
محور محرک دیفرانسیل جلو (FWD) دیفرانسیل جلو (FWD)
گیربکس 4 سرعته اتومات 5 سرعته دستی

 

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

خبر بد برای مالکین خودروهای جیلی

خبر بد برای مالکین خودروهای جیلی

برلیانس V3 توربو شد

برلیانس V3 توربو شد

برلیانس V5 صد میلیونی شد + شرایط تحویل فوری

برلیانس V5 صد میلیونی شد + شرایط تحویل فوری

مقایسه ارزشی خودروهای چینی در بازار ایران

مقایسه ارزشی خودروهای چینی در بازار ایران

آغاز تولید چینی های جدید پارس خودرو

آغاز تولید چینی های جدید پارس خودرو

پژو های جدید ایران خودرو،گالری تصاویر + قیمت

پژو 208

اولین تجربه رانندگی با بسترن B50 F – مزدا 6 چینی

اولین تجربه رانندگی با بسترن B50 F – مزدا 6 چینی

پرسیس / برلیانس H230 توسط سایپا تولید می شود + مشخصات و قیمت نهایی

پرسیس / برلیانس H230 تولید می شود + مشخصات و قیمت نهایی

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

 

پژو پارس ELX در برابر جک J5، لیفان 620، جیلی EC7 و ام وی ام 530

پژو پارس ELX در برابر جک J5، لیفان 620، جیلی EC7 و ام وی ام 530

از عرش تا فرش، تصاویر منتخب هفته

از عرش تا فرش، تصاویر منتخب هفتهo

802 دیدگاه

  1. برای ما در گذشته ماشین های ساخت آمریکا و آلمان وارد میکردن واقعا قیمت مناسب سوارمیشدیم حال میکردیم اما برا شماها ماشین های بنجور چینی ناکیفیت و نامناسب که آخر سر از دست یا سکته بزنین تا سربکوه و بیابون بگذارید خدا صبرتون بده

  2. من یه پراید مذل 81 صفر خریده بودم بعدش یه زانتیا 85 صفر داشتم بهدش یه تیپ 6 خریدم 3 سال کار کرده بود. چند سال پیش یه 206 تیپ 2 صفر خریدم و 3 ماه پیش یه برلیانس 320 دنده ای صفر خریدم. در مقام مقایسه باید بگم اول زانتیا بعدش برلیانس و سپس با اختلاف فاحش تیپ 6… پراید و تیپ 2 صفر رو که اصلا بیخیال در موردشون حرفی نمیزنم. فکر میکنم تو رنج 45 میلیون در حال حاضر هیچ ماشینی بهتر از این برلیانس گیر نیاد. اگر منطقی باشیم قیمت این اروپاییهایی هم که قراره جدیدا تا سال دیگه بیان زیر 80-90 میلیون نیست.وقتی هیوندای اکسنت و تویوتا یاریس که الان موجوده 90 تا 110 قیمت میخوره فکر نمیکنم پژو 208 هم کمتر قیمت بخوره یا حالا دیگه خوشبینانه 80 تومن که بازم 35 میلیون بیشتر از برلیانسه. پس اروپاییها و ژاپنیها و کره ایها هیچ دخلی به چینیها ندارند. رقابت بین چینیها و ایرانیهاست که به نظرم 100 درصد چینیها بهتر هستند.اونم یه چینی که تو پارس خودرو مونتاژ میشه نه سایپا و ایران خودرو و کرمان موتور.

  3. این ماشین ظاهرش خیلی خوبیه مثل بعضی چینی های دیگر
    اما هنوز امتحانش رو پس نداده
    قطعا تا چند سال مشکل کمبود قطعه رو خواهد داشت … و در هنگکام فروش افت ع قیمت
    برای پدرم قصد خریدش رو داشتیم که یه آوانته مدل 89 اتومات کم کارکرد با قیمت 51 تومن خریدیم که واقعا سواری عالی ای داره (البته بنده این چینی رو سوار نشدم بیشتر خودرو های وطنی رو سوار شدم 206 , سمند ، 405 ، ال 90… و در چینی ها هم ایکس 60 رو چند ساعت) اما اوانته بنظرم چیز دیگه ای بود … . زیر 45 تومن هم ال 90 انتخاب خوبیه.
    انشاالله دوستانی هم که این ماشین رو خریدن خودروی خوبی از آب در بیاد و هیچ مشکلی نخورن.

  4. دار ودسته چینی سوارها بازم ابراز احساسات فرمودند و از لگن خویش همسان رخش رستم تعریف میکنند ومنفی میدهند و داد و بیداد می کنند .اما خود سایپا اعلام کرد تولید محدود شد و رنو جایگزین میشود.

    1. بنظر بنده اینطور ادبیات درست نیست.
      به هر حال هر کسی برای پولش اجازه داره تصمیم بگیره و خودش بهتر میدونه که چی بخره. حالا اگر بنظر من و شما این خرید انتخاب خوبی نیست نباید با الفاضی مثل لگن و … هم اعصاب خودمون و هم دارندگان این خودرو رو به بازی بگیریم….

      موفق باشید

  5. مطمئن باشید تمام هم وطنانی که سراغ برندهای کیفیتی چینی مثل جک و برلیانس و چانگان و فاو و جیلی رفتند حتی اون دوستانی که به هر دلیلی ام وی ام و لیفان خریدند قبلا اکثر خودروهای ساخت داخل مثل ال 90 و 206 و پارس و سمند رو امتحان کردند و جز نا امیدی و دردسر نصیبشون نشده. حالا حتما که نباید دنا رو هم تست کنند!!! مشت نمونه خرواره! به هر حال عوض کردن یه ماشین ایرانی دست دوم مثل 206 یا ال90 با یه چینی نو مثل جک و برلیانس الان حدودا 20 میلیون پول میخواد که اونو هر کسی نداره و در این هیچ حرفی نیست. اکثر اینایی هم که با 206 و ال نود جلوی چینیهای با کیفیت شاخ و شونه میکشند جزو همین دسته هستند. ولی اگر کسی بیاد بگه میخوام یه ال 90 صفر بخرم 45 میلیون من شخصا تمام تلاشمو میکنم که منصرفش کنم بره جک یا برلیانس بگیره. همین…

    1. همونطور که تو پست قبلی هم گفتم مشکل اساسی این خودرو ها کمبود قطعات در حال حاضر
      نمونش هم تو کامنت سایت های مختلف که دوستان حتی برای یه سپر موندن و گیرشون نمیاد …
      مشکل به اصطلاح خودروسازهای ایرانی اینه که یه محصولی رو میارن نمایندگی هاشون رو 2 سال بعد به قطعاتش تجهیز میکنن! و اگر توی شهرستان باشی شاید هم بیشتر …
      نمونش رو قبلا توی تیبا که حتی مثلا محصول وطنی هست دیده بودم که حتی بعد از 2 سال از عرضش قطعاتش کم پیدا میشد …

    2. دقیقا با شما موافقم.
      برجام انجام شد و هیچ اتفاقی هم نیفتاد…گرون تر شد که ارزون تر نشد.
      ما ایرانی ها خودموم نمیخوایم مملکتمون رونق بگیره و چیزی ارزون بشه. منفعت یه سری تو همین گرونیا تعریف شده. اونجاست که باید بگیم از ماست که برماست…
      میگن سزای گرون فروش نخریدنه. نه اینکه توی صف بایستیم که ای وای!… داره گرون تر میشه!…
      تاکی قراره این خودروهای بی کیفیت ایرانی رو سوار شیم،با این خدمات پس از فروش.
      در حال حاضر همین خودروهای چینی از ایرانیش خیلی بهتره. حداقل قیمتش با این تعرفه ی حدود 3 برابر قیمت اصلی خودرو در خارج، به جیب من و شمای کارمند ایرانی میخوره.
      اگه قرار باشه قطعات همینن خودروهای ایرانی هم بسیاریش چینی باشه، جدای از جک به نسبت موتور قویترو قیمت 10میلیون بالاتر – با این رنج قیمت 50میلیون تومان، برلیانس هاچ بک H320 یا سدان 330 H بهترین انتخاب خواهند بود…

  6. سلام دوستان . متاسفانه بد ترین خدمات پس از فروش رو این خودرو داره . برخلاف دروغای بزرگی که هنگام فروش گفتن که گسترده ترین شبکه خدمات پس از فروش را داره ولی صرفا تو مراکز استانها خدمات پس از فروش را داره . من ۵۰ روز پیش سپر عقب ماشینم تو یه تصادف شکسته و سفارش قطعه را دادم ولی هنوز خبری نشده و اخرین تماسی که با سایپا یدک داشتم میگن قطعه وجود نداره و باید از خارج وارد بشه . واقعا جای تاسف داره که یه خودرو ساززبزرگ تو تهیه یه سپر در بمونه . خدا به داد زمانی برسه که یکی از قطعات فنی ماشین خراب بشه فکر کنم باید ماشینو به اهن قراضه ایها تحویل بدیم چون دیگه برا همیشه باید فاتحه اش رو بخونیم . دوستان علیرغم اینکه ماشین خوبی هست ولی بدلایلی که گفتم این ماشینو نخرید چون بعدا در صورت بروز مشکل پشیمون میشید .

  7. من هم در تمامی کامنت هام همین صحبت میکردم ولی گوش شنوایی وجود نداشت
    خودروهای چینی با کمبود شدید قطعات روبرو هستن این تجربه از جک جی 5 جک اس 5 و خودروی ام جی 6 شخصی آشنا کسب کردم که در تمامی موارد نبود قطعه باعث آشفتگی و سردرگمی خریداران شده بود خودروهای چینی پشتیبانی ضعیف در کنار دوام پایین دارند که این یک سد بزرگ برای خرید دست دوم اینخودروهاست

    1. جناب مارتین. شما هیچوقت همچین حرفی نزدی. همش خیلی بی منطق گفتی چینی بده! مساله گیر نیومدن قطعات هیچ ربطی به مسائل فنی نداره که الان اومدی میگی من که گفتم!!! گفتم!! . ضمن اینکه سپر عقب ماشین منم شکسته بود من بردمش نمایندگی سایپا یدک تو خیابون قزوین سه راه آذری اولش گفتند نداریم اومد زنگ میزنیم. بعد از 2 روز زنگ زدند گفتند اومد! ماشینو بردم عوضش کردند. ماشینو که از پازس خودرو تحویل گرفتم بیمه بدنه رایگان هم داشت. هیچ پولی ندادم… حرفهای عجیبی میزنید! مگه میشه کارخونه سپر ماشینی که همین الان داره تولید میشه رو نداشته باشه؟! اگر نداره پس با چی داره همین امروز این ماشین رو تولید میکنه!؟ نکنه سپر پراید میبنده بهش؟! ببخشید ولی الان مثلا قطعات یدکی تویوتا و مزدا 3 و ماکسیما خوب گیر میاد؟! تو ایران به جز قطعات پراید و 206 و 405 چی خوب گیر میاد؟! حرفهاتون خیلی بی منطقه! اگر دنبال وسیله ای هستنید که قطعات یدکش راحت گیر بیاد تو ماشینها پراید و تو لوازم خونگی پارس خزر! برید اینا رو بگیرید مبارکتون باشه… تازه پراید و پارس خزر هم فقط قطعاتش تو تهران و شهرهای بزرگ گیر میاد! اونها هم واسه سرویس تو شهرهای کوچک مشکل دارند! شما یه جوری حرف میزنید هر کی ندونه میگه اینا از بدو تولد تا الان تو شیکاگو بودند امروز اومدند ایران! اینجا ایرانه! پیاز ایرانی قیمتش از موز اکوادوری گرونتره! پیاز گیر نمیاد! شما انتظار دارید سپر برلیانس رو تو یه شهرستان دودستی 3 سوت تحویلتون بدند!!!؟ جالبه واقعا!

      1. اقا امین عزیز درسته تو تهران قطعه دو روزه گیر میاد ولی تو شهرستان بهد از سفارش حداقل باید یه ده روزه بیاد نه اینکه ۵۰ روز طول بکشه و هنوزم معلوم نباشه کی به دست مصرف کننده میرسه . نکته بعد اینکه همه خریدارای برلیانس که تهرانی نیستن که سریع به سه راه اذری مراجعه کنن و کارشون بشه . مهمترین ضمانت استفاده خوب از هر وسیله ای خدمات پس از فروشش هست که متاسفانه پارس خودرو تو این کار مونده .

        1. ببخشید یعنی الان مثلا تو شهرستان محمود آباد هستید و خودروتون خراب میشه. به نظرتون اگر چیزی جز پراید و سمند و 405 و 206 اونم فقط دنده ای باشه. قطعات ماشینتون گیر میاد؟!!! مثلا تو محمود آباد تمام قطعات لیفان و جک و ام وی ام و فاو و سن یانگ و کیا و هیوندای و تویوتا و ب ام و و مرسدس و پورش و اینا رو دارند دیگه!!!؟ تو خود تهران الان فقط 2 تا تعمیرگاه هست که گیربکس اتومات 206 رو تعمیر میکنند! شما آخه چه انتظاری دارید!!!!؟

    2. هی بیا کیا میا رو بچسبون به آلمانیها مثل بی او و و بنز و ام جی رو بچسبون به چینیها .
      ام جی مثل بقیه وارداتیها قطعاتش موجود تو بازار هست و هم کمبود قطعه مثل بقیه داره .
      مرد حسابی ماشین قبلی من آپتیما 2013 بود ، تو کیلومتر 30000 ، میل تعادل چرخ عقب سمت چپ شکست ، 6 ماه اطلس خودرو نتونست کاری کنه و امروز و فردا کرد ، آخرش همونطوری زیر قیمت ردش کردم رفت .
      زشته اینقدر دروغ میگی .

      بقول نریمان تو خودرو بانک میگه :

      این عکس جدید از سایت مسابقات BTCC که ام جی ۶ رو در کنار بزرگان بنز و آیودی به رقابت میپردازد
      http://uupload.ir/files/hd4v_screen_shot_2016-03-25_at_23.59.37.png
      http://www.btcc.net

      فقط به عکسی که در تیتر این سایت هست توجه کنید که دانشمندان ام جی ستیز چطور در اوهام خود این برند رو چینی میدونند.

    1. دوستان من تحویل فروردین هستم.شیراز نمایندگی هاشمی همه چیز این ماشین رو داره.هر تعداد سپر خواستید موجود هست.یادمه تیبا تا 2 سال قطعاتش گیر نمیومد.حالا میبینین که برلیانس کمتر از 1 سال همه چیزش رو پارس خودرو به نمایندکی ها داده.مطمئنم تا سال دیگه قطعاتش خیلی بیشتر از الان میشه.کاش مدل h530 رو اورده بودن خداییش خیلی باکیفیته این برلیانس.اصلا قابل مقایسه با ایرانی نیست!!!

  8. سلام
    منم تاحالا خودروی چینی نداشتم ولی از اونجایی که در نمایندگی ایران خودرو شاغل هستم به این نتیجه رسیدم که دنا هم هیچ فرقی با بقیه خودرو ها نمیکنه و اصلا ارزش این همه پول رو نداره هرچند که ما مشکل قطعات نداریم ولی باید قبول کنیم قطعات ما هیچ کیفیتی ندارن و بارها شده که خریدار با تعویض گیربکس و کیت کلاچ و… بازهم همان مشکل شایدم بیشتر رو داشته باشه
    اگر خرید خودروی داخلی انجام نشه شاید بفکر این کمبودها بشن یا حداقل تغییری در روند تعمیرات خودرو و شرایط گارانتی بدن یا حداقل قیمت های مناسب برای خودروهایی ایرانی بذارن

    1. آخه کدوم خودرو داخلی به اندازه قیمتش ارزش داره؟
      نه خودشون خودرو با کیفیت میسازن و نه میذارن خودرو با کیفیت (به جز خودروهای لوکس!!!!) وارد کشور بشه!
      مطمئنا دردشون درد پول نیست! چون چند برابرشو از مردم میگیرن.
      به نظرم یه نظر سنجی هم بزارن با عنوان: درد خودروسازان ایرانی چیست؟
      شاید اون وقت بفهمیم دردشون چیه!!!

  9. لازم به ذکر است که همین خودروهای چینی چه از نظر کیفیت، ایمنی و آپشن به مراتب از خودروهای داخلی بهتر هستن. اگر هموطنان عزیزمون از زنجیره تامین قطعات افتضاح و ننگ آور ایران خودرو و سایپا اطلاع داشتند و می دونستن که بر روی خودروهای داخلی حداقل استانداردها و اون هم مال 10 سال پیش اعمال میشه و نتیجش میشه این تصادفات و این تلفات جاده ای، حتما در خرید تجدید نظر می کردن. من قصد ندارم بگم خودروی چینی خوبه اما حد اقل از خودروی ایرانی که خیلی بهتره.

  10. یادمه یکی از دوستام میخواست ماشین دنا بخره باهاش رفتم و از نزدیک دیدم و نشستم فقط بگم که اگه به کسی پول میدادن تا بخواد به صنعت خودرو تو ایران ضربه بزنه اینقدر قشنگ نمیتونست گند بزنه به کل مجموعه ایران خودرو و …
    من چینی سوار نیستم اما بچه ها واقعا تو رنج قیمت تا 50 میلیون بهتر از چینی ها که البته خوب و بد هم دارن پیدا نمیکنید البته صفر
    دلتونم به رنو و بقیه برندها تو بازه قیمتی تا 50 میلیون خوش نکنید رنو مثلا خودرو زیر 50 آورده ساندرو… واقعا بیشتر مثل یه شوخی میمونه ماشینش ، هنوز نفهمیدن که طراحی چقدر مهم…

  11. سلام دوستان. من اچ 330 دارم خدایی از عایق بندی وهندلینگ اون وصدا بسیار کمی که داره که حتی در زمان توقف لحظه ای بعضا فکر میکنی ماشین خاموشه خیلی راضیم البته در نرم کار کردن موتور بنزین اشغالی که داریم استفاده میکنیم رو در نظر داشته باشید.ظاهرش واقعا زیباست که اینو براحتی در قضاوت مردم میتونی ببینی. نمای داخلش خیلی شیکه. من 206 ویرایش وتیبا داشتم.دوماه نشده تمام اتاقشون وشیشه ها به سرو صدا میوفته. قطعه هم فقط مرکز استان هست اونم اشغال. به هر حال من از خریدم راضیم. پارس خودرو امتحانش رو در رضایتمندی مردم قبلا پس داده

  12. بزرگترین ایرادخودروهای چینی تامین قطعات وفروش دست دوم این خودروهاست بدون تعصب وغرض به دوستان میگم شمابرای فروش دست دوم چینیها درمقابل پارس یا ال نودو…هیچ شانسی نداریدواگرخریداری پیداشودباافت قیمت زیادبایدبفروشید هرچندمن هم باشما موافقم که سواری بهتری نسبت به ایرانیها دارنداما واقعیت رانمیتوان انکارکرد مردم هنوزبه خودروی چینی اطمینان ندارندواین جلب اعتمادزمان برمیباشد

  13. اینور که مشخصه تولید برلیانس و هایما ممکنه متوقف بشه چانگان هم که کلا پروژه اش با شکست مواجه شد قراره رنو در سایت های جدید شروع به تولید لوگان فیس لیفت و ساندرو و رنو کلیو رنو کویید کنه که احتمالا بعد از سه ماه اول سال خط اولید استارت میخوره از طرفی کیا هیوندا هم با خودروهای سه مدل که در کامنت پیشینم ذکر کردم حضور جدی تر خواهد داشت ازین رو هرید خودروهای چینی بیشتر با چالش روبرو میشه

    1. به نظر من بازنده اصلی ، پس از ورود خودروهای آمریکایی و اروپایی میان رده ، دارندگان خودروهای کره ای هستند که بدلیل دلال بازی و انحصار ، این حلبیها رو تا سه برابر قیمت به مردم انداختند .

  14. ولی به نظر من هردو خودرو هایما و برلیانس تولید میشه به خاطر اینکه وضعیت خودروهای کره ایی مشخصه (شاسی بلندهای کیا و هیوندا در هر صورتی بالای صد و پنجاه میلیون هست و سدان ها ش هم حداقل هفتاد میلیون قیمت میخوره) در مورد رنو ساندرو و کویید از نظر زیبایی و طراحی هیچ حرفی برای گفتن ندارن حتی اگر هم فنی خوبی داشته باشن که اونم حدود چهل و پنج تا پنجاه میلیون قیمت میخوره و لوگا ن فیس لیفت هم تا حدود شصت میلیون قیمت میخوره…پس برلیانس با پنجا ه میلیون و هایما شاسی بلند با هفت و هشت میلیون تومان براحتی رقابتی تولید میشن…

  15. حلبی؟! وات اا فاز؟؟
    حلبی کیا سراتو و کیا ریو 5 ستاره کامل از بورو انکاپ /تست بزرگراه های آمریکا iihts دارن
    کاش تمام حلبی ها اینقدر مطمئن زیبا شیک و جزو کم استهلاکترین خودروهای جهان بودند البته شما نظرت اینه منم نظرت پاس میدارم من این حلبی دوستدارم و شما ازشون متنفری یحتمل یا ال نوت داری یا چینی سواری بهر حال باز کامنت بذار خوشم اومد
    🙂

    1. دیدم یه لکسوس سدان زد به اسپرتیج مثلا اس یو وی ، دو نفر بندگان خدا و عزیز مردم در اسپرتیج در دم مردند ، اون ستاره ها بخوره تو سرشون .
      یا او سه نفری که سوار اسپرتیج تو جاده رشت بدلیل پیچیدن یه کامارو جلوشون ، با سرعت 90 تا نتونستند ماشین رو کنترل کنند ( ایراد راننده ) ولی بعد از یک پشتک و وارو ، هر سه نفر تو این قوطی حلبی در دم مردند .
      این حلبیها فقط تا سرعت 65 کیلومتر در ساعت ( بقول خودت تست بزرگراه های آمریکا iihts ) در حدی ایمن هستند که راننده زنده بیاد بیرون ، بالاتر از این سرعت ، ارابه حلبی هستند .
      در ضمن هر چه داشته باشم بهتر از ماشین ریو 20 سال قبل تو هست که فکر میکنی آخر ماشینه

  16. چون این خودرو فیلم تست تصادف نداره متسافنه و ایمنیش در تصادف نامشخصه تصاویر خودروهای تصادفی تا حدودی میتونه میزان ایمنی رو نشونمون بده

    تعدادی تصویر از خودروهای تصادفی در لینک زیر میتونید مشاهده کنید

    http://www.sheypoor.com/%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%B3-h330-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81%DB%8C-5362860.html

  17. سلام من اول اردیبهشت ثبت نام کردم ولی مردد هستم که ایا ماشین خوبی از کار در بیاد یا نه ولی از تعریفی که کردن باید ماشین خوبی باشه . دوستان راهنمایی کنید که پشیمان نمیشم ؟

    1. نسبت به قیمت سایر خودرو ها خودروی خوبیه و دارندگانش راضی هستن ازش
      داشتن گیربکس هیوندای هماهنگ ، فرمان برقی که باعث حذف پمپ هیدرولیک و در اختیار داشتن قدرت بیشتر از موتور و رمانپذیری نرم ، ظاهر خوب ، بازار فروش دست دوم خوبو … میشه از مشخصه های مثبت این خودرو هست.

      معایبی هم که میشه گفتم جنس داشبرد نه چندان خوب ، کمبود قطعه که به مرور حل میشه ، موتور نه چندان قوی (البته راضی کننده هست اگه انتظارتون معقول باشه)

  18. با 40 تومان چینی بخرید یا وطنی فرقی نداره..در هر صورت باختی..پس چشتو ببند با هر کدوم حال میکنی بخرو حالشو ببر.اینجا ایرانه حق انتخاب نداری.هممون با دعای خیر پدر و مادرو با نذر خون مرغ و گوسفند فعلا میگذرونیم..خودتونو اذیت نکنید . به قول بعضیا خخخخخخخخخ

  19. این رو واسه دوستانی که شک دارند برای خرید برلیانس مینویسم چون زیاد پرسیدند. لطفا بقیه دوستان معلوم الحال زیرش نظرات تکراری که همشونو همه حفظ هستیم ننویسند. واقعا دوباره حوصله حرفهای تکراریشونو ندارم. همین الان بدونند که مخاطبم اونها نیستند. فکر میکنم فقط کسی که برلیانس داره حق راهنمایی اشخاصی که قصد خریدشو دارند رو داره.
    من الان 6 ماهه که یه 320 دنده ای دارم و خیلی راضیم. یه 206 اتومات هم دارم که به نظرم برلیانس بهتر از 206 تیپ 5 و 6 هست.
    فکر میکنم تو این رنج قیمت بهترین خرید هست. قبلا شک داشتم ایکس 50 بگیرم یا ساندرو یا 320 . ساندرو که همون اول با قیافه زشت و فقدان امکانات و ارگونومی ناراحتش دلمو زد و هنوز هم موندم ملت چطوری دلشون میاد 50 تومن پول بی زبون رو بدند واسه یه ورژن دیگه ال 90 که از نظر زشت بودن واقعا شونه به شونه داره هنوزم با ال 90 رقابت میکنه. اگر قرار بشه یه ماشین زشت با موتور و گیربکس ال 90 سوار شیم 50 تومن همون ال 90 رو سوار میشیم 37 تومن! (از بستگان اینجانب اشخاصی که ال 90 دارند علیرغم اذعان به ناراحت بودن خودرو در سفر و فقدان امکانات و ظاهر زشت ولی به طور کلی از نظر کیفیت راضی هستند.) و خواهرم و یکی از دوستان هم ایکس 50 گرفتند و ناراضی هستند. البته به نظرم اون قدر ها که اونها میگند هم بد نیست من سوار شدم یه کم اگزجره میکنند. انتظاراتشون از خودروی 45 میلیونی به اندازه انتظاراتشون از یه خودروی 45 میلیونی سال 88 هست. ولی من با برلیانس تا این لحظه که هیچ مشکلی نداشتم. همه چیزش در حد 45 تومنی که پول دادم عالیه. به شدت به همه توصیه میکنم. البته همه چیزش به جز طراحیش و کیفیتش از زانتیایی که سال 85 خریدم 23.5 میلیون ضعیف تره ولی خوب همینه دیگه . اچ 30 ایران خودرو هم یه گزینه دیگه است ولی مساله اینه که یکی از مسائلی که 206 رو بی اعتبار کرد موتور و گیر بکس بی کیفیت جدیدی هست که از سال 89 دارند روش میندازند که اتفاقا ظاهرا همون رو روی اچ 30 هم انداختند. به نظرم جالب نیست. اگر قرار باشه 50 میلیون بدیم واسه اون موتور و گیربکس 36 تومن میدیم همون 206 تیپ 5 رو میخریم دیگه!!! (خودم 206 تیپ 6 هم دارم و انصافا 5 سال اول خودروی خوبی بود ولی الان بسیار پرخرجه و دوستانی که جدیدا تحویل گرفتند بسیار از کیفیت 206 های جدید مینالند.)
    در مورد خودروهای دیگری که رقیب برلیانس هستند هیچ اطلاعاتی ندارم و نقد اون خودروها رو واگذار میکنم به مالکان اون خودروها.

    1. امین جان ممنونم از اطلاعاتی که دادید اما در مورد اچ 30 خواستم بگم درسته موتور همون تی یو فایو هست اما گیربکسش طبق چیزایی که در موردش خوندم با گیربکس 206 فرق میکنه و یه سوالم در مورد ایکس 50 ازتون داشتم در نمونه دنده دستی موتور و گیربکسش با هم هماهنگ هستن یا خیر؟ ممنون میشم جوابمو بدید

  20. ماشین و که اولش میخری خوبه ولی خدا نکنه یه جاییش ایراد داشته باشه دروس بشو نیس
    نگاه کن اگر پنچر بشه تلمبه ای که باهاش بتونی بادش کنی پیدا نمیشه..
    اینس خودرو ی چینی

    1. اینطور نظرات کلا ابهام آمیزه!
      منظور شما مشخصا در مورد تمام خودروهای چینی و ذهنیتی هست که از بعضی ها شنیدید ، یا نه واقعا داریداستفاده میکنید؟!
      ببینید هر خودرویی که باشه ساخت هر جا هم که باشه خراب بشه درست میشه . بحث اینه که قطعه فراوان باشه و با قیمت مناسب.
      قاعدتا وقتی خودرویی به تیراژ بالا برسه دیگه مشکل قطعه نخواهد داشت و به مرور قیمت کاذب قطعات هم میشکنه .
      ضمن اینکه خوب تا وقتی که خودرو گارانتی داره جای نگرانی زیادی نیست چون نمایندگی ملزم به تعمیر و تعویض قطعات و تامینشون هست و اگر هم ماشینتون بخوابه با یه مقدار پیگیری باید پول خواب که برای این خودرو ها رقم کمی هم نیست پرداخت بشه.

  21. سلام دوستان نظر متفاوتی دارند من می خواستم ماشین چینی بخرم الان سر چند راهی موندم عطاش به لقاش بخشیدم

    1. حق داريد ،بعضي ها انگار مشكل رواني دارند ،بدون داشتن ماشين ميان نظر ميدن،من از شهريور نود و چهار دارم ،هيچ مشكل خاصي نداشته ،توي تهران هم تا حالا مشكل قطعه نداشتم،ملت جوري حرف ميزنن اينجا انگار همه بنز دارن

  22. بنظر من همه مردم بازیچه دست خودروسازان داخلی که نه خودرومنتاژ کنان داخلی هستند چه پارس خودرو چه ایرانخودرو و سایپا حلب.اینا همه شون میدونن با ما مردم ساده لوح چیکار کنن و چجوری مجبورمون کنن که یا خودروهای اشغال و بی ارزش ایرانی رو سواربشیم یا ده برابر قیمت و ارزش یه ماشین چینی یا کره ای و یا مثلا فرانسوی رو میگیرن تازه اونم از مد افتادهاشون رو میرن با کمترین کیفیت سفارش ایران میگن تولید کنن بیارن بدن دست مردم با قیمتهای من دراوردی و باجگیرانه…تازه اینا تو تامین لگن های وطنی موندن چه برسه به خارجی .. بعدم خدا نکنه که یه قطعه خراب بشه و بخوای تعویض کنی دیگه مثل قبل درنمیاد .. خودشونم میدونن که چه اشغالایی رو دارن حول میدن به مردم اما وقتی میبینن که مردم در هر صورت اشغالاشون رو میخرن هرجور که بخوان قیمت بالا میدن و یا قطعه بی کیفیت میدن که تو همیشه یه پات دم لوازم یدکی باشه .. بعدم فراموش نکنید اینا بیشتر فروششون روی لوازم یدکی هست و سودشون تو لوازم یدکی هستش پس واسه همین ماشین بی کیفیت میدن که تو بعداز خرید خودرو بازم هزینه کنی اینجوری باشه که هر ایرانی یه خودرو بهره و با خیال راهت از خودروی مثلا صفرش لذت ببره که جیب اقایون خالی میشه ….مملکت ما همه چیش برعکس دنیا بوده وهست .مثلا ماشینهایی مثل پراید و پژوچهارصدوپنج و دویست وشش و سمند معمولی پول نقد بازاره و افت کمی داره اما خودروهای خارجی با کیفیت بالا و طراحی زیبا افت بالا و به مشکل میخوری موقع فروشش این بازیهارو هم دولت میدونه که ایرانخودرو داره به سر مردم میاره اما از اونجا که همه تونم میدونید و نمیشه گفت باید گردنمون رو کج کنیم و از مو باریک تر تابع قوانین بیخود وضالمانه اینا بشیم ..هیچ وقت هم خودرو در ایران ارزان نخواهد شد مثل بقیه چیزا…. خوش بحال اختلاس گران که میتونن به ارزوهاشون برسم ولی مردم معمولی باید آرزو و حسرت همه چیرو به دل بگشن چه از خودرو و ووو. واگرنه اگرماهم پولدار بودیم و اختلاس گر و حقوق نجومی بگیر دولت بودیم الان منت ایرانخودرو وسایپارو نمیکشیدیم که هر دنگی بخوان در بیارن…… یا حق ..

  23. در مقاله ای در باب کیفیت و بازار دست دوم خودروهای چینی اعم از لیفان و برلیانس چری جک و هایما و زوتای و غیره و ذالک امده بود که دارندگان این خودرو ها جدای از مبحث کیفیت پایین خودرو برای خرید قطعات مصرفی و غیر مصرفی با چالش کمبود شدید مواجه هستند بطوریکه با دارنده خودروی ایکس 33 نیو و برلیانس 330 مصاحبه شده بود و خریداران از اتلاف وقت و در نهایت پیدا نشدن قطعات مورد نیاز گله داشتند با در نظر گرفتن بازار دست دوم بد چینی ها و نایابی قطعات آنها خرید چینی ها به چالشی واقعی بنام هدر رفت پول وقت و اعصاب همراه است

    1. برلیانس تو تهران به هیچ عنوان مشکل کمبود قطعات نداره. اگر شما از کنار این خودرو رد شدید من الان 8 ماهه که دارم سوارش میشم. تا این لحظه هیچ مشکل تعمیراتی برای خودم بیش نیومده ولی تو سرویسهای دوره ای در نمایندگی بارها پرسیدم و همه قطعاتش موجوده. خیلی برلیانس تصادفی هم تو سالن دیدم که با مالکانشون صحبت کردم گفتند بهشون ابلاغ شده تمام قطعات موجوده. تو شهرستانها قضیه فرق میکنه. همه خودروها جز خودروهای اقتصادی مثل پیکان و پژو و پراید و ریو قطعاتشون نیست. برای مثال حتی 206 اتومات در تهران فقط 2 تا تعمیرگاه تخصصی داره. به هر حال دیگه همه میدونیم آرشیو جناب سن مارتین هم پر از مقالات چاپ نشده و مصاحبه های انجام نشده و برنامه های تلویزیونی ساخته نشده است. شما بزرگوار در فلان نمایشگاه 2 ثانیه از کنار یک خودروی مدل 2017 که رد بشی تمام مشخصات و معایب خودرو توسط ارتباطات معنوی بهتون وحی میشه.

  24. اگه H330 داشبورد و فضای داخلی با کیفیت جی 5 (اتومات) رو می داشت در خریدش شک نمی کردم. البته چراغ ها و جلوپنجره هم کمی بی روح و کسل کننده خصوصا در گذر زمان هستند.

  25. سلام دوستان من خودم این ماشین های چینی رو دوست دارم وسوار شدم اما باید حقیقت رو قبول کرد که هر ماشین نقاط منفی و مثبت خودشو داره مثلا بزرگ ترین نقاط منفی این خودرو های چینی که ادمو بیچاره میکنه که معمولاا تو همش هست از دوستانم هم سوار میشن پرسیدم همین افت قیمتشونه که من خیلی توش ضرر دادم وناراحت شدم دومین مشکل کم بودن قطعاتش هست اصلا بعضی از قطعاتشونو به سختی پیدا میشن سومین مشکل که حالم ازش به هم میخوره شتاب و موتور ضعیف و تنبل اوناست کیفیت قطعاتشم بعضی برند ها چون من در مورد اون یکی ها اطلاعاتی ندارم خیلی پایین هست اما هر چی باشه از این 5 خودرو بالاتر1پژو 206…..2.رانا…..3…405…..4.دنا….5.سمندکه واقعااااا افتضاح هستن و اصلاا نباید به اونا پول داد که من بعد از برلیانس که خیلی در مورد این ماشینا اطلاعات کسب کردم این خودرو ها رو قبول دارم و به نظرم انتخاب عاقلانه تری نسبت به برلیانس باشه 1.هیوندا اوانته 2.مگان 1600… 3.تندر 90 …البته دارم تحقیق میکنم و هنوز انتخاب نکردم اما 100 در صد کیفیت بالا و خوبی دارن از برلیانس اما برلیانس هم طراحی خوبی داره که منو بکشه سراغ خودش وغولم بزنه اما چون ضرر زیادی تو ماشین چینی قبلیم که لیفان 620 و جک داشتم میترسم سراغ این ماشین برم نظر بهتر دارین کمک کنید ممنون

  26. سلام
    آقا ی سوال واجب از دارندگان خودرو، ارتفاع این ماشین از سطح زمین چقدره؟
    من هرچی گشتم تو سایتا چیزی پیدا نکردم، چند روز پیش ی برلینس دیدم که سپر جلوش از زیر کنده شده بود بنظرم تو دست اندازی، سرعت گیری گیر کرده بود!

    1. اقا رضا. ببخشید یکم دیر جواب دادم.
      ارتفاع این ماشین از زمین 1460 میلی متر(تقریبا 1.5 متر)
      و پهنای این ماشین 4510 میلی متر(تقریبا4.5متر) هستش

      1. منظورم ارتفاع کف ماشین از زمین بود!؟
        الان پراید و پژو بدون بار نزدیک 20 سانت ارتفاع دارن از زمین!!؟

    2. خب آخرش جواب سوالمو پیدا کردم ولی دیر فهمیدم..
      حداقل ارتفاع این خودرو طبق دفترچه 12 سانت و تو حالت عادی بدون بار حدود 15 تا 17 سانت هست

  27. سلام.میدونم مطلبی که نوشتم زیاده. اما خوندش خالی ازلطف نیست….
    ببینید دوستان. وقتی یه خودرویی که عرضه میشه. و وارد بازار میشه. و مورد خرید و فروش قرار میگیره. یقینا
    کلی نقد و بررسی شده. یقینا تست شده. و مورد تایید بوده که برای فروش گذاشته شده
    پس اینقدر زود قضاوت نکنید که خودروهایی چینی آشغاله . خودروهای ایرانی بدرد نمیخوره .
    چین کشور پیشترفته ای هستش و مسلما آینده ی درخشانی خواهد داشت
    درسته ابزارهای چینی آن چنان که باید وشاید مورد قبول ما ایرانی ها قرار نگرفته ولی آیا شما میدانستید که چینی ها همیشه در تولید 3 دسته ارائه میدهند، و ما ایرانی ها دسته 3 آنها که قیمت ناچیزی دارد میخریم و در ایران با قیمت بالاتر میفروشیم؟؟
    البته اینا برای ابزار آلات هستش.اما خودرو چیزی نیست که چین بخواد 3 دسته درست کنه. پس مطمئن باشید ماشین های چینی از بهترین کیفیت ها برخوردارند.
    نکته ی بعدی اینجاست: هر کسی بسته به سلیقه ی شخصی و وضع مالی خود انتخاب دلخواه انجام میده
    پس بعضی از دوستان نیان همونطوری بگن چینی = لگن. برلیانس ماشین خوبی نیست و … جک آشغالو …
    دوست عزیز لطفا با دادن اطلاعات غلط . مردم رو گمراه نکنید. من به شخصه با حرف های آقا امین موافقم
    بعدشم دیگه هیچ ماشینی پر ایراد تر و نا امن تر پراید که نیست.ولی باز شما میبینید بیشترین خوردروی سواری در ایران پرایده… پس لطفا قبل نظر دادن. تحقیق کنید. حالا اگه شما خودت ماشین چینی داشتی به درد شما نخورد یا خوشت نیومد. شاید شما خیلی راننده ی حرفه ای هستید که ماشین پرقدرت دوست دارید
    شاید بدن شما با ماشین های چینی سازگار نباشه. و شاید انتظارات شما بیش از ارائه ی محصوالات چینی باشه و….. کلی دلیل هستش که من میتونم بیارم.
    از نظر من برلیانس h330 ماشین شیک و نرم و راحتیه. و بر جاده سواره
    هم زیبایی داره. هم کلی امکانات و قابلیت اضافه شدن کلی آپشن.
    ببخشیدا شما دیگه از ماشین چی میخواین؟؟؟!؟!؟ البته من خودم این ماشینو ندارم ولی نشستم و تجربه ی رانندگی باهاش و دارم.
    از نظر من ماشین فوق العاده ای برای یک خانوداه هستش
    درضمن تمامی وسایل های جانبی و اصلی این خودرو تو ایران از سایپا و پارس خوردر پشتیبانی میشه
    حالا شاید یکم زمان ببره تا بیاد ولی مطمئن باشید. اگه بیاد جنس اصلی میاد. و ساخت خود کارخونه ی برلیانسه که این فوق العادس.چون پارس خوردرو همه وسایلاشو از شرکت برلیانس میگیره(مربوط به ماشین برلیانس)
    ……………………………………………………………………………
    آخرین حرفم به سلیقه و انتخاب دیگران احترام بگذارید. موفق باشید

  28. سلام مجدد
    در پست ارسالی قبلیم که در بالا وجود داره. در مورد ماشین برلیانس حرف زدم که مربوط به ساخت و امکانات و قابلتاش بود.
    اما امروز میخوام درمورد این صحبت کنم. که ماشین برلیانس h330 مناسب چه افرادی هست و مناسب چه کسانی نیست.(برای کسانی که قصد خرید این خودرو رو دارند)*
    البته بازهم میگم. من طبق تجربه هایی ک دارم.و نتیجه های کلی که گرفتم دارم نظر میدم. و ممکنه نظرم مخالفانی هم داشته باشه…
    خوب. اول از همه باید بگم برلیانس (مخصوصا دنده اوتومات) برای جوانان و ماشین بازها مناسب نیست
    پس شما اگه فردی جوان هستی و دنبال شتاب زیاد و قدرت موتوری فوق العاده ای هستی،
    برلیانس گزینه ی مناسبی نیست (البته بگم:برلیانس شتاب خوبی داره)
    دوم:کلا ماشین های اوتومات شتابشون از دنده دستی کمتره.(منظورم دو ماشین هم سطحه .الان Bmw و با ال نود مقایسه نکنین)
    سوم:برلیانس ماشین خانوادس
    یعنی برای یک خانواده، ماشین خیلی عالی هستش
    پس شما اگه فردی هستی که جوان نیستی و ماشین رو برای استفاده ی عمومی خانوداه میخوای. برلیانس گزینه ی خوبی هستش.
    چهارم:هیچ وقت غصه ی چینی بودن ماشینو نخورین. به دلایل زیر
    1.پیشرفت فوق العاده ی چین در صنعت خودرو سازی
    2.مونتاژ شدن توسط کشور ایران و شرکت پارس خودرو.(پارس خودرو کاری نمیکنه مشتریاش ناراضی باشن)
    3.همکاری شرکت برلیانس با BMW آلمان و شریک تجاری اون بودن
    4.از تکنولوژی شرکت تویوتا ژاپن و پورشه آلمان در طراحی و شاسی و… استفاده میکنه
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا