اخباراسلایدرچینی

برلیانس H330،قیمت+ شرایط فروش، گالری تصاویر

برلیانس H330 زودتر از آنچه فکرش را می کردیم نسبت به عرضه نمونه سدان برلیانس H320 به بازار عرضه شد.

این خودرو از نظر کیفیت، فضای داخلی، قدرت پیشرانه (105 اسب بخار) و طراحی ظاهری به راحتی می تواند با محصولات ایران خودرو به خصوص دنا (که از نظر قیمتی در همین بازه قرار میگیرد) رقابت کند و محصولی قابل تامل در مقایسه با پلت فرم قدیمی و خسته کننده پژو 405 به شمار می آید. اما از نظر قیمتی به خودرویی همچون رنو ساندرو نزدیک شده است و رقابت را در این بازه سخت کرده است.

آزمایش برلیانس H330 با صد هزار کیلومتر کارکرد

معایب و مزایای خودروهای برلیانس از دید مردم ایران

رنو ساندرو، 10 نقطه قوت و ضعف که باید بدانید

برلیانس H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک + گالری تصاویر

البته بر طبق تجربه سواری با این خودرو در پیست آزادی می توان گفت که عایق کاری صوتی خودرو مانند تمام خودروهای چینی دیگر چندان خوب انجام نشده و تایرهای چینی نیز از کیفیت مناسبی برای تامین چسبندگی کافی برخوردار نبودند ، همچنین مشخص نیست که پیشرانه 105 اسب بخاری حتما توان رقابت در مقابل تندر 90 و یا پیشرانه 110 اسبی TU5 را داشته باشد، اما با تمام این اوصاف می توان برلیانس H320 ,هاچ بک   H33سدان را یک محصول متناسب ، خوش قیافه و قابل قبول دانست که می تواند فروش خوبی را در بازار کم رقیب خودروهای 40 – 50 میلیونی تجربه کند.

پیشرانه‌ی 1.5 لیتری 4سیلندر 16 سوپاپه با آرایش خطی آن قادر به تولید 103 اسب‌بخار در 5800 دور در دقیقه و گشتاور 138 نیوتون‌متر در 3800 دور در دقیقه است. رسیدن به سرعت صفر تا صد آن زیر 12 ثانیه است که می‌تواند وزن 1245 کیلوگرمی‌اش را به حرکت درآورد. باک آن قادر است 55 لیتر بنزین را درون خود ذخیره کند که عدد مناسبی است. مسافت از سرعت 100کیلومتر در ساعت تا حال سکون، به‌طور رسمی، 40 متر ذکر شده است. جعبه‌دنده‌ی خودکار آن 5سرعته بوده و قابلیت تعویض دستی نیز دارد.

سیستم صوتی آن با قابلیت پخش mp3 و usbخور با داشتن 6 بلندگو، تنظیم ارتفاع نور و مه‌شکن‌ها، قفل‌شدن درها به‌طور خودکار، تنظیم صندلی‌ها به‌طور برقی و 8 جهته، تنظیم آینه‌های جانبی به‌طور برقی، شیشه‌های بالابر برقی، سیستم تهویه‌ی دستی (خودکار سفارشی)، سنسور دنده‌عقب از جمله ویژگی‌های این سدان چینی هستند. سیکل ترکیبی در نوع اتومات 6.7 لیتر و در نوع دستی 6.4 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است.

برلیانس دارای ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای در نوع دستی و ترمزهای جلو و عقب دیسکی در نوع جعبه‌دنده‌ی خودکار است. بهره‌گیری از سیستم ضدقفل ABS وEBD و همچنین کیسه‌های هوای جلو برای راننده و شاگرد، ایمنی نسبتا خوبی را در هنگام تصادف از خود نشان می‌دهد.

 

 

امکانات

* گیربکس اتوماتیک مجهز به تیپ ترونیک
* سیستم فرمان الکترونیکی هوشمند EPS
* سیستم ترمز تمام دیسکی (جلو و عقب ) مجهز به ABS,EBD
* سانروف برقی
* سیستم تهویه اتوماتیک

شرایط فروش برلیانس H330 – خرداد 1397

شرایط فروش برلیانس H330

 

 

 

مشخصات فنی کامل و امکانات رفاهی برلیانس H330 و برلیانس H320

 

برلیانس H330

 

سگمنت سدان شهری جمع و جور – C سدان شهری جمع و جور – C
طول (میلی‌متر) 4510 4510
عرض (میلی‌متر) 1758 1758
ارتفاع (میلی‌متر) 1460 1460
فاصله محوری (میلی‌متر) 2580 2580
حجم باک (لیتر) 55 55
حجم صندوق (لیتر) 460 460
رینگ و لاستیک جلو 195/65 R15 195/65 R15
رینگ و لاستیک عقب 195/65 R15 195/65 R15
وزن (کیلوگرم) 1250 کیلوگرم 1240 کیلوگرم
پیشرانه 4 سیلندر خطی 4 سیلندر خطی
کد پیشرانه (BM15L (EU5 (BM15L (EU5
حجم موتور (سی‌سی) 1498 1498
قدرت (دور در دقیقه / اسب‌بخار) 102 / 5,800 102 / 5,800
گشتاور (دور در دقیقه / نیوتن‌متر) 143 / 3,800 143 / 3,800
محور محرک دیفرانسیل جلو (FWD) دیفرانسیل جلو (FWD)
گیربکس 4 سرعته اتومات 5 سرعته دستی

 

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

خبر بد برای مالکین خودروهای جیلی

خبر بد برای مالکین خودروهای جیلی

برلیانس V3 توربو شد

برلیانس V3 توربو شد

برلیانس V5 صد میلیونی شد + شرایط تحویل فوری

برلیانس V5 صد میلیونی شد + شرایط تحویل فوری

مقایسه ارزشی خودروهای چینی در بازار ایران

مقایسه ارزشی خودروهای چینی در بازار ایران

آغاز تولید چینی های جدید پارس خودرو

آغاز تولید چینی های جدید پارس خودرو

پژو های جدید ایران خودرو،گالری تصاویر + قیمت

پژو 208

اولین تجربه رانندگی با بسترن B50 F – مزدا 6 چینی

اولین تجربه رانندگی با بسترن B50 F – مزدا 6 چینی

پرسیس / برلیانس H230 توسط سایپا تولید می شود + مشخصات و قیمت نهایی

پرسیس / برلیانس H230 تولید می شود + مشخصات و قیمت نهایی

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

 

پژو پارس ELX در برابر جک J5، لیفان 620، جیلی EC7 و ام وی ام 530

پژو پارس ELX در برابر جک J5، لیفان 620، جیلی EC7 و ام وی ام 530

از عرش تا فرش، تصاویر منتخب هفته

از عرش تا فرش، تصاویر منتخب هفتهo

802 دیدگاه

  1. نکته ی جالبی که اکثر دوستان تو نظرات بیان کردن اینه که انتظار چنین شتاب و قدرتی رو از ی موتور 1500 سی سی نداشتن !؟
    من فک میکنم مردم ایران از بس خودروی های با حجم بالا و راندمان پایین سوار شدن که این موتور باعث تعجبشون شده
    من هنوز تجربه ایی در این مورد ندارم ولی ازاطلاعات روی کاغذ میشه به این نتیجه رسید این موتور چندان قدرت بالایی در مقایسه با موتور های بروز نداره ؟؟
    اما در برابر موتور های که تا حالا تو ایران مونتاژ یا با اسم ملی داشتیم با توجه به حجمش شاخ شده!!

  2. سلام دوستان از عزیزان اگه کسی اچ 320 گرفته یه مقدار بیشتر توضیح بده ممنون میشم ]درضمن کدوم رنگش خوشگلتره؟

    1. ما که قرمز ثبت نام کردیم من از نزدیک تو نمایشگاه پارس خ.درو اصفهان دیدمش 320 قرمز بود خیلی خوشگل بود ولی 330 آبی و طوسی هم بود خوب بودن خیلی
      آبیش هم خیلی خوشرنگه

  3. با سلام خدمت دوستان با اظهار نظرهای مفید در مورد H330 بخصوص آقای علی.م در تاریخ 24 ام تیر 1394 دو ساعت بعد از سوال من.؟ بسیار مفید اظهار داشتید و استفاده کردیم. امید است مورد گارانتی هم مد نظر تولید قرار گیرد و اشکالات فنی آن هر روز برطرف شده و با توجه به نمای زیبای اتومبیل هر روز بر کیفیت آن افزوده شود. باز هم تشکر از دوستان صاحب نظر و امیدوارم تحویلی های عزیز با تست درایوهای انجام شده اطلاعات بیشتری به اطلاع دوستان برسانند.

    1. سلام ارادتمند…
      متاسفانه عزیزانی که تحویل گرفتن نمیان اینجا نظر بدن.. ماشینه خوبیه آدم رو راضی نگه میداره.. ولی من 2500 تا که روندم یه مشکلی باهاش پیدا کردم اینکه هرموقع ماشین خاموش هستش و روشن میکنم میخوام راه بیوفتم هم تو دنده d و هم تو r که تو 2 یا 3 متری یه صدای تق مانند میده بعضی مواقع صداش زیاده بعضی مواقع کم.. بردم نمایندگی کارشناس فنی 3 ساعت رو ماشین من بود ولی نتونست تشخیص بده مال چیه .. من اینجا مشکلم رو مطرح کردم ولی کسی پاسخ نداد که آیا ماشین اونها هم همین مشکل رو داره یا مال من یه جاش ایراد داره.. راستی رو جک صدا نمیده وقتی رو زمین حرکت میکنه صدا داره.. راستی یه مشکلی که این ماشین داره وقتی چراغهاش بریزه نمیتونی خودت عوض کنی یعنی جایی واسه عبور دستت نداری خیلی خیلی تنگه پشت چراغ.. عزیزان راهنمایی کنن ممنون میشم..

      1. متاسفانه وقتی موضوع به شکل کلی مطرح میشه و صرفا حالت کل کل و جانبداری از یه ماشینی هست همه ثبت نام کردن و از ویژگیهای ماشین تعریف میکنند همینکه ماشین وارد بازار میشه و انتظار میره افراد بیان و تجربیات واقعی خودشونو بیان کنن هیچکی نمیمونه!!!یا ماشین افتضاح بوده و یا اینکه برخی فقط دلال هستند و برای بازار گرمی مطلب مینویسن چون به کرات تکرار شده تا قبل از تحویل و ندیدن ماشین تعریف و تمجیدها وحشتناکه بعد از تحویل همگی پر!!!

        1. سلام..من 3 روز بود تحویل گرفته بودم زود اومدم همچی رو گفتم در مورد ماشین.. الانم که 2500 روندم مورد خواصی از ماشین ندیدم.. فقط این صداست که نمیدونم چشه از کجا هستش..

  4. در جواب همایون خان باید بگم که من 320 تازه تحویل گرفتم. زیاد تست درایو انجام ندادم. البته داخل شهری دور زدم. در کل حدس اول شما بیشتر به واقعیت نزدیکه. موتور ماشین خیلی تعریف نداره. جدا از شتاب که خیلی خوب نیست. در کابوتو که باز میکنی بیشتر حالت بد میشه. ظاهر موتور که خیلی چینیه بر عکس ظاهر خود ماشین. واضحتر بگم پارس خودرو نیومده در پوش موتور بزاره که ادم بعضی از مسایلو نبینه. مثلا دقیقا رو سیلندرها چندتا سیم اومده که با نوارچسب پوشیده شده. که علاوه بر ریخت نامناسب احتمال سوختگی در اثر گرمای موتور بعید نیست. البته تو سایت که میری درپوش هست چرا حذف شده؟؟؟؟. غیر از موتور که جالب نیست. بقیه قسمت ها حرفه ای تر عمل شده و در حد یه ماشین 50 تومنی هست.

    1. سلام آقا مجید..
      خدارو شکر بعد مدتها یه برلیانس سوار پیدا شد..
      داداش منم یه 330 اتومات گرفتم نزدیک 3 هفته هستش.. طراحی داخلی ادر حد اندازه یه 50 تومنی هستش ولی طراحی بیرونی اصلا شبیه ماشینه 50 تومنی نیست هرکی دیده حدس بالای صد تومن زده باور کن .. مال من که در پوش داره خیلیم تمیز کار کرده موتورش خیلی عملکرد خوبی داره با این حجم راندمانش بالاست .. تجربه 2500 کیلومتریم اینرو میگه.. احتمالا کم روندی هنوز رو آب بندی هستش.. هر جور تست درایوی بگی باش کردم.. تو جاده 4.5 یا 5 میسوزونه.. تو جاده واقعا راحت هستش.. حتی دیروز که برده بودم نمایندگی کارشناس فنی میگفت مکانیکی این ماشین خیلی سادست.. ولی ذات موتور یکم صداش زیاده که بخاطر کوچیکیه موتوره و همچنین زنجیر تایم.. ولی برعکس چینی های دیگهکه بالای 100 تا صدای زیاد موتور میاد داخل ولی تو این ماشین خیلی کمه.. گیربکس و موتور مچ مچ هستن هر تصمیمی بخای بگیری اجرا میکنه..

      1. ممنون از نظر شما. اره من هنوز 200 تا روندم. امیدوارم بعد از اب بندی شتاب بیشتر بشه. البته وقتی میری رو حالت دستی یه مقدار تفاوتو احساس میکنی که این کاملا طبیعیه. در مورد درپوش موتور هم حتما اقدام میکنم. و بعد از 2000 تا نظر قطعی تری در مورد موتور ماشین میتونم بدم.

      2. علی آقا سلام
        بیشترین سرعتی که رفتید چقدر بوده؟ وضعیت پایداریش تو سرعت بالا چطوره؟

    2. نگران نباش راضیت نگه میداره.. راستی اتومات هستش؟ اگه هستش یه کاری میخوام بکنی اگه بشه.. ماشین رو که استارت زدی میخوای راه بیوفتی بنداز روd و گاز نده بزار خودش بره تو 4 یا 3 متری ببین یه صدایی از گیربکس میاد یا نه مثل تق کردن … یه جای ساف انجامش بده.. ممنون.

        1. ممنون آقا.. نمیدونم این صدا مال من از چیشه.. بیجاره کارشناس فنی 3 ساعت ور رفت آخر تشخیص نداد.. نشت داخل کاپوت صدا نمیومد فقط داخل میاد نمیدونم مال چیشه.. جالبه رو جک صدا نمیده رو زمین صدا میده..

    3. آره آقا مجید منم که تو نمایشگاه پارس خودرو رفتم در کاپوت یه 330 بالا بود دیدم که ظاهر خوبی نداره ولی میگن کیفیت داره

  5. سلام همگي
    منم ماشينمو ديروز تحويل گرفتم. H320 دنده اي سفيد. فكر كنم اولين h320 دنده اي رو من تحويل گرفتم يا جزو اوليا هستم به هر حال. امكاناتش فوق العاده است فول آپشن با سانروف. تمامشم خيلي خوب مونتاژ شده. من يه ٢٠٦ تيپ ٦ اتومات هم دارم. شتاب h320 از ٢٠٦ اتومات من كه بيشتر بود. امكاناتشم بيشتره. به نظر من جنس داشبورد و كيفيت متريال داخلشم از تيپ ٦ خيلي بهتر بود. صندليها خيلي راحت ترند. موتور خيلي تيز و پر شتاب بود. يه مساله اي كه به نظرم جالب اومد و فكر ميكنم جايي هم عنوان نشده اينه كه كيفيت مونتاژ اين ماشين خيلي بالاست. من توي خود پارس خودرو قبلا نمونه مونتاژ خود چين رو هم سوار شده بودم و از نزديك ديده بودم. درها خوب رگلاژ نبودند و ايرادات مونتاژي زياد بود ولي نمونه مونتاژ پارس خودرو به نظرم خيلي بهتره. الحق و انصاف كه پارس خودرو كيفيت مونتاژ خيلي بالايي داره و كاملا مشخصه كه چرا سايپا مونتاژ ماكسيما و نيسان تيانا و مگان رو به پارس خودرو داده بود. اصلا كيفيت مونتاژ رو ميبينم كيف ميكنم. اميدوارم همينطوري بمونه و به مرور زمان افت نكنه. ماشين من كاملا هم نماي بيروني و هم نماي داخليش بسيار شبيه ب ام و سري ١ هاچ بك مدل ٢٠٠٨-٢٠٠٩ هست. من قبلا يه جك جي ٥ و يه ال ٩٠ اتومات هم گرفته بودم. با كيفيت بد مونتاژ و رنگ و كيفيت بد داشبورد و شتاب كم جك و همچنين چرم مصنوعي بي كيفيت صندليهاي جك مشكل داشتم دادمش رفت. ال ٩٠ هم اصلا قيافه نداشت و هيچ امكاناتي هم نداشت و كيفيت داشبورد و صندليهاش هم خيلي بد بود. فقط موتور خوبي داشت و اونم ردش كردم بره و فقط ٢٠٦ تيپ ٦ خودم رو نگه داشتم. با وجود اين برليانس h320 جديدي كه گرفتم فكر كنم همين روزا ٢٠٦ رو هم بفروشم. دوستان اگر قصد خريد برليانس رو داريد h٣٢٠ دنده اي هم قيمتش مناسبتر از اتومات ها هست هم تمام امكانات مدلهاي اتومات رو داره و هم استهلاك و خرج تعميرات بالاي مدل اتومات رو هم نداره. موفق باشيد و همه برليانس سوارها مباركشون باشه.

    1. با سلام. من متوجه منظورتون از این که تمام امکانات اتومات را دارد نفهمیدم.
      یعنی سانروف شما برقی است و ریموت قفل مرکزی داریدو… . یعهنی تفاوت های توی کاتالوگ برای ماشین شما وجود ندارد؟
      لطفا بیشتر توضیح بدین

      1. 320 دنده اي برعكس ٣٣٠ دنده اي فول آپشن هست و همه امكانات مدل اتومات رو داره. زماني كه داشتم ثبت نام ميكردم به نظرم اومد بهترين مدل نسبت به قيمتش همين 320 دنده ايه. البته من كلا مدل اتومات نميخواستم بگيرم چون يه ٢٠٦ اتومات دارم كه با اينكه گيربكسش فرانسويه ولي هر يكي دو سال بايد نزديك يكي دو ميليون بابت هزينه نگهداري و تعميرش بدم. روي ٦٥٠٠٠ كيلومتر هم ٤ ميليون تومن هزينه تعمير اساسيش شد. كلا برام تجربه شده كه ماشين اتومات اصلا ماشين به صرفه اي از نظر اقتصادي نيست. مصرف بنزينشم ٢٠٪ بيشتره. ايشالا اگر يه روزي خواستيد بنز يا ب ام و بخريد حتما اتوماتشو بگيريد ولي يه ماشين چيني يا كره اي اقتصادي رو با اتومات گرفتنش مخالفم. نصف قيمت ماشين بايد هزينه تعمير و نگهداري گيربكس اتوماتش كرد.

        1. والا احتمالا شما با ماشین کشتی میگیری وگرنه گیربگس اتومات ماشین های کره های هیچ مشکلی نداره.
          دو تا سوناتا دارم NF و YF اولی الان دیگه 85000 رفته دومی 125000 رو رد کرده 2009 و 2012. هیچگونه تکرار میکنم هیچگونه هزینه ای نداشته. نه خرابی نه اذیت نه کندی هیچی.
          یه 206 اتومات هم داشتم که نزدیک 120000 تا باهاش رفتم اون بی نوام هیچ خرجی رو دستم نذاشتم. موقع فروش خریدار شرط کرد تعویض روغن AL4 با من باشه منم قبول کردن. دقیق یادم نیست فکر کنم 3 یا 3.5 لیتر روغن بود روهم چیز زیادی نشد زیر 100 تومن اگر حافظه ام یاری کنه.
          شما احتمالا با ماشین کشتی میگیری دادا.
          یا مدل نصف ملت خارجی سوار تو سرپایی دنده رو خلاص میکنی بنزین مصرف نشه!

          1. من سال ٨٩ روغن گيربكس عوض كردم شده ١٨٠ هزار تومن. الان زير ١٠٠ تومن يه روغن موتور توتال ١٢ هزار كيلومتريم نميدن چه برسه به روغن گيربكس! روغن نباتي ٤ ليتري الان ٥٠ هزار تومنه :)))))

        2. دادا شما ممکنه دلت بخواد شارژ دوتومنی رو ده تومن بخری. پول خودته مختاری. اما برای اطلاعت اول روغن گیربکس همین 206 رو حتی بعد از 5 سال اول نگاه میکنن اگر احیانا کیفیت خودش رو از دست داده بود عوض میکنن. دوم اینکه کلا نهایتا بدون بدون باز کردن بلوک شیر هیدرولیکش خیلی توش بره 3 لیتر روغن میره.( تعمیرکار میگه یه لیتر هم برا سر ریز نیگر دار که معمولا لازم نمیشه) الان که الانه روغن AL4 لیتری 50 تا 55 تومنه. پس میشه نزدیکه 150 تا 165 تومن میگی نه 200 تومن سال 1394شما چه جوری سال 89 عوض کردی شده 180 تومن خدا عالمه! حالا کنتر نداره بگو اما بازم برای اطلاعت سال 89 دوست عزیزی بلوک هیدرولیک رو کمپلت تعویض کرد شد با تعویض 300 تومن حالا شما میگی روغنش شده 180 دیگه عاقلان دانند. در ضمن توی خود دفترچه هم که نگاه کنی در بازرسی ها دوره نوشته بعد از 60000 کیلومتر بازدید و در صورت لزوم سر ریز شه.
          احتمالا تعمیرکار با انصاف از بی اطلاعی شما سواستفاده کرده.
          البته تو این بازار به کسی حرجی هم نیست.
          من خودم میخواستم طبق پایین چرخ جلو ماشین رو عوض کنم از 270 هزار تومن قیمت دادن ملت تا 800 هزار تومان در نمایندگی. خر تو خره دیگه.

  6. پارس خودروحالا کیفیت مونتاژ ش درحدتويوتاکه نیست زيادبزرگ کنیم ولی قبول دارم نسبت به خودروهای داخلی مونتاژ خوبی داره
    این خودرو سوپاپ متغیره??

  7. به نظر من اگه مدیریت سایت کاری میکرد که افراد با آی پی یکسان فقط با یه اسم بتونن نظر بدن اونوقت معلوم میشد که آیا اینایی که همه بد میگن یا همه خوب میگن چند نفرن یا یه نفر.
    ما هم 320 دستی نوشتیم امیدوارم خوب باشه چون همه پول ما واسه ماشین همینه و دیگه از ماشین ایرانی نا امیدیم تروخدا اگه گرفتین و خوب نیست بگین تا انصراف بدیم

  8. دوستانی که 320 یا 330 گرفتن ممکنه بگن گارانتی ماشینشون چند سالست؟من 320 ثبت نام کردم و توی برگه ثبت نام مدت گارانتی رو ننوشته .بعضی میگن پنج سال بعضی دو سال و حالا هم که آقای علی.م میگن یک سال.یعنی تو این مدت کم پارس خودرو گارانتی رو 4 سال کم کرده؟!اگه اینطوره که انصراف بدم ،برم سراغ یک ماشین پدر و مادر دار تر

    1. داداش من نمیگم کارت گارانتی که دستمه اینو میگه.. یعنی خودم شدیدا متعجب بودم تو تبلیغات 5 سال بود هیچا مکتوب نیست.. صاحب نمایندگی اینجور گفته بود بهم .. نه به من به همه..

  9. سلام دوستان . دیماه 93 که پارس خودرو اعلام فروش کرد مدت گارانتی را 5 سال و 150000 اعلام کرد ولی حالا 40000 کیلومتر و یک سال رو کارتش زده لطفا اگه کسی بخشنامه یا تبلیغات پارس خودرو در خصوص اینکه اینکه خودرو 5 سال گارانتی داره را بفرسته

  10. داداش من نمیگم کارت گارانتی که دستمه اینو میگه.. یعنی خودم شدیدا متعجب بودم تو تبلیغات 5 سال بود هیچا مکتوب نیست.. صاحب نمایندگی اینجور گفته بود بهم .. نه به من به همه..

  11. سلام قدیمی ها من رو میشناسم من330دندهای دارم تحویل 3/10 تا الان 2500 رفتم مشکلی ندارم راضی ام این هایی که میگم تجربه شخصی است
    در مصرف سوخت 3باک اول بالای 10لیتر الان راحت7لیتر شتاب خوب صدا در دست انداز کم عالی .هندلینگ خوب .باد کولر از نظر من متوسط شاید با تعویض گاز درست شه.راحتی اتاق خوبه. ایراد فنی نداره .دیگلاژ دربها خوبه .
    تازگی ها ترمز میگرم از عقب صدای خش خش میاد کاسه ای است باید ببرم نمایندگی
    گارانتی 40هزار یا 2سال است
    تنهاچیزی حال گیری است توی اتومات ها در تعویض صدای ضربه می آید که خودشان هم سر در نیاوردند این رو یکی از مهندسین پارس خودرو گفت
    باورتون نمیشه دور موتور به راحتی تا پنج میاد به شما نه نمیگه
    در کل خوبه اما هنوز امتحان شو پس نداده
    من بهش زیاد فشار نمی یارم اما از تندر 90 بهتره مطمئن باشید

    1. سلام داداش.. درمورد گارانتی چرا پس مال من 1 سال 40000 تاست؟؟؟؟ درمورد تعوض دنده اتومات منظور همون بعد از روشن شدن و شروع به حرکت یه صدای تق میاد هستش؟؟ در مورد ترمز هم راست میگی مال منم لنت جلو سمت شاگرد شدیدا جیر جیر میکنه … و انگار لنت یا دیسک یاف نیست ..

  12. سلام
    من h330 اتومات ویک ماه میشه که تحویل گرفتم بنظر من دو تا ایراد بزرگ داره یکی اینکه دنده در حالت دستی دو تا دنده بیشتر نداره 1و2
    که این خودش یه ایراد حسابیه دوم اینکه کولر خیلی خوبی نداره من حتی گازشو هم عوض کردم ولی فایده ای نداشت در کل ماشین بدی نیست

    1. یعنی چی در حالت دستی ۲ تا دنده بیشتر نداره؟ شما هروقت در حالت دنده دستی یا تیپ ترونیک دسته دنده رو به سمت بالا با علامت + فشار بدید دنده اضافه میکنه و هر وقت به سمت پایین با علامت – فشار بدید یک دنده کم میکنه ٬ بین هر ۴ دنده شما میتونید به این روش دنده ها رو کم یا زیاد کنید اگه غیر از اینه حتما مشکلی در سیستم الکترونیکی گیرباکس شما وجود داره

  13. سلام
    من h330 اتومات و یک ماه میشه که تحویل گرفتم شتابش نسبت به حجم موتورش که میشه گفت خوبه البته نسبت به ماشینهای دیگر چینی
    که تو ایران مونتاژ میشن .ولی خب بنظر من دو تا ایراد بزرگ داره یکی اینکه تو حالت دنده دستی دو تا دنده بیشتر نداره یعنی 1 و 2 که این
    خودش یه ایراد خیلی بزرگه . دوم کولرشه که خیلی کیفیت سرامیشش پاینه حتی نسبت به پراید . راستش من حتی گاز شو هم عوض کردم ولی فرقی نکرد.

    1. تو حالت دستی وقتی دنده رو به جلو فشار بدی دنده اضافه میشه و اگه بخوای معکوس بزنی دنده رو رو به عقب یه کوچولو فشار میدی. در مورد 2 دنده که شما گفتی احتمالا مشکلی داشته باشین که باید به نمایندگی نشون بدین. من یه 320 اتومات اول مرداد تحویل گرفتم و حالت ترونیکش تا 4 دنده مشکلی نداره.

  14. سلام دوستان عزیز کسی 320 تحویل گرفته ؟اگه کسی گرفته نظراتشو بگه میخوام ثبت نام کنم .متشکرم

    1. داداش ولله چی بگم ولی مال منم بالا گفتم وقتی روشن میکنم راه بیوفتم یه صدای تق میده نمیدونم مال چیه..

      1. آقای علی مطمئن هستید صدا از گیرباکس هست و از سیستم ترمز دستی نیست؟ فقطمو قع شروع حرکت صدا میده یا در حین حرکت هم موقع تعویض دنده این صدا هست؟

        1. والله داداش فقط موقع این صدا میده که خاموش و دوباره روشن کنی تا دوباره خاموش روشن نکنی دیگه صدا نمیده و گیربکس هم عملکردش عالیه هیچ مشکلی باهاش ندارم.. یه صدای تق مانند هستش که از سمت شاگرد میاد به نظرم.. این صدارو هم رو پدال احساس میکنم… بعضی مواقع صداش کمه و بعضی مواقع زیاد.. جالب اینجاست که رو جک صدا نمیده هم این جک ها که معمول استفاده میکنندو هم جک اتوماتیک که ماشین رو میبره بالا… کارشناس فنی 3 ساعت تمام ور رفت باهاش آخرم گفت به احتمال قوی از پوستر ترمز باشه…. موندم چیکار کنم…؟؟؟

          1. والا من کارشناس نیستم اما با این تفاسیر که شما میگی بعید می دونم از گیرباکس باشه مشکل ٬ من هم حدسم رو سیستم ترمز هست یا تعلیق ٬ شما به یک نمایندگی اکتفا نکن و بقیه نمایندگی ها هم نشون بده اونطور که من از یکی از مکانیک های نمایندگی شنیدم کلا ماشین پیچیده ای نیست اگه مکانیک خوب سراغ داری به اونها هم نشون بده اما فقط بخواه که عیب یابی کنه

    1. وقتی دسته دنده رو D هست به راست ببرش میری رو حالت تیپ ترونیک با یک اشاره دسته دنده به سمت بالا یک دنده زیاد میکنه و با اشاره به سمت پایین دنده کم میکنه ٬ وقتی ماشین ایستاده و شما دنده رو در حالت تیپ ترونیک قرار میدی خودش میره رو دنده ۱ اما وقتی در حال حرکت هستی و میری رو حالت تیپ ترونیک وضعیت دنده همون وضعیت قبل از رفتن به حالت تیپ ترونیک هست ٬ یعنی اگه مثلا با دنده ۳ در حال حرکت بوده باشی روی حالت تیپ ترونیک هم همون ۳ هستی و باید از این به بعد خودت دنده رو عوض کنی٬ اگه وقتی نیاز به تغییر دنده هست ولی شما اقدام نکنی خود کامپیوتر دوباره کنترل دنده ها رو به دست میگیره ٬ امیدوارم تونسته باشم خوب توضیح بدم

  15. دوستانی که h320 دنده ای تحویل گرفتن بیان یه توضیحی راجع به آپشن ها و … ماشین بدن ممنون میشیم
    در مورد لوازم جانبی و روکش و … هم دوستان نظر بدید لطفاً ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا