اخباراسلایدرچینی

برلیانس H330،قیمت+ شرایط فروش، گالری تصاویر

برلیانس H330 زودتر از آنچه فکرش را می کردیم نسبت به عرضه نمونه سدان برلیانس H320 به بازار عرضه شد.

این خودرو از نظر کیفیت، فضای داخلی، قدرت پیشرانه (105 اسب بخار) و طراحی ظاهری به راحتی می تواند با محصولات ایران خودرو به خصوص دنا (که از نظر قیمتی در همین بازه قرار میگیرد) رقابت کند و محصولی قابل تامل در مقایسه با پلت فرم قدیمی و خسته کننده پژو 405 به شمار می آید. اما از نظر قیمتی به خودرویی همچون رنو ساندرو نزدیک شده است و رقابت را در این بازه سخت کرده است.

آزمایش برلیانس H330 با صد هزار کیلومتر کارکرد

معایب و مزایای خودروهای برلیانس از دید مردم ایران

رنو ساندرو، 10 نقطه قوت و ضعف که باید بدانید

برلیانس H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک + گالری تصاویر

البته بر طبق تجربه سواری با این خودرو در پیست آزادی می توان گفت که عایق کاری صوتی خودرو مانند تمام خودروهای چینی دیگر چندان خوب انجام نشده و تایرهای چینی نیز از کیفیت مناسبی برای تامین چسبندگی کافی برخوردار نبودند ، همچنین مشخص نیست که پیشرانه 105 اسب بخاری حتما توان رقابت در مقابل تندر 90 و یا پیشرانه 110 اسبی TU5 را داشته باشد، اما با تمام این اوصاف می توان برلیانس H320 ,هاچ بک   H33سدان را یک محصول متناسب ، خوش قیافه و قابل قبول دانست که می تواند فروش خوبی را در بازار کم رقیب خودروهای 40 – 50 میلیونی تجربه کند.

پیشرانه‌ی 1.5 لیتری 4سیلندر 16 سوپاپه با آرایش خطی آن قادر به تولید 103 اسب‌بخار در 5800 دور در دقیقه و گشتاور 138 نیوتون‌متر در 3800 دور در دقیقه است. رسیدن به سرعت صفر تا صد آن زیر 12 ثانیه است که می‌تواند وزن 1245 کیلوگرمی‌اش را به حرکت درآورد. باک آن قادر است 55 لیتر بنزین را درون خود ذخیره کند که عدد مناسبی است. مسافت از سرعت 100کیلومتر در ساعت تا حال سکون، به‌طور رسمی، 40 متر ذکر شده است. جعبه‌دنده‌ی خودکار آن 5سرعته بوده و قابلیت تعویض دستی نیز دارد.

سیستم صوتی آن با قابلیت پخش mp3 و usbخور با داشتن 6 بلندگو، تنظیم ارتفاع نور و مه‌شکن‌ها، قفل‌شدن درها به‌طور خودکار، تنظیم صندلی‌ها به‌طور برقی و 8 جهته، تنظیم آینه‌های جانبی به‌طور برقی، شیشه‌های بالابر برقی، سیستم تهویه‌ی دستی (خودکار سفارشی)، سنسور دنده‌عقب از جمله ویژگی‌های این سدان چینی هستند. سیکل ترکیبی در نوع اتومات 6.7 لیتر و در نوع دستی 6.4 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است.

برلیانس دارای ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای در نوع دستی و ترمزهای جلو و عقب دیسکی در نوع جعبه‌دنده‌ی خودکار است. بهره‌گیری از سیستم ضدقفل ABS وEBD و همچنین کیسه‌های هوای جلو برای راننده و شاگرد، ایمنی نسبتا خوبی را در هنگام تصادف از خود نشان می‌دهد.

 

 

امکانات

* گیربکس اتوماتیک مجهز به تیپ ترونیک
* سیستم فرمان الکترونیکی هوشمند EPS
* سیستم ترمز تمام دیسکی (جلو و عقب ) مجهز به ABS,EBD
* سانروف برقی
* سیستم تهویه اتوماتیک

شرایط فروش برلیانس H330 – خرداد 1397

شرایط فروش برلیانس H330

 

 

 

مشخصات فنی کامل و امکانات رفاهی برلیانس H330 و برلیانس H320

 

برلیانس H330

 

سگمنت سدان شهری جمع و جور – C سدان شهری جمع و جور – C
طول (میلی‌متر) 4510 4510
عرض (میلی‌متر) 1758 1758
ارتفاع (میلی‌متر) 1460 1460
فاصله محوری (میلی‌متر) 2580 2580
حجم باک (لیتر) 55 55
حجم صندوق (لیتر) 460 460
رینگ و لاستیک جلو 195/65 R15 195/65 R15
رینگ و لاستیک عقب 195/65 R15 195/65 R15
وزن (کیلوگرم) 1250 کیلوگرم 1240 کیلوگرم
پیشرانه 4 سیلندر خطی 4 سیلندر خطی
کد پیشرانه (BM15L (EU5 (BM15L (EU5
حجم موتور (سی‌سی) 1498 1498
قدرت (دور در دقیقه / اسب‌بخار) 102 / 5,800 102 / 5,800
گشتاور (دور در دقیقه / نیوتن‌متر) 143 / 3,800 143 / 3,800
محور محرک دیفرانسیل جلو (FWD) دیفرانسیل جلو (FWD)
گیربکس 4 سرعته اتومات 5 سرعته دستی

 

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

خبر بد برای مالکین خودروهای جیلی

خبر بد برای مالکین خودروهای جیلی

برلیانس V3 توربو شد

برلیانس V3 توربو شد

برلیانس V5 صد میلیونی شد + شرایط تحویل فوری

برلیانس V5 صد میلیونی شد + شرایط تحویل فوری

مقایسه ارزشی خودروهای چینی در بازار ایران

مقایسه ارزشی خودروهای چینی در بازار ایران

آغاز تولید چینی های جدید پارس خودرو

آغاز تولید چینی های جدید پارس خودرو

پژو های جدید ایران خودرو،گالری تصاویر + قیمت

پژو 208

اولین تجربه رانندگی با بسترن B50 F – مزدا 6 چینی

اولین تجربه رانندگی با بسترن B50 F – مزدا 6 چینی

پرسیس / برلیانس H230 توسط سایپا تولید می شود + مشخصات و قیمت نهایی

پرسیس / برلیانس H230 تولید می شود + مشخصات و قیمت نهایی

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

 

پژو پارس ELX در برابر جک J5، لیفان 620، جیلی EC7 و ام وی ام 530

پژو پارس ELX در برابر جک J5، لیفان 620، جیلی EC7 و ام وی ام 530

از عرش تا فرش، تصاویر منتخب هفته

از عرش تا فرش، تصاویر منتخب هفتهo

802 دیدگاه

  1. به نظر من می تونه با این قیمت رقابتی و همچنین پشتیبانی سایپا بازار جک جی 5 رو کساد کنه. همچنین مدل دنده ایش هم می تونه رقیب جدی برای دنا و لیفان 620 باشه. البته باید توی بازار بیاد تا نقاط ضعف و قوتش مشخص بشه. اگه موتور قوی و پر شتابی داشته باشه می تونه جای خوبی توی بازار برای خودش باز کنه.

  2. با عليرضا هم نظر هستم . سايپا با اين حركت بساط ايران خودرو و كرمان موتور رو جمع كرد رفت.ماشين به اين عروسكي قيمت مناسبي هم خورده.اونم از برليانس كه شريك BMW هست.من كه قبلا گفته بودم . سايپا خيلي كارشو خوب بلده.اراده كنه بازار را دستش ميگيره.
    من تو چانگان جا مونده بودم .براي همين كلي سود راحت از دستم پريد . ولي براي اين حتما يه فكري ميكنم. براي بيزينس كاملا جواب ميده.از من گفتن بود.به نظر من هم سواريش بايد خوب باشه و هم بيزينسش.سايپا كه پشتش باشه حله. شك نكنيد جواب ميده . ميگيد نه اين 3-4 ماه رو هم صبر كنيد تا به حرفم برسيد.

    1. امیدوارم با زیاد شدن تنوع توی بازار بین تولید کننده ها رقابت به وجود بیاد و باعث بشه که کیفیت ماشینا بالا بره و قیمتشون پایین بیاد. برای مردم کیفیت و قیمت مهمه نه مارک و شرکت سازنده.

  3. واقعیتش اینه که از جلو وعقب واقعا زیباست ولی از کنار جک قشنگ تره و جک بنظرم بازم برندست چون موتور 1834سیسی میتسوبیشی داره که با زانتیا کورس بنداز،اصلا کم نمیاره تازه بعضی اوقات جلو هم میزنه ولی تنها مشکل بارزی که توی این میبینم 105 اسب بخاره که توسربالایی حتما کم میاره.ولی اگه یکم قیمتش کمتر بود بهتر بود چون فقط 4میلیون با جک فاصله داره
    اکبر اقا همه فکر میکردن بریلیانس v5چون پشتش سایپا وایستاده مردم گول خوردن وخریدن اونوقت الان دوماهه ماشین اومده نمایندگی ولی هنوز پلاک نمیدن!!!!!!!!!!!!اینم از مثال سایپا
    برای چانگانم همینه من یک ماه پیش اعلام کردم چانگان اومد ولی هنوز اون ماشین پلاک نگرفت.
    مشکل ما اینه چون فکر میکنیم یک شرکت بزرگ پشتشه مثل سایپا وایرانخودرو بعدا مشکلی پیش نمیاد در حالی که الان مردم از ترس گیر نیامدن قطعه پژو407(ایرانخودرو)وسیتروئنc5(سایپا)ماشیناشونو بیرون نمیارن
    لطفا مثل 20 سال پیش فکر نکنید،بعد این کارخونه مال شما نیست که اینقدر دفاع میکنید.من جک رو نسبت به این بهتر میبینم ولی جک هم مشکل خودشو داره.نمیگم بی عیبه

    1. آقا رضا جک می تونه با زانتیا کورس بندازه؟؟؟ توی سربالایی کم نمیاره؟؟؟ یکی از مالکان قدیمی جک جی 5 (آقای سان مارتین) همین پایین کامنت گذاشتن و می تونین ازشون بپرسین که شتاب و کشش جک چجوریه!

    2. والله من 407 دارم و ماشینم را هم بیرون میارم مشکلی هم از بابت قطعه ندارم شما از کدوم مردم حرف میزنی ؟

  4. خوب ظاهرا تنها کشوری که راضی به شراکت با دو آهن پار ساز و سایر مونتاژ واران داخلی اعم از کرمان موتور و دیار خودرو ..زیر مجموعه های هولدینگ ها شده همین شرکت های چینی هستند این خودرو من از نزدبک ندیدم اما با توجه به طراحی نسبتا متمایزش نسبت به یایر چینی ها که ملغمه ای از چندین خودروی اروپایی و آسیایی در قسمت هدلایت و نوار های کناری و گلگیر ها و ستون c و در نهایت عقب خودرو هستند برلیانس طراحی یکدست تر و هماهنگی داره و ظاهرش خسته کننده نیست این موتور با این قدرت هم بنظر میاد کمی ضعیف باشه مخصوصا بهنگام گرفتن کولر و سربالایی و شیب البته باید دید گشتاورش میتونه جوابگوی ورگزن و سایر فاکتورها باشه یا نه اگه موتود خوب با گیربکس مچ باشه رقیبی سرسخت و با پیشینه قویتر و اعتبار سايپا و خدمات و نمایندگی های بیشتر و دردسترس تر نسبت به جک و لیفان و چری و بایک و بسترن هست علیرقم قیمت نامناسبش چون در این کلاس باید در مدل اتو بیشتر از 45 قیمت نمیخورد که د اون صورت گزینه اول خرید بود

  5. آقای سان مارتین باید بگم که پس از مدت ها من در مورد یک موضوع کاملا با شما موافقم و اونم اینه که تنها کشوری که فعلا حاضر به همکاری با خودروسازای ما میشه همین چین معظم هستش. غیر از تحریم ها، دلیل دیگش هم اینه که این خودرو سازای ما اونقدر ضعیف و اهمال کار هستند که نمی تونند خودرو رو با کیفیت مناسب مونتاژ کنند. این خودروسازای ما حتی آبروی چینی ها رو هم بردند. وگرنه همین چینی هایی که ما اینقدر ازشون بد میگیم توی کشورایی مثل روسیه و برزیل تونستن خودشون رو به خوبی نشون بدن.
    در مورد برلیانس هم با تست هایی که از نمونه های گرون تر و قوی ترش دیدم به نظر نمیرسه که چندان شتاب و هندلینگ بالایی داشته باشه. نمای عقبش هم به شدت منو یاد بستورن میندازه که به نظرم یکی از بدترین نماهای عقب بین خودروهای توی ایرانه! جلوش هم کپی بدی از محصولات BMW هستش که در مجموع به من حس خوبی نمیده. ولی کاملا موافقم که میتونه بازار چینی های دیگه رو خیلی خراب کنه.

  6. اقا علیرضا خدمت شما عرض کنم که جک تو جاده ی صاف به یقین میگم میتونه کورس بندازه ولی هنوز سربالایی رو نمیدونم.
    بنده خودم جک دارم (با زانتیا هم کورس انداختم دیروز والبته چون ماشین اب بندی نشد نخواستم زیاد تحت فشار باشه ولی راحت 200 را رفت البته gpsنشان میداد 195 در حالی که ماشین هنوز در حال شتاب گرفتن بود).الیته بمن گفتن چون تقسیم سرعت رو گریبکس جک خیلی فاصله داره یا قبل از سربالایی شتاب گیری کنید یا تو سربالایی سرعتتون 60-70باشهه که ماشین راحت شتاب بگیره.
    جک که 140 اسب بخاره میگن توسربالایی مثل این که مشکل داره اونوقت این ماشین بریلیانس که 105 اسب بخاره متناسبه وبازار رو تسخیر میکنه؟؟؟؟البته من فقط با موتورش مشکل دارم وقیمتش بنظرم یکم زیاده ومناسب این ماشین نیست .البته به نظرم طراحی داخل خودرو از بیرونش چند سال عقب تره.
    البته هنوز هم میگم جک ماشین بی نقصی نیست بلکه نسبت به این ها برتره وگرنه شما 15 میلیون بیشتر بده برو بسترن بخر،همه میگن خیلی بهتر از جک هست ولی 15 میلیون فاصله هم داره.من بدلیل نزدیک بودن قیمتشان عرض کردم.
    به هر حال همین که این کامنت را خواندید متشکرم.

    1. آقا رضا با سپاس از پاسخ محترمانه شما که قطعا نشان دهنده شحصیت والای شماست، باید بگم که اون چیزایی که در مورد جک گفتم شنیده های من از مالکان این خودرو بود. موتور جک موتور قوی هستش. اما به دلیل ناهماهنگی با بخش های دیگه، ماشین نمی تونه عملا از قدرت موتور استفاده کنه. این مشکل توی اکثر ماشینای چینی دیگه هم هست. در نتیجه توان تولیدی ماشین تنها عامل تعیین کننده برای شتاب و کشش یک ماشین نیست. بلکه عوامل دیگه ای مثل سیستم انتقال قدرت، ضرایب دنده ها، تنظیمات ecu، حالت آیرودینامیک خودرو، وزن خودرو و … توی این بحث تعیین کننده هستند. برای مثال موتور سمند، پرشیا و 206 همگی در بازه 105 الی 110 اسب بخار توان دارند. اما از نظر شتاب و کشش از اکثر ماشینای چینی بهتر هستند.

  7. اقای sunmartin شما هنوز جک دارین؟؟؟؟تو سربالایی چطوره،من که هنوز به پستم نخورد تو سربالایی تست کنم،حداقل شما توضیحی بدهید.
    یه مشکل صدا اومدن از کمربند داره چطور حل کنم؟؟؟؟

  8. دوستان من جک ندارم
    اما به عقیده من جک خیلی از لحاظ طراحی و موتور از این ماشین جلوتره
    موتور جک 140 اسب بخار قدرت داره که از بسترن 70 میلیونی هم بالاتره (بسترنی که یورو 2 هست )
    در ثانی این ماشین سایز نسبتا کوچیکی هم داره چون شما در نظر بگیرید که نهایتا 206 اس دی هس
    و در آخر هم بگم ماشین هایی که طراحی پنین فارینای ایتالیا رو دارن به هیچ ماشینی قابل قیاس نیستن
    اینطور ما شین ها مثل جک جدا از زیبایی ایرودینامیک و ایمن هستن و بازدهی و امنیت بهتری دارن
    پنین فارینا تو طراحی خودرو حکم اپل رو تو تکنولوژی داره

    با این حال من جک ندارم و رقیباش رو هم امتحان نکردم و اطلاعات عملی و میدانی م صفره
    ولی جک رو کاغذ بی نظیره و مسلما بقیه هم ماشین چینی ان یا سمندن دیگه پس احساس می کنم جک نسبت به همه بهتره

  9. با سلام
    به نظر من مقایسه این خودرو با jac j5 اصلا درست نیست ، این دو خودرو ربطی به هم ندارن و توی یه کلاس نیستن.از نظر پیشرانه و ابعاد
    این خودرو باید مثلا با jac j4 مقایسه بشه. اگر کرمان موتور این خودرو رو بیاره مطمئنا زیر 50 میلیون میده ،اون هم با امکانات کامل
    بعدش دوستان از جنتا عکس چه چیزی می شه فهمید که شروع کردید به بحث های کش دار.حداقل صبر کنید یه دونشو از دور ببینید بعد شروع کنید
    ولی به نظر من سایپا مدل اتومات این ماشین رو گرون می ده .نهایتا 50 تومن(تازه اگر از چیزیش نزنه)
    روی کاغذ پیشرانه 1500 ، 105 اسب بخار با این وزن نشونه یک ماشین تبل هست
    برای مثال پژو پارس(تقریبا وزن مشابه) TU5 دنده دستی شتاب راضی کننده ای نداره چه برسه که دنده اتومات هم بشه

  10. موتور این ماشین شرایط کاملا مشابهی با پژو 405 موتور tu5 داره و فک نمی کنم خیلی تفاوت شتاب محسوسی داشته باشه حداقل رو کاغذ!
    دلیلش هم گشتاور موتور h330 هست که نوشته شده 143 نیوتن متر بین 3800 تا 4200 و این به نظر من برتر از گشتاور 142 نیوتن متری TU5 در دور 4000 هست، چون این موتور دقیقا 89 سی سی حجمش کمتره!
    توی واقعیت هنوز مشخص نیس کدوم شتاب بهتری داره ولی اصلا نمیشه پیش بینی کرد پژو برتر هست! تجربه هم همینو میگه!؟
    ولی جای سوال هست چرا فقط شتاب خودرو ها رو مورد بررسی قرار میدید؟
    واقعا تمام لذت رانندگی تو شتاب بیشتر هست؟
    پس فرمون پذیری و نرمی و کم خرج بودن در دراز مدت چی؟؟؟

    1. سلام
      فرمون پذیری و نرمی و کم خرج بودن رو نمی شه از رو کاغذ فهمید!
      شما درست می گشد همه چیز ماشین شتاب نیست و این ماشین از روی عکس های طراحی بیرونی زیبایی داره ولی طراحی داخلیش معمولی هست.البته اینها نظر شخصی هست
      دوست عزیز 405 TU5 وزنش 1120 کیلوگرم است و این ماشین 1250!!
      پژو پارس TU5 1185 کیلوگرم است .!!!
      تجربه هم نشون داده چینی ها توی مچ کردن گیر باکس و موتور نمی تونن بیشترین راندمان رو بگیرن.
      امید وارم این دفعه اینجوری نباشه

      1. سلام
        خب منم همینو گفتن بحث روی کاغذ بی فایدس..
        وگر نه بر اساس اطلاعات رو کاغذ شتاب این ماشین از پژو 405 tu5 بهتره!!
        شتاب این ماشین تو سایت زده 11.9 و شتاب 405 تو سایت ایران خودرو 13.2!!!
        تجربست دیگه..
        منم امیدوارم

  11. علیرضا خان؛ با تشکر در مورد جک و اکثر خودروهای چینی (غریب به 90 درصد)چون گیربکس از یک نسل و متعلق به یک شرکت و موتور از شرکتی دیگر و یا هردو از یک شرکت اما با کد های متفاوت و ضرایب و مسائل پیچیده مکانیک و ریاضیات و دفرانسیل هستند کلا هماهنگی بسیار ضعیفه خواه این موتور 2.5 لیتری یا 3 باشه تفاوتی نداره همونطور که مستحضرید بهترین پیشرانه امسال تعلق گرفت به بی ام دبلیو 1100 سی سی بو این علم مکانیک بالای این شرکت میرسونه یک مدل کیا ریو در کانادا تولید ميشه که با موتور 1600 تونسته 164 اسب نیرو بدون توربر حاصل کنه یعنی کره و کیا دارن راه آلمان طی میکنند تنها خودریی که موتور و گیربکسش باهم هماهنگ هستند و یکدست و سرایط قابل قبولی داره در بین چینی ها خودروی MGهست که من کلا اینخورو را چینی نمیدونم و بیشتر سرمایه گذاری چینی هست تا یک خودروی چینی پس پول زیاد واسه خودروی چبنی دادن اشتباه و یک کار نابخشودنی هست چرا که بغیر از MG که ایتثنا هست و بارها در موروش بحث کردم سایر چینی ها از موتور و گیربکس های مشابهی استفاده میکنند ،
    در مورد بعدی که شتاب جک هست بله من خودرو را به هر دری زدم نتونستم سرو صدا را کامل برطرف کنم جک از ایرادهای اساسیش بصدا افتادن اتاق قرقره و لوارم تو دربی هاست در مورد شتاب در کفی بسیار عالی عمل میکنه و در سرابالایی که درگردنه اسد آباد غرب کشور (همدان تست کردم)بسیار خوب عمل کرد منتها با حالت مانوئل و نه اتو ،از دیگر موارد منفی جک جلوبندی اینخودروست که متاسفانه بعد از یگماه کارکرد کاملا صدای طبق ها و چپقی (سیبک)بوضوح شنیده ميشه
    برلیانس طراحی یکدست تری داره اگه مشکل تنبلی تعویض دنده ها و سنگینی حرکت تولبه را بمانند جک نداسته باشه خودروی پرفروشی از آب در میاد

    1. آقای سن مارتین عزیز متاسفانه این مساله توی اکثر خودرو های چینی دیده میشه و قبلا در همین سایت دنده 6 بحث های زیادی در مورد عللش انجام شده. اما یا پیشزفت سریع چینی ها، الان دیگه شرکتای کوچیکشون هم توانایی طراحی و تولید موتور رو به دست آوردن. برای مثال شرکت لیفان از موتور های ساخت خودش استفاده میکنه. همچنین شرکت چری (ام وی ام) و چانگان و حتی همین جک که توی مدلای جدیدش داره موتورای خودشو استفاده میکنه.
      البته کلا بحث BMW از این خودروسازا جداست. هم از نظر قیمت و هم کلاس کاری. در واقع چینی ها هدفشون اینه که خودرو تا بیشترین حد امکان ارزون در بیاد. در حالی که کمپانی های بزرگی و پیشرویی مثل بنز و BMW سعی در بالا بردن عملکرد و ایمنی دارند.
      ضمنا در مورد فرمایشتون در مورد ریو من چیزی توی اینترنت پیدا نکردم. لینک زیر مربوط به کیای کاناداست و توی صفحه مشخصات ریو من که نتونستم مدلی رو پیدا کنم که بیشتر از 138 اسب بخار تولید کنه.

      http://www.kia.ca/cars/rio/features-and-specs/models-overview

  12. دوستان صرفنظر از طراحی ظاهری و داخلی و مشخصات h330 همین که در بازه های قیمتی مختلف ماشین های متفاوت تولید بشه و مشتری براش حق انتخاب بوجود بیاد باید این موضوع را به فال نیک گرفت..

  13. برای اولین باز از طراحی یک خودروی چینی خوشم اومد امروز از نزدیک در نمایندگی پارس خودرو دیدمش واقعا حرفه ای طراحی شده و اگه ذهنیت چینی را نداشته باشید 1 درصد هم فکر نمیکنم متوجه بشید اینخودرو چینی هست طراحی پخته و کاملا اروپایی است بیشتر شبیه اشکودا طراحی شده و از نمای روبرو تلفیقی از نیسان التیما تغییر سایز دا ه شده و بی ام دبلیو سری 3 هست طراحی اینتریور هم عالیه ساده و با کیفیت تر از بسیاری از چینی ها از جمله جک واقعا کیفیت از سری شرکت های چری و جک و لیفان بالاتر هست کیفیت رنگ عالی بود البته خودروی نمایشگاه نقره ای متالیک دو پوششه بود که کاملا وارداتی بود متاسفانه سیستم مولتی مدیا وجود نداره اما چیدمان سیستم ایروکندیشن و لیور دنده و ترکیب داشبورد بسیار در دسترس هست بخصوص اندازه بزرگ نمایشگر ایروکندیشن بر خلاف جک و لیفان که باید با ذره بین اعداد شناسایی کرد و عملا بلااستفاده هستند در برلیانس بخوبی طراخی شدن برخلاف نظر دوستان قسمت عقب خودرو بسیار زیبا و هماهنگ با هدلایت طراحی شده چراغ ها دو ردیف ال ای دی با ترکیب نئون کاری دارند و بسیار شبیه محصولات شرکت نیسان هست کلا بنظر من طراحی این خودرو عالیه امیدوارم موتور و گیربکس هماهنگ باشند و چون در مارس خودرو تولبد میشه شاهد خودرویی با کیفیت حد اقل در بخش مونتاژ و رنگ آمیزی هستیم انتخاب خودم برلیانس هست و بمحض اینکه شرایط مهیا بشه این خودرک را ثبت نام میکنم

  14. از نظر طراحی خارجی پخته بنظر میرسه.قیمت خوبی هم داره البته اگه واقعا همینقدر باشه!رقیب خوبی میتونه باشه برا چینی های دیگه و ایران خودرو

  15. فقط ماکسیما.من 2 ماه خریدم دیوونه کننده است من قبلا آزرا داشتم ولی وقتی ماکسیما سوار شدم اصلا یه چیز دیگه است.درود بر نیسان

  16. تو این سایت یه اشاره کوچیک وجود داره که میگه برلیانس H330 فیس لیفت مدل (Brilliance M2 (JunJie می باشد.
    http://www.chinamobil.ru/eng/brilliance/h330/?view=props
    Brilliance H330
    First presented at the Shanghai autoshow 2013
    Facelifted version of Brilliance Junjie

    و وقتی تست تصادف مدل M2 رو جستجو کنیم ، با نتیجه شگفت آوری مواجه میشیم..
    لینک آپارات : http://www.aparat.com/v/SPjzu
    لینک یوتوب : https://www.youtube.com/watch?v=Vb0euvdw3Lk
    تصوير

    با توجه به اینکه برای H330 اصطلاح فیس لیفت استفاده شده ، میتوان نتیجه گرفت که تغییرات فقط ظاهری بوده که معمولا در نتیجه تست تصادف تاثیری ندارد.
    البته امیدوارم که این مطالب اشتباه باشد و همچین خودروی ضعیفی به هموطنان تحویل نشود. یا من اشتباه کرده باشم.

    مدل (Brilliance M2 (JunJie به نام BS4 هم شناخته میشه که وقتی در تست تصادف نتایج ضعیف داشت ، مدل BS6 رو در سال 2008 مجددا برای تست ارائه دادند که اون هم بعد بهینه سازی های انجام شده ، هیچ ستاره ای دریافت نکرد.

    1. سلام…براساس اطلاعات مندرج به نظر میاد زیر بندی (سیستم تعلیق) و فاصله محوری برلیانس اچ 330 با برلیانس m2 تفاوت دارد و بنابراین احتمالا شاسی و پلت فرم هم یکسان نیست.جالب تر انکه برلیانس اچ 330 به شکل قابل توجهی ارزان تر از مدل m2 قیمت گذاری شده است و خودرو کوچکتری هم از نظر ابعاد بدنه به نظر می رسد.
      http://chinaautoweb.com/car-models/brilliance-h330/

      http://chinaautoweb.com/car-models/brilliance-m2/

  17. سلام من سوار جک جی ۵ شدم و باهاش رانندگی کردم. متاسفانه کشش ضعیفش تو سربالایی نه چندان تند بدجوری زد تو ذوقم . نمیدونم چرا موتور پرقدرت 1800 باید اینجوری تو سربالایی خنده دار ره بره!!

  18. آقای sunmartin من نظرات شما رو توی چتدتا سایت خوندم. لطفا راهنمایی کنید با 60 میلیون تومن جک بخرم یا مثلا سوناتا 2006 یا مگان 89 ؟؟؟؟

  19. سلام به همگی من فک میکنم با این جاده ها ایران اولا نمیشه نهایت از 120 بیشتر رفت دوم اینکه ما ایرانیها اگه لکسوس هم زیر پا مون باشه بازم تو سر بالایی کولر ماشین رو خاموش میکونیم سوم اینکه ما همین دیروز داشتیم پیکان 50 سال پیش رو سوار میشدیم هنوز هم هست هنوز هم رنو 5 تو جادههای ما دیده میشه به نظر من h330 هم قیمت و هم با تمام این ابشنها ماشین ایده الی باشه و تقاظای من از شرکت سایپا اینه که اول طبق گفته عمل کنن و از کم کردن ابشنها و کیفیتی که اعلام کردن کم نکنن تا مردم اعتمادشون از دست ندن دوم خدمات این اتومبیل رو کامل پوشش بدن و مکانیکهای نمایندگیها تا قبل از ورود این ماشین دوره فشذده و کامل وتکمیلی رو ببینن تا زمان خرابی این اتومبیل کاسه چه کنم چه کنم دستشون نگیرن

  20. به نظر من خودرهایی مثل جک و اچ و لیفان و بسترون از خودروهای به اصطلاح ساخت داخل (بخوانید فرغون های دهه 80) که ترکیبی از قطعات چینی و قطعات ساخته شده توسط غضنفر مسگر هست خیلی بهتره ، این که میگن با فلان ماشین شتابش مقایسه میشه یا تو سر بالا … نشون دهنده دیدگاه غلط ما در مورد خودرو هستش ، خودروی خانواده لازمه اش زیبایی ، جاداری و امنیت هستش ، اما متأسفانه بازار ما مسمومه و اگه محصولی مثل پیکان الآن هم تولید میشد ما میومدیم جک رو باهاش مقایسه می کردیم!!! خلاصه اگه از کلیشه های غیر اصولی بازار بیرون بیایم و از این خودروهای جدید بخریم، مطمئناً خدمات و بازار قطعاتش هم تقویت خواهد شد.

  21. سلام من امروز رفتم پارس خودرو کیلومتر9 کرج 12/11/93 خودشون هم ندیده بودند میگم آقا 1 ماشین بزارین تو ببینیم میگه نداریم تو تست هست بدبخت من که ثبت نام کردم کاش j5 نوشته بودم

  22. منم با سپهر مواقفم پشیمان نباش از نزدیک دیدمش 3 هفته پیش خودرویی با طراحی زیبایی هست داخل خودرو هم همینطور کیفیت مواد داخلیش از جک هم بیشتره چند روز دیگه ( 10 روز) تقریبا نمایشگاه خودرو اضفهان هست اگه سپهر خواشت از خودروهای جدید مثل همین H330 /H220 عکس تهیه میکنم

  23. روزبه جان تشکر از بذل توجه شما بنظر من اگه سوناتا بتونی بگیری با قیمت 65 تومان (مدل 2011 بی رنگ )
    و یا سراتو 2012 (70 تومان) خیلی دست بردی همکار اداری من دقیقا مثل شما بود اومد مشورت کرد دید من جک دارم خوضض اومد هرچی گفتم این خودرو راضیت نمیکنه و ته تهش چینی هست بهش نچسبید رفت ثبت نام کرد با 3 ماه تاخیر خریدش وجه دیرکردش رو هم زمانی بهش دادن که 2 ماه بود خودرو فروخته بود حالا خودت ببین بنده خدا ..خلاصه رفتیم یه سوناتا 2011 برداشتیم 68 تومان خیلی نمیز و بی عیب و سرحال واقعا میفیت واقعی میشه متوجه شد البته چون برای مصرف خانوادگی بود و نیاز به حجم بالا داشت اینو خرید از من باشه سراتو مسخریدم به چندین و چند دلیل
    مصرف پایین تر/طراحی بهتر /نسبتا کامپکت برای رانندگی در ترافیک و پیدا کردن محل پارک/بازار خرید و فروش بهتر/آمپر و داشبور د جدید تر مجهز به سوپر ویژن و شیفتر دنده و خلاصه آپشنال

    1. جناب sunmartin این قیمتایی که فرمودید مال پارساله احتمالا !!! سایت ” باما ” و مابقی سایتها که چیز دیگه ای قیمت میدن . برای اتومبیلایی که شما گفتید ( سوناتا 2011 و سراتو 2012 ) حدود 90 به بالا لازمه .

  24. با عرض سلام
    انقدر دوستان گفتن جک جک جک جک
    جک اتومات
    من هم تصمیم گرفتم اقدام به خرید کنم در تاریخ 11 / 93 تحویل گرفتم
    10 کیلوکتر باهاش حرکت کرد م تو اتوبان متوجه شدم ماشین داره لگد میزنه هی به جلو میپره بعد دیگه حرکت نکرد
    متوجه شدم که لوله روغن گیربکس اتوماتیک درست در جای خود نصب نشده و تمام روغن هیدرولیک ریخته وسط اتوبان
    در روز تعطیل هر جا زنگ زدم کسی به دادم نرسید چرا چون 22 بهمن بود لابد رفته بودن شعار بدن
    از یه راننده اتوبوس کمک خواستم خدا خیرش بده راهنماییم کرد منم با باز کردن کامل باتری و پایه باتری تونستم لوله رو در جای خود قرار بدم زیر باتری بود تقریبا
    ماشین رو کنار اتوبان گذاشتم به امان خدا به رفتم 4 لیتر روغن هیدرولیک خریدم ریختم داخل گیربکس حالا قیف نداشتم با بد بختی قیف درست کردم زیر بارون شدید
    خلاصه دوستان تونستم حرکت کنم
    حالا خدا کنه گیربکس اسیب ندیده باشه ببرم نمایندگی نشون بدم
    خدا لعنتشون کنه با این چک کردن ماشین تو کارخانه کرمان موتور
    من بعید میدونم اصلا ماشین تست فنی شده تو کارخانه

    1. اقا ممنون که تجربتون رو اینجا به اشتراک گذاشتید اما کاش از مبجث مربوط به جک J5 استفاده می کردید

  25. بنظرمن یه نوع برگشت به عقبه- شرکتهای معتبر فرانسوی کجا چین کچا- درسته فرانسویا تو تحریم جا زدن اما بنظرمن اونم اشتباه توقراردادای ما بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا