اخباراسلایدرچینی

برلیانس H330،قیمت+ شرایط فروش، گالری تصاویر

برلیانس H330 زودتر از آنچه فکرش را می کردیم نسبت به عرضه نمونه سدان برلیانس H320 به بازار عرضه شد.

این خودرو از نظر کیفیت، فضای داخلی، قدرت پیشرانه (105 اسب بخار) و طراحی ظاهری به راحتی می تواند با محصولات ایران خودرو به خصوص دنا (که از نظر قیمتی در همین بازه قرار میگیرد) رقابت کند و محصولی قابل تامل در مقایسه با پلت فرم قدیمی و خسته کننده پژو 405 به شمار می آید. اما از نظر قیمتی به خودرویی همچون رنو ساندرو نزدیک شده است و رقابت را در این بازه سخت کرده است.

آزمایش برلیانس H330 با صد هزار کیلومتر کارکرد

معایب و مزایای خودروهای برلیانس از دید مردم ایران

رنو ساندرو، 10 نقطه قوت و ضعف که باید بدانید

برلیانس H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک + گالری تصاویر

البته بر طبق تجربه سواری با این خودرو در پیست آزادی می توان گفت که عایق کاری صوتی خودرو مانند تمام خودروهای چینی دیگر چندان خوب انجام نشده و تایرهای چینی نیز از کیفیت مناسبی برای تامین چسبندگی کافی برخوردار نبودند ، همچنین مشخص نیست که پیشرانه 105 اسب بخاری حتما توان رقابت در مقابل تندر 90 و یا پیشرانه 110 اسبی TU5 را داشته باشد، اما با تمام این اوصاف می توان برلیانس H320 ,هاچ بک   H33سدان را یک محصول متناسب ، خوش قیافه و قابل قبول دانست که می تواند فروش خوبی را در بازار کم رقیب خودروهای 40 – 50 میلیونی تجربه کند.

پیشرانه‌ی 1.5 لیتری 4سیلندر 16 سوپاپه با آرایش خطی آن قادر به تولید 103 اسب‌بخار در 5800 دور در دقیقه و گشتاور 138 نیوتون‌متر در 3800 دور در دقیقه است. رسیدن به سرعت صفر تا صد آن زیر 12 ثانیه است که می‌تواند وزن 1245 کیلوگرمی‌اش را به حرکت درآورد. باک آن قادر است 55 لیتر بنزین را درون خود ذخیره کند که عدد مناسبی است. مسافت از سرعت 100کیلومتر در ساعت تا حال سکون، به‌طور رسمی، 40 متر ذکر شده است. جعبه‌دنده‌ی خودکار آن 5سرعته بوده و قابلیت تعویض دستی نیز دارد.

سیستم صوتی آن با قابلیت پخش mp3 و usbخور با داشتن 6 بلندگو، تنظیم ارتفاع نور و مه‌شکن‌ها، قفل‌شدن درها به‌طور خودکار، تنظیم صندلی‌ها به‌طور برقی و 8 جهته، تنظیم آینه‌های جانبی به‌طور برقی، شیشه‌های بالابر برقی، سیستم تهویه‌ی دستی (خودکار سفارشی)، سنسور دنده‌عقب از جمله ویژگی‌های این سدان چینی هستند. سیکل ترکیبی در نوع اتومات 6.7 لیتر و در نوع دستی 6.4 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است.

برلیانس دارای ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای در نوع دستی و ترمزهای جلو و عقب دیسکی در نوع جعبه‌دنده‌ی خودکار است. بهره‌گیری از سیستم ضدقفل ABS وEBD و همچنین کیسه‌های هوای جلو برای راننده و شاگرد، ایمنی نسبتا خوبی را در هنگام تصادف از خود نشان می‌دهد.

 

 

امکانات

* گیربکس اتوماتیک مجهز به تیپ ترونیک
* سیستم فرمان الکترونیکی هوشمند EPS
* سیستم ترمز تمام دیسکی (جلو و عقب ) مجهز به ABS,EBD
* سانروف برقی
* سیستم تهویه اتوماتیک

شرایط فروش برلیانس H330 – خرداد 1397

شرایط فروش برلیانس H330

 

 

 

مشخصات فنی کامل و امکانات رفاهی برلیانس H330 و برلیانس H320

 

برلیانس H330

 

سگمنت سدان شهری جمع و جور – C سدان شهری جمع و جور – C
طول (میلی‌متر) 4510 4510
عرض (میلی‌متر) 1758 1758
ارتفاع (میلی‌متر) 1460 1460
فاصله محوری (میلی‌متر) 2580 2580
حجم باک (لیتر) 55 55
حجم صندوق (لیتر) 460 460
رینگ و لاستیک جلو 195/65 R15 195/65 R15
رینگ و لاستیک عقب 195/65 R15 195/65 R15
وزن (کیلوگرم) 1250 کیلوگرم 1240 کیلوگرم
پیشرانه 4 سیلندر خطی 4 سیلندر خطی
کد پیشرانه (BM15L (EU5 (BM15L (EU5
حجم موتور (سی‌سی) 1498 1498
قدرت (دور در دقیقه / اسب‌بخار) 102 / 5,800 102 / 5,800
گشتاور (دور در دقیقه / نیوتن‌متر) 143 / 3,800 143 / 3,800
محور محرک دیفرانسیل جلو (FWD) دیفرانسیل جلو (FWD)
گیربکس 4 سرعته اتومات 5 سرعته دستی

 

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

خبر بد برای مالکین خودروهای جیلی

خبر بد برای مالکین خودروهای جیلی

برلیانس V3 توربو شد

برلیانس V3 توربو شد

برلیانس V5 صد میلیونی شد + شرایط تحویل فوری

برلیانس V5 صد میلیونی شد + شرایط تحویل فوری

مقایسه ارزشی خودروهای چینی در بازار ایران

مقایسه ارزشی خودروهای چینی در بازار ایران

آغاز تولید چینی های جدید پارس خودرو

آغاز تولید چینی های جدید پارس خودرو

پژو های جدید ایران خودرو،گالری تصاویر + قیمت

پژو 208

اولین تجربه رانندگی با بسترن B50 F – مزدا 6 چینی

اولین تجربه رانندگی با بسترن B50 F – مزدا 6 چینی

پرسیس / برلیانس H230 توسط سایپا تولید می شود + مشخصات و قیمت نهایی

پرسیس / برلیانس H230 تولید می شود + مشخصات و قیمت نهایی

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

 

پژو پارس ELX در برابر جک J5، لیفان 620، جیلی EC7 و ام وی ام 530

پژو پارس ELX در برابر جک J5، لیفان 620، جیلی EC7 و ام وی ام 530

از عرش تا فرش، تصاویر منتخب هفته

از عرش تا فرش، تصاویر منتخب هفتهo

802 دیدگاه

  1. با سلام خدمت تمامی دوستان ، عرض کنم که شهریور امسال پژوپارس سال صفر خریدم، از محل واشر سر سیلندر همچنین لوله های رادیات به موتور ضد یخ رو می داد بیرون، بردم نمایندگی دو روز خوابید هیچ کاری نکردن، آخرش یه مهندس مکانیک پیدا کردم در سوپاپ رو باز کرد و پیچ های سر سیلندر رو سفت کرد که خیلی هم جا داشت، ولی بازم مشکل کاملاً حل نشد، دنده هاش هم خوب جا نمی رفت مخصوصاً تو دنده یک، آخرش مجبور شدم با دو میلیون ضرر بفروشم، هفته پیش خریدار بد بخت تو دفتر خونه که برای انتقال سند اومده بود گفت گیربکس ترکید دو هفته طول کشید تو نمایندگی جمعش کنند منم مجبور شدم بزارم نمایشگاه برا فروش، اینو نوشتم که بدونید فرغون های ساخت داخل هم اینطوری میشن ملکه عذاب، بازم به نظر من خودروهای چینی خالص بهتر از این ماشینهای آش پنجاه قلم داخلی هستش. متشکرم

    1. والا منم یه زانتیا 2000 مدل 86 دارم خواستم بفروشم یه پرشیا صفر بخرم از هرکی پرسیدم گفت اصلا اینکارو نکن.منم 2 تومان خرجش کردم همونو نگه داشتم.

  2. با سلام.اینکه خودروهای چینی ضعف دارند شکی نیست.روزی امریکایی سوار میشدیم بعد ژاپنی ها اومدند از اونا ایراد گرفتیم ماشیناشونو الان ببینید.بعد کره ای اومدند هرچند تو دنیا هنوز عقب هستند ولی واسه ما که عالیند.الانم چینی ها.ما همش ایراد می گیریم و اونا از نقدهای ما استفاده و پیشرفت می کنند و عاقبت صنعت خودرومون شده این.یه روزی چین هم دست نیافتنی خواهد بود.شاید بهتر بود دیدمون رو عوض می کردیم و اتفاقا ازشون تمجدید می کردیم و حداقل راه اونارو می رفتیم تا عقب نیوفتیم.

  3. دوستان جک و برليانس و ام وی ام و هر آشغال چینی را ول کنید آل نود سوار شو حالشو ببر با105اسب بخار نه در سربالایی کم می آره و نه چینی است البته از نوع پارس خودروش من که با بنز عوض ش نمیکنم

    1. با سلام
      آقا علیرضا لطفا لفظتون رو درست کنید . یعنی شما همه چیز رو میفهمید و با خرد هستید ؟ انسان بی خرد وجود ندارد زیرا خداوند عالم همه انسانها را با خرد و عقل افریده است .

  4. با سلام
    آقای ASHKAnشما در یکی از کامنتاتون در مورد جک فرمودید”در تاریخ 11 / 93 تحویل گرفتم10 کیلوکتر باهاش حرکت کرد م تو اتوبان متوجه شدم ماشین داره لگد میزنه هی به جلو میپره بعد دیگه حرکت نکردمتوجه شدم که لوله روغن گیربکس اتوماتیک درست در جای خود نصب نشده و تمام روغن هیدرولیک ریخته وسط اتوبان در روز تعطیل هر جا زنگ زدم کسی به دادم نرسید چرا چون 22 بهمن بود” یعنی باید شما روز 22 بهمن خودروی خودتون را تحویل گرفته باشید!!!!! لطفاً بفرمایید کدام نمایندگی روز 22 بهمن باز بوده!!!!

  5. قدمی رو به جلو در تولید برلیانس
    تولید برلیانس در پارس خودرو آغازشد
    پارس خودرو تولید محصول جدید برلیانس سری‌H300 را با مدل H330 سدان آغاز کرد.
    به گزارش روابط عمومی , مهندس محسن رضا باواخانی-مدیر پروژه برلیانس بابیان آغاز تولید برلیانسH330 گفت: با تلاش شبانه روزی و اجرای یک برنامه چالشی زیر ساخت ها و فرآیندهای تولید آماده و به صورت کامل اجرایی شده است.
    وی با اشاره به آموزش پرسنل و آماده سازی زیرساخت ها و تجهیزات گفت :تولید محصول زودتر از موعد شروع شده و حتی از برنامه
    جلوتر هستیم که در این مرحله از پروژه تمرکز فعالیت ها در افزایش تولید و کیفی سازی محصول است و این فرایند ضامن اثبات برتری محصول و درخشش مجدد نام پارس خودرو به عنوان با کیفیت ترین خودروساز کشور خواهد بود.
    مهندس باواخانی با تاکید مجدد بر تولید باکیفیت برلیانس , وعده داد خودروهای ثبت نام شده به موقع و در زمان مقرر به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
    پارس خودرو در سال 94 برنامه تولید18هزاردستگاه برلیانس H320 و H330 در دو تیپ اتوماتیک و دستی را دارد که درحال حاضر تولید H330شروع شده و تولید مدل H320نیز از خردادماه سال آینده آغاز خواهد شد .

  6. سلام آقایون خودرو چینی اسمش روشه خواهشا پول ندین بهش .من زانتیا مدل 86 دارم هنوز دراش صدا نداره کی میگه برلیانس و جک ومک با زانتیا شتابش یکی میتونه باشه یا سرعتش.داداش واسه زانتیا تنها ماشین رقیبش ماکسیما هستش وسلام.برید زانتیا کهنشو از کار افتادشو بگیرین ولی خودرو چینی نخرین

    1. زانتیا از کار افتادشو بگیریم ؟!!!!!!! چون شما زانتیا داری همه برن ماشینی که دیگه تولید نمیشه و یکی از کم ایمنی ترین خودرو هاست رو بخرن؟؟

  7. سلام بر دوستان اهل فن.
    تا حالا کسی از نزدیک این ماشینو دیده ؟زیرپاش چطوره ؟آیاقطعات بکار رفته توی این ماشین هم تحت لیسانس bmw تولید میشن؟ کی سری اولشو تحویل میدن؟اگه تحویل گرفتین خبر بدین. تستش کنین به ماهم بگین.

    1. کیفیت قطعات قابل قبول و خوب هست اما این ماشین هیچ ارتباط فنی و تکنیکی به BMW ندارد و فقط از نظر طراحی ظاهری مشابهت هایی دیده می شود.

    1. حقیقتا قصد جانب داری و یا ایراد گیری ندارم کلا خودروهای چینی بدلیل عدم کیفیت و نوآوری و عدم تست های بلند مدت و سعی در ارزان یازی چندان کیفیتی ندارند اما در مورد H330
      ظاهر این خودرو حداقل زیباست طراحی گلگیدهای ماسل و بادکرده و نمای بقل به زیبایی هر چه تمام طراحی شده برخلاف نظر برخیاز کاربران فضای داخلی برلیانس بسیار جادار باز و راحت است علی الخصوص صندلی ها بنده یک هفته به دلیل نزدیکی محل سکونت به نمایشگاه موقت برلیانس این خودرو را تحت جزئی ترین بررسی های ظاهری از لحاظ آرگونومی و کانفورتیبل بودن قرار دادم فقط نتوانستم تستس از موتور و گیربکس داشته باشم
      از لحاظ ماتریال داخلی بواقع بسیار با کیفیت تر از حداقل محصولات چینی مانند جک جی 5 است (1 سال جک جی 5 داشتم) داشبورد از مواد نرمی تشکیل شده حالت سوزن سوزن و اسپرت صندلی ها و روکش های تو دربی نمایی جذاب به ترین داخلی بخشیده دنده اتومات در زاویه خوبی قرار دارد ولی عدم وجود سیستم مولتی ندیا که در نمونه های چینی وحود دارد و از طرف سايپا (پارس خودرو) ارائه نمیشود کمی مایوس کننده است صندلی بازهم تاکید میکنم بسبار راحت هستند و از صتدلی های نیمکت مانند حک جی 5 بمراتب راحت تر ولی کوچکتر هستند
      کلا با فضای داخلی H330 ادتباط بیشتری برقرار میشه رول فرمان نرم و قابلیت حرکت دارد(تلسکوپی) سانروف بدون صدا و براحتی باز و بسته میشه از لحاظ مواد بکار رفته مقداری بهتر از مواد بکار رفته در جک و بیشتر شبیه فضای داخلی آسا بی 50 و در محدوده چانگان است
      متاسفانه تمکان تست این خودروی 105 اسبی وحود نداشت اما اینطور که مشخص شده گیربکس ساخت شرکت معتبر آلمانی است قیمت اینخودرو 53/500 است و به نظر من انتخاب خوبی در این رنج قیمت است در این رنج
      جک جی 5 اتومات با نوتور قوی تر و اتاق بزرگتر بواسطه طول محورهای بیشتر وجود دارد همچنین خودروی لوگان (تندر) اتومات با قدرت موتور مشابه و پلت فرم قدیمی و بدون سانروف و اما موتور فرانسوی وجود دارد همچنین کیا سراتو 1600 با مدل 6 سال کارکرده تویوتا یاریس کارکرده و پژو 207 ایران وجود دارد
      اگر عملکرد گیربکس برلیانس H330 مانند جک j5 نباشد و آن لگ ها و تعویض دنده ها در دورهای سبک و عدم شتابگیری و سنگینی را نداشته باشد اگر برلیانس مانند جک جی 5 مشکلات ورود صدای آسفالت و جلوبندی ضعیف و پایین بودن بیش از حد بست اگزوز اجزا موتور را نداشته باشد میتوامد خودروی نسبتا قابا قبولی باشد منتظر هستیم تا افرادیکه تحویل گرفته اند تجربیات خودرا به اشتراک بگذارند

      1. عزیز کانفورتیبل بودن خودرو رو چجوری چک کردی حداقل کامفورتیبل بودنش رو چک می کردی.
        آقای “نظرالکی” معیارهای Comfortable بودن خودرو را در حال سکون نمی شود بررسی کرد.
        بقیه حرف های نادرستی که زدی را کار ندارم.
        همون بالایی رو درست کنی کافیه
        صحبت های شما نشانه کم سوادیه یا کج سلیقگی؟؟

  8. خداروشکر دارن برلیانس اچ330 رو تحویل میدن و مثل این که تاخیری نداره
    من هم این ماینو از نزدیک دیدم واقعا ماشین خوشگلی هستش و از نظر فضای داخل اتاق باید بگم که اندازه ی سمند هست و صندق عقبی بزگتر از سمند
    من نتونستم باهش رانندگی کنم ولی صدای موتور مناسب و کم بود و داخل اتاق صدا نمی اومد که این میشه گفت تقریبا مثل ال 90

    و نسبت به قیمت و امکانات ماشین های موجود در بازار قیمت 53میلیون برای مدل دنده اتوماتیک این ماشین قیمت پایینی هست و من فک میکنم حتما مقدار چشم گیری گرون میشه

    1. آقا امین خواستم بپرسم مطمئن هستید که تحویل شروع شده، چونکه قرار بود تحویل ثبت نام من اردیبهشت باشه ولی تا کنون دعوتنامه هم هنوز صادر نشده است، چه برسه به فاکتور و تحویل خودرو.

      1. والا آقا حیدر من ساکن تبریزم ولی ی نمایندگی هست تو اصفهان که تا الان براش نزدیک 12تا برلیانس اومده و مثل این که تحویل داده ولی من از نمایندگی تبریز پرسیدم گفت امکان نداره و اصلا تا الان تحویل ندادن بعد زنگ زدم صدای مشتری سایپا گفت دارن به نوبت تحویل میدن هر کس ی چیزی میگه
        ولی صدای مشتری خیلی مطمعا میگفت دارن تحویل میدن و ماشینا آمادن
        شماهم اگر خبر تازه ای داشتین بگین ممنون

  9. ااز الان نمیشه نظر داد که خوبن یا نه فقط میشه امیدوار بود همین
    ایشالا ماشینایا خوبی باشن منم دنه اتوماتیک ثبت نام کردم
    تا الان تجربه تولید ماشین در ایران اینو نشون داده که هر ماشینی تولید سری اول با بالا ترین کیفیت بوده و بازم در مورد کیفت پارس خودرو خوش نام هست
    فقط امیدوارم تاخیر نداشته باشه من ماشینو فروختم و بی ماشینی بدجوری سخته

    1. اتفاقاً تجربه نشون داده تولید اولین سری در ایران همیشه با مشکل همراه بوده نمونش ۴۰۵ و سمند که حتی با گذشت چندین سال ، الان هم از نظر مونتاژ مشکل دارن ، دنا که یک سری امکانات جدید نسبت به سمند داره ، خیلی مشکل از نظر مونتاژ داره.
      اما مونتاژ پارس خودرو نسبت به ایرانخودرو و سایپا بهتره.

  10. آقا امین مگه شما مبلغ باقیمانده را واریز کردین؟ من فقط همان مبلغ 30 تومان اولیه را واریز کردم و دعوتنامه ای برای تکمیل وجه برام نیامده یا اینکه نمایندگی به من اطلاع ندادند. خواستم راهنمایی کنین

  11. نه آقا حیدر برا من دعوت نامه نیومده
    ولی چون موقعه ثبت نام نوشته بود تحویل اردیبهشت و خرداد پس الان باید ی سری تحویل داده باشن.
    من پیگیر این موضوع هستم که ببینم کسی تحویل گرفته یا نه که اگه کسی نگرفته باشه یعنی تحویلای خرداد که ما هستیم حتما تاخیر دارن

  12. بله من تحویل اردیبهشتم و هنوز هیچ خبری نیست. البته موعد تحویل از 1 تا 31 اردیبهشت خورده. فکر کنم هنوز برای قضاوت در خصوص تاخیر این خودروها زود باشه.

  13. آقا حیدر همین الان برا دوست من که دنده دستی ثبت نام کرده بود
    دعوت نامه صادر کردن
    به صفحه خودتون تو وضعیت خودرو مشتری ی سر بزنین ببینین برای شما هم دعوت نامه صادر شده یا نه؟؟
    لطفا به بنده هم اطلاع بدین
    مرسی

  14. دوسه تان همین الان نمایندگی شیخان اصفهان با 25 ملیون ثبت نتم الان سه روزه شروع کرده 330 تحویل مرداد و شهر یه ور و 320 با 3 تومان قیمت کمتر تحویل روز خودرو بسیار جادار و بدنه محکمی داره فقط سه مورد آذار دادن یک :دریچه پرتاب بارها درست مثل جک نازک و مثل دندانه های شانه ظریف و شکننده و کیفیت پایینی داره مثل جک جی 5
    مورد دوم:روکش روی موتور بسیار نازک و بی کیفیت و پیچیده شدن سیم ها با مونتاژ افتضاح و با چسب برق بجای خرطومی نازک تستفده شده (ریو من که مال سالیان قبل هست بسیار با کیفیت تر طراحی مونتاژ شده و کیفیت قاب روی موتور و ضربه گیرها دریچه ها…بسیار بهتر و قابل قیاس نیست)
    موتور صدا گیر ندارد و چراغ های جلو مجهز بع لنز نیستند

  15. به سلامتی و مبارکی
    آقا مهرداد ماشین ثبت نامیتون دنده دستی هستش؟؟
    و موقعه ثبت نامتون تحویلتون اردیبهشت بود یا خرداد؟؟
    چه تریخی ثبت نام کرده بودین؟

  16. سلام آقا امروز رفتيمتكميل وجه قيمت قطعي ٤٣٨٠٠ شده ٤٤٢٣٠ ٢١٥٠ سودمشاركت ٤٢ داديم تحويل ٣٠ روزه نمي دونم قيمت در بازار آزاد چنده

  17. مبارک باشه آقا مهرداد
    البته از اولم قیمت دستیش 43800بود
    ایشالا زود تحویلتون بدن البته مارم در جریان بزارین
    برا من که هنوز دعوت نامه نیومده من 20 دی ماه ثبت نام کردم و زده تحویل خرداد
    شما چه ناریخی ثبت نام کردین و تحویلتون اردیبهشت بود یا خرداد؟؟؟؟؟؟؟؟

  18. نظرات دوستان جالبه برام. من خودم الان 206 دارم و تا چند وقت دیگه میخوام ماشین اتومات بخرم و وسعم هم به ماشینای چینی میرسه وگرنه هیشکی بدش نمیاد کیا و هیوندا سوار بشه. دوستان یه جوری میان تخریب میکنن که ادم واقعا تعجب میکنه. از کیفیت ساخت و صندلی و … اقا الان 40 میلیون بدی پرشیا و 206 و اینا بگیری انصافا خیلی خوبن؟ مشکلاتشون خیلی بیشتر از این ماشینهای چینی هست منتها چون فروششون خیلی بیشتره نا خوداگاه تعداد مشکل داراش کمتر به چشم میاد. ال 90 هم که میگن خوبه واقعا از نظر ظاهری به نظر من جزو زشت ترین ماشینهای تاریخه. درباره سربالایی رفتن جی5 هم بگم که مگه چند بار به سربالاییه تند و تیز میخوره ادم خوب به صورت دستی میره بالا. جالبه ما میایم از ماشنهای داخل حمایت میکنیم. همون ماشینهایی که 400 سال پیش تو فرانسه تولید میشده چراغشو عوض کردن ما هم باهاش حال میکنیم. من خودم اتخابم جک جی5 و یا این ماشین هست البته این بیاد ببینیم چی به چیه.
    راستی اینم در جواب دوستانی که میگن سایپا بلده چیکار کنه بگم شما مطمعن باشید اگر این ماشینا ضعف نداشت الان s300 سایپا قیمتش انقدر بالا نبود با اون ظاهر زشتش

  19. با توجه به بررسی های صورت گرفته در سایت دنده 6 و داده کاوی های صورت گرفته مشخص شده است که جهت استفاده از سایت دنده 6 به عنوان معیار تصمیم گیری بایستی به شیوه زیر عمل نمود:
    1-مقاله خودروی مورد نظر خود را بیابید.
    2-نظرات خودروی مذکور را در EXCEL وارد کنید.
    3-نظرات برخی از دوستان مشخص الحال نظیر sunmartin را مورد کاوش قرار دهید.
    4- در صورتی که تعداد نکات منفی که ایشان در مورد خودروی مورد نظر ایراد نموده اند بیش از 45 مورد باشد خودروی مذکور دارای ویژگی های زیر می باشد:
    ارزش خرید خودرو بالاست.
    کیفیت خودرو مناسب است.
    خودروی مذکور رقیب سهم بازار اسپانسرهای سایت دنده 6 است.
    نتیجه: در خرید خودروی مذکور شک نکنید.
    تا اکتشافات بعدی شما را به خالی بندان بزرگ می سپاریم

  20. جناب داده کاو منظورتون این بود که بنده ايرادات بی دلیل از خودرو میگیرم؟ اون قسمت ورد و اکسل و آفیس را عم متوجه نشدم بی آلایش تر از این صحبت هام که بخوام کنایه های شما را تحلیل کنم اما هرچه که هست اختلاف نظر شما با من است
    نظر کاربران را به یک مورد موشکافی در مورد جک معطوف میدارد
    دیروز بارای بار چندم بع سراغ 330 رفتم اینبار درب کاپوت باز کردم قسمتی از بدنه که توسط ورق دوبل به بدنه جوش مکانیزه (توسز رباط) شده بود بسیار بی عیب و سالم و حتی نقطه جوش مشخص نبود و انصافا کار تمیز بود اما یک مسئله نگران کننده خاطر بنده را برآشفت این قسمت بسیار نازک بود باوجود دوبل بودن ورق با حرکت سنگین و فشار دست تاب برميداشتدر صورتیکه یکی از نقاط دافع ضربه به کابین دز تصادفات محسوب ميشه امیدوارم یک شرکت خارجی این خودرو و مدل کوجکتر (320) را مورد تست های ایمنی قرار دهد

  21. واقعا چرا صبر نمی کنین ی ماشین بیاد بازار بعد نظر بدین؟؟؟؟؟؟؟
    دوستان عزیز من دو تا سمند ال ایکس یکی مدل 85 یکی مدل 90داشتم که مدل 90 سفارشی بود والا پدر منو دراوردن هروز یجاش خراب بود هروز هزینش میکردم
    از اقوام پژو 405داشتن که ظرف دوسال در صندق عقب رنگش ریخت و زنگ زد
    پراید که گفتن نداره همه مون میدونیم و همچنین تیبا
    پژو پارس که اصلا به پولش نمیرزه و همون405هستش
    206که موتورش کم صداس و واقعا لذت بخشه رانندگی باهاش ولی اکثر تصادفای جادیش کسی از تو تصادفاش زنده در نمیاد مثل کاغذ مچاله میشه و فضای اتاق کم و کوچیکه
    ال 90 ظاهر جالبی نداره و شنیدم زود چپ میشن
    یعنی دوستای گلم شما واقعا احساس میکنین اچ 330 بدتر از این ماشیناس؟!؟!؟!؟
    من قست جسارت و توهین به هیچ کس و هیچ ماشینی رو ندارم فقط خواستم بگم منطقی باشیم و صبر داشته باشیم این ماشین بیاد تا ببینیم این چطور ماشینیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا